quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef maily het volgende:
Jij bent niet de enige die er niet over te spreken is....
http://www.ohmyfoodness.n(...)aus-voor-ovenschotel
you fucking love science....quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dafuq...Ik ga het proberen... for science!!
ben benieuwd naar het resultaat; maak je een foto voor hier?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:04 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Scienceisfuckingawesome!
Ja sure... ik zal vrijdag een report hier posten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:05 schreef maily het volgende:
[..]
ben benieuwd naar het resultaat; maak je een foto voor hier?
Haha, serieus... ik heb dat afgelopen zaterdag voor het eerst gegeten. Zo puur op een toastje was het niet te vreten, daarna op een wit bolletje met roomboter, een dun laagje marmite en jonge kaas gegeten en dat was echt wel lekker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Woelwater het volgende:
Er schijnen mensen te zijn die dit lekker vinden, vandaar dat ik het ook een keer gehaald heb.. Mocht je het zelf willen proberen, bereidt je er dan alvast op voor om het potje weg te moeten gooien..
[ afbeelding ]
serieus, bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ja sure... ik zal vrijdag een report hier posten.
da's lekker ergens op, niet zo puur op je bammetjequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Woelwater het volgende:
Er schijnen mensen te zijn die dit lekker vinden, vandaar dat ik het ook een keer gehaald heb.. Mocht je het zelf willen proberen, bereidt je er dan alvast op voor om het potje weg te moeten gooien..
[ afbeelding ]
Maar juist zo puur op een bammetje is hoe ze er mee adverteren, en dus eigk ook de enige manier hoe ik het geprobeerd heb, buiten puur uit het potje..quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef Mirjam het volgende:
da's lekker ergens op, niet zo puur op je bammetje
bijv. een heel klein beetje op kaas of pindakaas
Jonge kaas heeft niet veel smaak, de marmite is een prima toevoeging daar aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:22 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar juist zo puur op een bammetje is hoe ze er mee adverteren, en dus eigk ook de enige manier hoe ik het geprobeerd heb, buiten puur uit het potje..
Begrijp er nu uit dat het op een wit bolletje met kaas ofzo wel te pruimen is, maar kaas heeft dan dat spul weer niet nodig om lekker te zijn..
Ja heerlijk op een boterham met heel jonge kaasquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef ImYourPimp het volgende:
Alle kant en klaar maaltijden van de AH.
Zo, daar is geen woord grieks bijquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef maily het volgende:
Jij bent niet de enige die er niet over te spreken is....
http://www.ohmyfoodness.n(...)aus-voor-ovenschotel
Oh bah jakkes, een half jaar terug gegeten en echt nooit meer!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:36 schreef Mirjam het volgende:
Omdat we al zoveel jubeltopics hebben.
TS trapt af.
je denkt, ik probeer ook 's wat uit, en gemak dient de mens.
[ afbeelding ]
Koop dit niet mensen, het is regelrechte kots uit een bakje. Je pasta is smerig, de saus is vies, alles vies.
Blegh.
Ja dat is ook goor... 2 keer gegeten ofzo, na 2 happen ben je die homogene smaak echt zatquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Woelwater het volgende:
Dit is trouwens ook voer dat je enkel moet eten om te overleven:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Is lekkerquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is een heel topic over CUL / Bami goreng in blikquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kwam ik ook achter nádat ik 4 blikken had gekochtquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar is een heel topic over CUL / Bami goreng in blik
Leuk als verjaardagscadeau voor iemand die je niet graag magquote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter nádat ik 4 blikken had gekochtGelukkig zijn ze tot 2018 houdbaar en vind ik voor die tijd hopelijk nog iemand die ze wilt hebben..
Ik eet daar rustig een blik van opquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Een halve kilo bami voor nog geen anderhalve euro deed je niet vermoeden dat de kwaliteit enig sinds discutabel zou kunnen zijn?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook achter nádat ik 4 blikken had gekochtGelukkig zijn ze tot 2018 houdbaar en vind ik voor die tijd hopelijk nog iemand die ze wilt hebben..
Fixedquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef ImYourPimp het volgende:
Alle kant en klaar maaltijden van de AH.
Het is dan ook geen kip, het is met plaksel samengeperst separatorvlees waar ze een bruin laagje overheen smeren voor de sier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:24 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Albert Heijn maaltijdsalade met kip. Ik weet niet meer 100% zeker of het deze variant was, maar pas op wanneer je reeds gebakken kipjes in een koude salade bij de Appie ziet. Ik kreeg er fijne voedselvergiftiging van en dat had ik al kunnen raden toen de kip vreemd/afwijkend smaakte. Sindsdien mijd ik elke Appie maaltijdsalade als de pest.
Oh mijn god, ja!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:36 schreef Mirjam het volgende:
Omdat we al zoveel jubeltopics hebben.
TS trapt af.
je denkt, ik probeer ook 's wat uit, en gemak dient de mens.
[ afbeelding ]
Koop dit niet mensen, het is regelrechte kots uit een bakje. Je pasta is smerig, de saus is vies, alles vies.
Blegh.
quote:Op woensdag 25 september 2013 08:05 schreef citywok het volgende:
[..]
Het is dan ook geen kip, het is met plaksel samengeperst separatorvlees waar ze een bruin laagje overheen smeren voor de sier.
Marmite voeg ik zo vaak toe aan dressings of stoofpotten of soepenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dan koop je de verkeerde.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:29 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Jonge kaas heeft niet veel smaak
Nou, de biefstuk is helemaal doorbakken als de aardappels nog hard zijn. Dan heb je nog een Japanse met rundvlees en daar zitten vooral speculaaskruiden op om het vies zoet te maken. De Mexicaanse kip is gewoon niet zo lekker gekruid, net als de boboti en de Thaise kip, en panga curry heb ik nooit geprobeerd, aangezien het mij nogal mallotig lijkt om een curry te maken met een vis die van zichzelf zo weinig smaak heeft.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:20 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Met die AH stoommaaltijden is niet veel mis imo.
In Nieuw Zeeland deden ze hier zowat een moord voor toen de fabrieken daar de fles op gingen. Hele zwarte markten ontstonden en jij gooit dit in de prullenbak.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Woelwater het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, heel vies! De bovenkant smaakt naar schoonmaakmiddel, de koek onderin naar karton.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:56 schreef Dot. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit smaakt naar schoonmaakmiddel
I second that!quote:
Brrr vooral dat sausje. Citroen afwasmiddel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |