quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:05 schreef s0ul1991 het volgende:
Het is een beetje raar dat je een 3DS kunt winnen alleen als je al een 3DS hebt
Dit dus...quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:05 schreef knoffel het volgende:
Wel jammer dat alleen mensen kunnen meedoen die al een 3DS en/of animal crosing hebben.
Koop hem snel op de 3ds en doe mee!!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:13 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Dit dus...
Heb wel Animal crossing , maar niet op de 3ds
Ja want laat ik een 3ds kopen zodat ik een 3ds kan winnenquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:15 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Koop hem snel op de 3ds en doe mee!!!
Ja maar handtekening van eguchiquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja want laat ik een 3ds kopen zodat ik een 3ds kan winnen
Dat is zo, maar misschien heb je familie die mee kan doen? Deze prijs is speciaal voor mensen die Animal Crossing tof vinden, vandaar dat we deze insteek hebben genomen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:05 schreef knoffel het volgende:
Wel jammer dat alleen mensen kunnen meedoen die al een 3DS en/of animal crosing hebben.
Snap ik. Maar dit had uiteraard ook een erg leuke kans geweest om kennis te maken met het spel en/ of de DS voor mensen die deze nog niet hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is zo, maar misschien heb je familie die mee kan doen? Deze prijs is speciaal voor mensen die Animal Crossing tof vinden, vandaar dat we deze insteek hebben genomen.
Het is niet dat we voor console/pc-gamers niets hebben. Sterker nog, daar komt eind deze week weer wat voor.
Pheno, zijn dit trouwens originele handgeschreven handtekening of staan ze op elke AC3ds?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is zo, maar misschien heb je familie die mee kan doen? Deze prijs is speciaal voor mensen die Animal Crossing tof vinden, vandaar dat we deze insteek hebben genomen.
Het is niet dat we voor console/pc-gamers niets hebben. Sterker nog, daar komt eind deze week weer wat voor.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef Pheno het volgende:
Ik zie herm hier er niet opstaan
[ afbeelding ]
handgetekend dus.
Ik ben in die kamer geweest!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaa, Hier doe ik graag aan mee![]()
Dit is mijn 1950 Londonse detective/studeerkamer.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke insteek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook maar dan met alle wel leuke souvenirs erinquote:Op maandag 14 oktober 2013 15:12 schreef Lollertrolle het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik eerst ook maar dan in mijn grote kamer, maar het zag er gewoon niet gezellig uit, zeker niet met 3 gaten voor de deuren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:39 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook maar dan met alle wel leuke souvenirs erin
Alice heb je al pokemon inmiddels?quote:
En wat voor een stoute dingen we daar hebben gedaan, zeker op die sofaquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef Yachiru het volgende:
Leuke prijsvraag, ben benieuwd naar alle inzendingen!
[..]
Ik ben in die kamer geweest!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Alice heb je al pokemon inmiddels?
Eeeennn daar ging mijn kansquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:37 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb speciaal voor Halloween deze maand een Halloween kamer gemaakt, inclusief zwarte rozen! Ik heb speciaal voor jullie mijn mummiepak aangetrokken!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Eeeennn daar ging mijn kans![]()
Leuke kamer Lyssa
Ik twijfelde of het wel zin had om mee te doen toen ik jouw kamer zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik speel op de 3DS van mn schoonpa speciaal voor AC, dus kan een eigen 3DS goed gebruiken, dus besloot toch maar mee te doen![]()
Veel succes gewenst iig Lyssa, je maakt een zeer goede kansquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik twijfelde of het wel zin had om mee te doen toen ik jouw kamer zag
Maar ik speel op de 3DS van mn schoonpa speciaal voor AC, dus kan een eigen 3DS goed gebruiken, dus besloot toch maar mee te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |