Ah zo, ik begreep je verkeerd. Tjah. Maar mierenneuken om het mierenneuken is ook gewoon leuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Totaal niet begrijpen wat ik net zei
[..]
Als ik ongelijk heb, erken ik het echt wel.
Maar ik heb geen zin om 100% van alle mogelijke informatie op te schrijven voor het geval dat iemand niet op mijn bericht ingaat maar op wat mist.
Mwah, soms wel, maar niet constant.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah zo, ik begreep je verkeerd. Tjah. Maar mierenneuken om het mierenneuken is ook gewoon leuk.
Truequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mwah, soms wel, maar niet constant.
Ah, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
TrueHeb ik de laatste tijd trouwens helemaal niet gezien. Zou het wat te maken hebben met jouw afwezigheid?
Ik ben niet achterlijk, blijkbaar begrijp jij dus weer niet wat ik zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Totaal niet begrijpen wat ik net zei
Okquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk, blijkbaar begrijp jij dus weer niet wat ik zeg
Okquote:
Jezelf zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:29 schreef Unscrewed het volgende:
Misschien is het beter als ik gewoon 100% mezelf ben op FOK!
Wtf, dat was randomquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jezelf zijnniet Britney Spears zijn
It's Britney bitch.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jezelf zijnniet Britney Spears zijn
It's Britney bitch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Zullen we?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is goed.
I wanna scream and shout![]()
Whehehequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]is goed.
I wanna scream and shout
Niet meer london bridgen vanavond?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
In jouw buurt nog en goed feest?
[..]
Niet meer london bridgen vanavond?
Normaal zou ik roepen dat ze maar even op een houtje moet bijten. Afhankelijk van mijn positie tijdens de bridge, kan dat wel eens niet zo verstandig zijn.quote:
Sorry pop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |