Een fles rum meenemen en net zolang shotjes doen tot je haar wel geil vindt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik weet niet wat ik ga doen.
Meisje wilde dat ik langs zou komen voor de seks
maar 't vervelende is... Ik vind haar niet geil
Pffoee ik rook wel een dikke Jquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een fles rum meenemen en net zolang shotjes doen tot je haar wel geil vindt.
Denk dat een joint in dit geval averechts werkt. Beter dronken en geil dan stoned en lam. Straks lig je daar tegen je zin allemaal mooie vrouwen te fantaseren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pffoee ik rook wel een dikke J
Of ik drogeer mezelf... Dan gaat ze haar gang maar met
penor in miens enzo.
yoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pffoee ik rook wel een dikke J
Of ik drogeer mezelf... Dan gaat ze haar gang maar met
penor in miens enzo.
Daar heb je een punt... Hmzz ik zuip wel effe wat hihiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk dat een joint in dit geval averechts werkt. Beter dronken en geil dan stoned en lam. Straks lig je daar tegen je zin allemaal mooie vrouwen te fantaseren.
Hallon Mikkolquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En mensen op FOK! moeten dit weten... omdat?
En toen zei Uns zelf al zo mooi:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou af bij 99% van haar posts.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:29 schreef Unscrewed het volgende:
Misschien is het beter als ik gewoon 100% mezelf ben op FOK!
Heey alles oke met je noe?quote:
Ga je Neha batsen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... Hmzz ik zuip wel effe wat hihi
[..]
Hallon Mikkol
had je vorige keer al gestuurdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, maar heb nog wel geile tetpic's van haar
Hoeft ook niet, je weet toch allang wat ik van je postgedrag vind maar dit was enigszins grappend bedoeld.quote:
Zolang stoners in onzin staat blijf ik gewoon postten waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je weet toch allang wat ik van je postgedrag vind maar dit was enigszins grappend bedoeld.
Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zolang stoners in onzin staat blijf ik gewoon postten waar ik zin in heb
je Moeke bedoel ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Noe?Maar ja alles gaat wel goed hier, daar ook?
Oh mijn moeder, ja daar gaat het goed mee hoorquote:
Dat moet je ook zelf weten, hoewel ik je relatie met A. wel dubieus vind.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zolang stoners in onzin staat blijf ik gewoon postten waar ik zin in heb
Oeh even teruglezen, Vas was enigszins grappig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je weet toch allang wat ik van je postgedrag vind maar dit was enigszins grappend bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |