Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ik vind m stiekum wel leukquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende: Toch wel. Irritant kut liedje
Blijft zo lekker in je hoofd hangen
![]()
Feesten waar je veel bekenden tegen komtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 03:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon in de stad, super veel bekenden en ik kende zowT iedereen. Zoveel gezellgheid
Je typt anders nog te lezen. Tis allemaal de toets naast de toets die je moest hebben als typo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 04:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Veel te veem gezopem vanvaobd
Sbel nog een joinyje riken
Hehe:p doe mn bestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 04:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je typt anders nog te lezen. Tis allemaal de toets naast de toets die je moest hebben als typo.
Ik ooj afspraak om 9 u gvdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 04:06 schreef OllieWilliams het volgende:
Veel te veem gezopem vanvaobd
Sbel nog een joinyje riken
Soms als ik nog uit mijn dak ben kijken of er niet een feestje aan de gang is om bij binnen te vallenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:02 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Heb je datte nooit, als je stoned naar huis fietst en je ziet ergens nog licht branden ( op een tijd dat iedereen hoort te slapen...) dat je jezelf afvraagt wat die mensen aan het doen zijn?
Nee....?
Misschienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:42 schreef Murdera het volgende:
Hebben jullie gvd allemaal vakantie ofzo
Die usernamequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:02 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Heb je datte nooit, als je stoned naar huis fietst en je ziet ergens nog licht branden ( op een tijd dat iedereen hoort te slapen...) dat je jezelf afvraagt wat die mensen aan het doen zijn?
Nee....?
Natuurlijk niet.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
Whehe dat is echt een bazenactie![]()
Ook boos kijken naar kinderen terwijl hun ouders niet kijken en dat ze dan gaan huilen is altijd vermakelijk.
Ik heb het andersom als ik niet in een grote stad als Rotterdam ben maar in een dorp ergens. Dan vraag ik mij af waarom overal de lichten uit zijn en er niemand op straat rondloopt in de nacht. Ik ben gewend als ik in de nacht buiten loop mensen tegen te komen en huizen zien waar nog activiteit is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:02 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Nee....?
En mensen op FOK! moeten dit weten... omdat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb niet zo heel vaak meer seks
Hoewel weinig te klagen gehad vorig weekend en gisteren
Dat vraag ik me nou af bij 99% van haar posts.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En mensen op FOK! moeten dit weten... omdat?
Netjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou af bij 99% van haar posts.
Die 1% zijn geen random posts maar een reactie op een vraag of andere post.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:22 schreef Murdera het volgende:
Ben benieuwd naar voorbeelden van die 1%
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En mensen op FOK! moeten dit weten... omdat?
Vraag me idd af wanneer ze stoppen met je te betuttelen iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
Ik heb mijn deur voor de cv ketel
Tevens heeft mijn vader tijdens het wachten de afwas gedaan, 2 wasjes gedraaid, stof gezogen en opgeruimd.![]()
Dit komt nooit meer goed met mij.
geen betutteling. Gewoon bijzonder lief.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vraag me idd af wanneer ze stoppen met je te betuttelen iddtevens deur voor cv ketel?
Ohja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen betutteling. Gewoon bijzonder lief.
Ja, voor dat cv ketel hokje in mijn hal zat geen deur toch?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:26 schreef Murdera het volgende:
Ik heb mijn deur voor de cv ketel
Tevens heeft mijn vader tijdens het wachten de afwas gedaan, 2 wasjes gedraaid, stof gezogen en opgeruimd.![]()
Dit komt nooit meer goed met mij.
quote:
Aino, alleen als mensen met ECHT onzinnige dingen aankomen.quote:
Zekers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Unsje. Redde je het zonder blowen in Italië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |