Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ik vind m stiekum wel leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende: Toch wel. Irritant kut liedje
Blijft zo lekker in je hoofd hangen
![]()
Feesten waar je veel bekenden tegen komtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 03:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon in de stad, super veel bekenden en ik kende zowT iedereen. Zoveel gezellgheid
Je typt anders nog te lezen. Tis allemaal de toets naast de toets die je moest hebben als typo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 04:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Veel te veem gezopem vanvaobd
Sbel nog een joinyje riken
Hehe:p doe mn bestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 04:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je typt anders nog te lezen. Tis allemaal de toets naast de toets die je moest hebben als typo.
Ik ooj afspraak om 9 u gvdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 04:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Veel te veem gezopem vanvaobd
Sbel nog een joinyje riken
Soms als ik nog uit mijn dak ben kijken of er niet een feestje aan de gang is om bij binnen te vallenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:02 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Heb je datte nooit, als je stoned naar huis fietst en je ziet ergens nog licht branden ( op een tijd dat iedereen hoort te slapen...) dat je jezelf afvraagt wat die mensen aan het doen zijn?
Nee....?
Misschienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:42 schreef Murdera het volgende:
Hebben jullie gvd allemaal vakantie ofzo
Die usernamequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:02 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Heb je datte nooit, als je stoned naar huis fietst en je ziet ergens nog licht branden ( op een tijd dat iedereen hoort te slapen...) dat je jezelf afvraagt wat die mensen aan het doen zijn?
Nee....?
Natuurlijk niet.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Whehe dat is echt een bazenactie![]()
Ook boos kijken naar kinderen terwijl hun ouders niet kijken en dat ze dan gaan huilen is altijd vermakelijk.
Ik heb het andersom als ik niet in een grote stad als Rotterdam ben maar in een dorp ergens. Dan vraag ik mij af waarom overal de lichten uit zijn en er niemand op straat rondloopt in de nacht. Ik ben gewend als ik in de nacht buiten loop mensen tegen te komen en huizen zien waar nog activiteit is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:02 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Nee....?
En mensen op FOK! moeten dit weten... omdat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb niet zo heel vaak meer seks
Hoewel weinig te klagen gehad vorig weekend en gisteren
Dat vraag ik me nou af bij 99% van haar posts.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En mensen op FOK! moeten dit weten... omdat?
Netjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou af bij 99% van haar posts.
Die 1% zijn geen random posts maar een reactie op een vraag of andere post.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
Ben benieuwd naar voorbeelden van die 1%
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vraag me idd af wanneer ze stoppen met je te betuttelen iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
Ik heb mijn deur voor de cv ketel
Tevens heeft mijn vader tijdens het wachten de afwas gedaan, 2 wasjes gedraaid, stof gezogen en opgeruimd.![]()
Dit komt nooit meer goed met mij.
geen betutteling. Gewoon bijzonder lief.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vraag me idd af wanneer ze stoppen met je te betuttelen iddtevens deur voor cv ketel?
Ohja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen betutteling. Gewoon bijzonder lief.
Ja, voor dat cv ketel hokje in mijn hal zat geen deur toch?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
Ik heb mijn deur voor de cv ketel
Tevens heeft mijn vader tijdens het wachten de afwas gedaan, 2 wasjes gedraaid, stof gezogen en opgeruimd.![]()
Dit komt nooit meer goed met mij.
quote:
Aino, alleen als mensen met ECHT onzinnige dingen aankomen.quote:
Zekers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Unsje. Redde je het zonder blowen in Italië?
quote:
[..]
Oh, dan weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat het jou geen verantwoording betaamt ?
Nice ! Geniet ervan. Moet je nog Ketchup hebben ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik dat ook weer.
Bedankt voor deze hoogst informatieve mededeling.
Een mededeling terug: Ik ga een overheerlijke tosti maken.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice ! Geniet ervan. Moet je nog Ketchup hebben ?
Kan je wel wiet poepen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]hihi garpje mang.
Ik kan heul niet bloed poepen
1 avond met mono.. 1 avond.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]hihi garpje mang.
Ik kan heul niet bloed poepen
Juuaaa, beetje Haze ditdatquote:
1 avond met mij en je ken een week niet schijten.quote:
quote:
Nice.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb gisteren tijdens mijn tussenstop in Zwolle een
grammetje S5 Haze en Amnesia gehaald
Iets tequote:
Ruilen? Mijn harses is ook naar de klote.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Iets teHeb nog zat over, alleen was even vergeten hoe sterk
de Haze is bij mijn voormalige stamshop![]()
Pfff draai nog
in mijn harses van vannacht
Heb 1 kan koffie op, alleen ik blijf hersenverlammingen ervaren IxDeEquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ruilen? Mijn harses is ook naar de klote.
Maar idd, haze komt moeilijk hard aan
Die heb je gewoon 24/7 xdxdxdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb 1 kan koffie op, alleen ik blijf hersenverlammingen ervaren IxDeE
Moet je zelf maar niet de wikipedia uithangen met de verkeerde infoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
Dat vind ik trouwens een van de kutte dingen aan Stoners. Ik moet eigenlijk altijd controleren of er iets is geschreven in mijn posts waar mensen betweterig over kunnen doen en het aanpassen omdat *sommige* mensen hier denken dat waar je tekst eindigt, ook je brein eindigt.
Dat doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
Dat vind ik trouwens een van de kutte dingen aan Stoners. Ik moet eigenlijk altijd controleren of er iets is geschreven in mijn posts waar mensen betweterig over kunnen doen en het aanpassen omdat *sommige* mensen hier denken dat waar je tekst eindigt, ook je brein eindigt.
Totaal niet begrijpen wat ik net zeiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je zelf maar niet de wikipedia uithangen met de verkeerde info
Als ik ongelijk heb, erken ik het echt wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat doen.![]()
Ik spui altijd gewoon wat ik denk. Dan moet je alleen ook je ongelijk kunnen erkennen.
Ah zo, ik begreep je verkeerd. Tjah. Maar mierenneuken om het mierenneuken is ook gewoon leuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Totaal niet begrijpen wat ik net zei
[..]
Als ik ongelijk heb, erken ik het echt wel.
Maar ik heb geen zin om 100% van alle mogelijke informatie op te schrijven voor het geval dat iemand niet op mijn bericht ingaat maar op wat mist.
Mwah, soms wel, maar niet constant.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah zo, ik begreep je verkeerd. Tjah. Maar mierenneuken om het mierenneuken is ook gewoon leuk.
Truequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah, soms wel, maar niet constant.
Ah, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
TrueHeb ik de laatste tijd trouwens helemaal niet gezien. Zou het wat te maken hebben met jouw afwezigheid?
Ik ben niet achterlijk, blijkbaar begrijp jij dus weer niet wat ik zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Totaal niet begrijpen wat ik net zei
Okquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk, blijkbaar begrijp jij dus weer niet wat ik zeg
Okquote:
Jezelf zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:29 schreef Unscrewed het volgende:
Misschien is het beter als ik gewoon 100% mezelf ben op FOK!
Wtf, dat was randomquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jezelf zijnniet Britney Spears zijn
It's Britney bitch.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jezelf zijnniet Britney Spears zijn
It's Britney bitch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Zullen we?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is goed.
I wanna scream and shout![]()
Whehehequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]is goed.
I wanna scream and shout
Niet meer london bridgen vanavond?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
In jouw buurt nog en goed feest?
[..]
Niet meer london bridgen vanavond?
Normaal zou ik roepen dat ze maar even op een houtje moet bijten. Afhankelijk van mijn positie tijdens de bridge, kan dat wel eens niet zo verstandig zijn.quote:
Sorry pop.quote:
Een fles rum meenemen en net zolang shotjes doen tot je haar wel geil vindt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik weet niet wat ik ga doen.
Meisje wilde dat ik langs zou komen voor de seks
maar 't vervelende is... Ik vind haar niet geil
Pffoee ik rook wel een dikke Jquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een fles rum meenemen en net zolang shotjes doen tot je haar wel geil vindt.
Denk dat een joint in dit geval averechts werkt. Beter dronken en geil dan stoned en lam. Straks lig je daar tegen je zin allemaal mooie vrouwen te fantaseren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pffoee ik rook wel een dikke J
Of ik drogeer mezelf... Dan gaat ze haar gang maar met
penor in miens enzo.
yoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pffoee ik rook wel een dikke J
Of ik drogeer mezelf... Dan gaat ze haar gang maar met
penor in miens enzo.
Daar heb je een punt... Hmzz ik zuip wel effe wat hihiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk dat een joint in dit geval averechts werkt. Beter dronken en geil dan stoned en lam. Straks lig je daar tegen je zin allemaal mooie vrouwen te fantaseren.
Hallon Mikkolquote:
[..]
En toen zei Uns zelf al zo mooi:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou af bij 99% van haar posts.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:29 schreef Unscrewed het volgende:
Misschien is het beter als ik gewoon 100% mezelf ben op FOK!
Heey alles oke met je noe?quote:
Ga je Neha batsen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... Hmzz ik zuip wel effe wat hihi
[..]
Hallon Mikkol
had je vorige keer al gestuurdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, maar heb nog wel geile tetpic's van haar
Hoeft ook niet, je weet toch allang wat ik van je postgedrag vind maar dit was enigszins grappend bedoeld.quote:
Zolang stoners in onzin staat blijf ik gewoon postten waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je weet toch allang wat ik van je postgedrag vind maar dit was enigszins grappend bedoeld.
Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zolang stoners in onzin staat blijf ik gewoon postten waar ik zin in heb
je Moeke bedoel ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Noe?Maar ja alles gaat wel goed hier, daar ook?
Oh mijn moeder, ja daar gaat het goed mee hoorquote:
Dat moet je ook zelf weten, hoewel ik je relatie met A. wel dubieus vind.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zolang stoners in onzin staat blijf ik gewoon postten waar ik zin in heb
Oeh even teruglezen, Vas was enigszins grappig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je weet toch allang wat ik van je postgedrag vind maar dit was enigszins grappend bedoeld.
Hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef Sardu het volgende:
Dat moet je ook zelf weten, hoewel ik je relatie met A. wel dubieus vind.
Poe hee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef Sardu het volgende:
Oeh even teruglezen, Vas was enigszins grappig.
Ah jammer heb dat spel nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef Murdera het volgende:
GAM / Win een Animal Crossing 3DS XL
Tip voor de harde stoners.
Gewoon keihard niezen met die onderneus van je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hmmm tetten besprenkelenSounds like a plan
wacht wat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hmmm tetten besprenkelenSounds like a plan
Heb laatst wel dubbel om je gelegen, maar toen ging je DMs sturen.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon keihard niezen met die onderneus van je.
Er is een chick die wil neuken met me, beetje pijpen, beffenquote:
Even een sawah aanleggen op dit mooie borstbedje.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb laatst wel dubbel om je gelegen, maar toen ging je DMs sturen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Even een sawah aanleggen op dit mooie borstbedje.
Wij moeten die trio neuk en stoner meet met Amra nog organiseren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Er is een chick die wil neuken met me, beetje pijpen, beffen
alleen ik word niet geil van haarDus ik laat me drogeren ofzo...
toen kwam Mikey of het Neha is, een meisje van vroeger.
Toen kwam de tetfoto ter sprake en zodoende kwam ik op het
idee om tetten te gaan besprenkelen.
Hmm goed planquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij moeten die trio neuk en stoner meet met Amra nog organiseren.
God meid, je klinkt net zo zuur als die rolmops wat ik gisteren achter de koelkast liet flikkeren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk dat er tenminste nog iemand om kon lachen
Wat is een rolmops? Ik denk altijd aan een soort gordeldier bij dat woord.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
God meid, je klinkt net zo zuur als die rolmops wat ik gisteren achter de koelkast liet flikkeren.
Beetje zelfspot mag wel hoor.
Joah na 100 keer ga ik er inderdaad nog om lachenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
God meid, je klinkt net zo zuur als die rolmops wat ik gisteren achter de koelkast liet flikkeren.
Beetje zelfspot mag wel hoor.
Shit dat spel wil ik wel maar die moet je dus al hebben,quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef Murdera het volgende:
GAM / Win een Animal Crossing 3DS XL
Tip voor de harde stoners.
You can atleast try to lighten up.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joah na 100 keer ga ik er inderdaad nog om lachen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is een rolmops? Ik denk altijd aan een soort gordeldier bij dat woord.
Zure haringquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is een rolmops? Ik denk altijd aan een soort gordeldier bij dat woord.
ahhh vis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
You can atleast try to lighten up.
[..]
[ afbeelding ]
Stuur hem maar naar mij door, mag hij hier wel even komen zuigen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, niet doorgaan met zuigen nu.
Oké, veel plezier met elkaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stuur hem maar naar mij door, mag hij hier wel even komen zuigen.![]()
![]()
Daar kan jij alleen maar van dromen.quote:
Ga je nu fappen gezien het feit je op jaloezie kickt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
De pijnlijke jaloezie is door je post heen te voelen.
Ik ejaculeer er vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
De pijnlijke jaloezie is door je post heen te voelen.
Kick ik op jaloezie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je nu fappen gezien het feit je op jaloezie kickt?
Touché.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar kan jij alleen maar van dromen.![]()
![]()
Je weet wel wat ik bedoelquote:
Eh dooie, zit je al op die trein? Ik moet je nog schminken en een mooi halloween kostuum voor je uitzoeken.quote:
Wat voor kostuum kies je uit dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eh dooie, zit je al op die trein? Ik moet je nog schminken en een mooi halloween kostuum voor je uitzoeken.
Je bedoelt iets specifieks?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naja laat maar dan ik ga het niet hier posten
Tjah, dat weet ik dus nog niet. Hangt een beetje af van je kuiten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat voor kostuum kies je uit dan?
whut.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, dat weet ik dus nog niet. Hangt een beetje af van je kuiten.
Scary pirate leek me wel wat voor je.
...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, dat weet ik dus nog niet. Hangt een beetje af van je kuiten.
Ja mooie pics?quote:
Zie edit. Je bent niet zo lang dus heb geen idee meid, we maken er wel wat van.quote:
Godverquote:
Ja dan moet je dus dm'en nu om het op te heffen, heb het al gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
Let op: jullie hebben elkaar geblokkeerd. Door een kort berichtje te sturen, hef je deze blokkade van jouw kant op. Daarna moet Vaseline_ hetzelfde doen.
Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen.
Mooi systeem.
WA of watdanook. je hebt fancy mobiel toch?
Ben blij dat ze geen familie is dat houden we de opties open.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je nichtje heeft een goddelijk lijfje
Ja dat deed ik, en dan krijg ik "Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen."quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus dm'en nu om het op te heffen, heb het al gedaan
Ik ga morgen naar een dik feest in brabant.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
In jouw buurt nog en goed feest?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja dat deed ik, en dan krijg ik "Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen."
jaquote:
Ja staat er nog steedsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja![]()
staat dit er nog steeds bij jou?
Let op: jullie hebben elkaar geblokkeerd. Door een kort berichtje te sturen, hef je deze blokkade van jouw kant op.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja![]()
Let op: jullie hebben elkaar geblokkeerd. Door een kort berichtje te sturen, hef je deze blokkade van jouw kant op.
quote:
Omdat het kan!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Waarom ook elkaar blocken op FOK!
Deze reden valt te waarderen.quote:
Dikke party of ook een halloween feest?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar een dik feest in brabant.
Drank, wiet, lachgaspatronen, etc.
Maar ik ga geen lachgas doen en ik ga kiezen uit of drank of wiet.
Ik hou het maar even redelijk gezond (mentaal dan vooral).
Op goafeesten, al die kleurige hippies en shitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dikke party of ook een halloween feest?
Ik wil nog een keer acid droppen op een feest waar iedereen verkleed is (geen carnaval)
Laatst op talk like a pirate day gedaan en was geniaal.![]()
sailing the ship of fools.
![]()
Lachgas trekt mij ook niet zo. Bier en wiet kan ik me wel prima op vermaken zolang je je niet helemaal van de planeet zuipt.
Fok! Wil jullie preventief niet meer met elkaar laten DMen. Wat ik me wel kan voorstellen als ik laatst naar die van Vas keek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja![]()
Totdat het 40 graden is en iedereen half naakt staat te space dansen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op goafeesten, al die kleurige hippies en shit
Haten op rondwobbelende tieten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Totdat het 40 graden is en iedereen half naakt staat te space dansen.![]()
Gelukkig zijn er chickies met dreads en winegums.
Gewoon een dikke party, hij wordt 19 en het is gewoon in een leegstaand huis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dikke party of ook een halloween feest?
Ik wil nog een keer acid droppen op een feest waar iedereen verkleed is (geen carnaval)
Laatst op talk like a pirate day gedaan en was geniaal.![]()
sailing the ship of fools.
![]()
Lachgas trekt mij ook niet zo. Bier en wiet kan ik me wel prima op vermaken zolang je je niet helemaal van de planeet zuipt.
Männer, nackte männer. De vrouwen hadden wel kleding aan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haten op rondwobbelende tieten?ik hoop dat ik je post fout lees.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fok! Wil jullie preventief niet meer met elkaar laten DMen. Wat ik me wel kan voorstellen als ik laatst naar die van Vas keek.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Männer, nackte männer. De vrouwen hadden wel kleding aan.![]()
Liever in de zomer waar iedereen toch de bikini nog onder de kleding aan heeft en dan rond een kampvuur met een mobiele dj.
Dat was met die aanrander toch ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie was er allemaal bij de nachtbagger meet uit 2012?
Teveel speed, te weinig x.quote:
"contemplating existance"quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Teveel speed, te weinig x.![]()
Er stonden teveel kerels zonder shirt te dansen en een paar van die maalkaak vrouwen. Andere ruimtes waren wel gezellig maar dat danshok was niet heel boeiend. Het is dat je er bier moest halen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat was met die aanrander toch ?
Oh ja joh zal ik Sardu ook maar meteen vertellen wat m'n pincode en rekeningnummer is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
DM sardu ff ofzo, dat die het doorstuurt., ik ben nu echt benieuwd.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat was met die aanrander toch ?
quote:
Uhhh ik snap het niet meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja joh zal ik Sardu ook maar meteen vertellen wat m'n pincode en rekeningnummer is?
You've seen me naked.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja joh zal ik Sardu ook maar meteen vertellen wat m'n pincode en rekeningnummer is?
Ja en over iets specifieks wat ik niet hier ga zetten en dus ook niet aan Sardu ga DM'en.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uhhh ik snap het niet meer.Het ging toch over mij en mijn kick op jaloezie?
Kan prima, denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WA, FB, codetaal, morse, telepathie, zoveel opties.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en over iets specifieks wat ik niet hier ga zetten en dus ook niet aan Sardu ga DM'en.
Postduif, emailquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
WA, FB, codetaal, morse, telepathie, zoveel opties.
Jaaaaa, maar ze mogen geen zebrasletjes zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Naakte sletjes die het YMCA taal uitbeelden.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tijgers dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar ze mogen geen zebrasletjes zijn!
quote:
Xie hem fluitend komen.quote:
Kees flodder kledingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zebra print of tijger… dat is zo 2001
Tijgerprint op negers is van alle tijden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zebra print of tijger… dat is zo 2001
Ach jij had die buurman wel even willen zijn toenquote:
Vuige raas sistquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tijgerprint op negers is van alle tijden.
Zo boeiend is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te laat, we hebben al besloten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo boeiend is het ook weer niet.
Dit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te laat, we hebben al besloten.
Je dient naakende tijgerchicks in te huren om het voor me uit te spellen.
Alles behalve...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Jean Marie pfaffs werd later haar buurman.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ach jij had die buurman wel even willen zijn toen
ie m der in deed voortstuwen.
[..]
Vuige raas sist
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alles behalve...
Kijk dit tijger zijn.![]()
Die reet vraagt er om op gemept te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Post niet serieus genomen door het woord 'naakende'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te laat, we hebben al besloten.
Je dient naakende tijgerchicks in te huren om het voor me uit te spellen.
Ben je dan in de naakte versie niet aantrekkelijk ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post niet serieus genomen door het woord 'naakende'.
gvd typfoutje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post niet serieus genomen door het woord 'naakende'.
Je wil spontaan je ogen uitsteken met een ijspriem.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben je dan in de naakte versie niet aantrekkelijk ?
Voordat ik dat doe wil ik je wel batsenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wil spontaan je ogen uitsteken met een ijspriem.
Heb de mijne volgedrukt met winegums.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef Murdera het volgende:
Ik heb mijn ogen uitgestoken met vas haar puntige knieën.
Dacht dat ze haar tepors zou gebruiken. Van die puntige dingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef Murdera het volgende:
Ik heb mijn ogen uitgestoken met vas haar puntige knieën.
Tjah... Vraag me af of Mono een carriere move aan het maken is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
NWS / Student plant eigen ontmaagding als kunstvorm
Geil
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Vraag me af of Mono een carriere move aan het maken is.
Zou daar voor betalen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
En mono is ook opeens heel wat jaartjes terug de tijd in gegaan zeker?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij kan ook top zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En mono is ook opeens heel wat jaartjes terug de tijd in gegaan zeker?
Mono is net als bart simpson. Die wordt ook nooit ouder maar gaat wel al jaren mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En mono is ook opeens heel wat jaartjes terug de tijd in gegaan zeker?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mono is net als bart simpson. Die wordt ook nooit ouder maar gaat wel al jaren mee.![]()
Tevens wat vrijdagmiddag energie voor degene die nog werken/uit bed moeten komen/studie ontwijkend gedrag vertonen.
quote:
nooit live gezien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:29 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Dat is live ook altijd een groot feest.
Aha.quote:
Goeie verklaring, neem ik genoegen mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mono is net als bart simpson. Die wordt ook nooit ouder maar gaat wel al jaren mee.![]()
Tevens wat vrijdagmiddag energie voor degene die nog werken/uit bed moeten komen/studie ontwijkend gedrag vertonen.
Beide wel live gezien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
nooit live gezien.Wel flogging molly fucking vaak
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Van wie kreich ik een lep dens ?
quote:
Ben er over een kwartierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Damn, did not expect this.
Vraag me af hoe laat ik snöwie van 't station op moet pikken.
Awesome!quote:
I will be gentle as always.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
Teder zijn sardu. Ik wil ook nog wat aan snow kunnen hebben later.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome!![]()
Wat dacht je trouwens van little Bo Peep in plaats van scary pirate?
[..]
I will be gentle as always.
Nee over Snow als ze dat aantrektquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht wat?
Je hebt het niet over de vrouw op de foto toc?
Wow wow wo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee over Snow als ze dat aantrekt
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
JA ' t sletje ziet er wel lekker vers uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:
De nieuwe vriend van mijn ex kijkt wel altijd zuur naar me.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik mijn hotdog in een gang gooi zal ik een ontstemde murdera zijn.
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking sinkhole. Hij is er al 2 autos en een fiets in kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:56 schreef Sardu het volgende:
De nieuwe vriend van mijn ex kijkt wel altijd zuur naar me.perhaps dat ik er onbewust een wizard's sleeve van heb gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
IkJijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
IkJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht, je gaat ook niet na een dikke poolse vrachtwagenchauffeur naar het toilet. Sommige dingen kan je vantevoren aan zien komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fucking sinkhole. Hij is er al 2 autos en een fiets in kwijtgeraakt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
En terecht, je gaat ook niet na een dikke poolse vrachtwagenchauffeur naar het toilet. Sommige dingen kan je vantevoren aan zien komen.
Ik wil jou bebe. en wjnmkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat willen jullie van me.
Doe ik een keer lief, wekt het meteen argwaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwartier is om, waar ben je?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
ophoeren met die flikker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:04 schreef Snowbells het volgende:
Oké mensen. Jongen waarmee ik date zegt friet. Moet ik hem nog een kans geven?
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:04 schreef Snowbells het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:04 schreef Snowbells het volgende:
Oh.. tegen die tijd ben je wel wat oud geworden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Trein heeft 450 uur vertraging sry
Gewoon elke dag besmeren met pep.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh.. tegen die tijd ben je wel wat oud geworden.![]()
Hoe staat het met de kraaiepootjes rond je ogen?
Want jij staat bekend om je goede advies?quote:
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Junk...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon elke dag besmeren met pep.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Want jij staat bekend om je goede advies?Scumbag vasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |