quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En mensen op FOK! moeten dit weten... omdat?
Oh, dan weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Omdat het jou geen verantwoording betaamt ?
Nice ! Geniet ervan. Moet je nog Ketchup hebben ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik dat ook weer.
Bedankt voor deze hoogst informatieve mededeling.
Een mededeling terug: Ik ga een overheerlijke tosti maken.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice ! Geniet ervan. Moet je nog Ketchup hebben ?
Kan je wel wiet poepen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]hihi garpje mang.
Ik kan heul niet bloed poepen
1 avond met mono.. 1 avond.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]hihi garpje mang.
Ik kan heul niet bloed poepen
Juuaaa, beetje Haze ditdatquote:
1 avond met mij en je ken een week niet schijten.quote:
quote:
Nice.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb gisteren tijdens mijn tussenstop in Zwolle een
grammetje S5 Haze en Amnesia gehaald
Iets tequote:
Ruilen? Mijn harses is ook naar de klote.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Iets teHeb nog zat over, alleen was even vergeten hoe sterk
de Haze is bij mijn voormalige stamshop![]()
Pfff draai nog
in mijn harses van vannacht
Heb 1 kan koffie op, alleen ik blijf hersenverlammingen ervaren IxDeEquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ruilen? Mijn harses is ook naar de klote.
Maar idd, haze komt moeilijk hard aan
Die heb je gewoon 24/7 xdxdxdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb 1 kan koffie op, alleen ik blijf hersenverlammingen ervaren IxDeE
Moet je zelf maar niet de wikipedia uithangen met de verkeerde infoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
Dat vind ik trouwens een van de kutte dingen aan Stoners. Ik moet eigenlijk altijd controleren of er iets is geschreven in mijn posts waar mensen betweterig over kunnen doen en het aanpassen omdat *sommige* mensen hier denken dat waar je tekst eindigt, ook je brein eindigt.
Dat doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:13 schreef Unscrewed het volgende:
Dat vind ik trouwens een van de kutte dingen aan Stoners. Ik moet eigenlijk altijd controleren of er iets is geschreven in mijn posts waar mensen betweterig over kunnen doen en het aanpassen omdat *sommige* mensen hier denken dat waar je tekst eindigt, ook je brein eindigt.
Totaal niet begrijpen wat ik net zeiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je zelf maar niet de wikipedia uithangen met de verkeerde info
Als ik ongelijk heb, erken ik het echt wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat doen.![]()
Ik spui altijd gewoon wat ik denk. Dan moet je alleen ook je ongelijk kunnen erkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |