Een fles rum meenemen en net zolang shotjes doen tot je haar wel geil vindt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik weet niet wat ik ga doen.
Meisje wilde dat ik langs zou komen voor de seks
maar 't vervelende is... Ik vind haar niet geil
Pffoee ik rook wel een dikke Jquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een fles rum meenemen en net zolang shotjes doen tot je haar wel geil vindt.
Denk dat een joint in dit geval averechts werkt. Beter dronken en geil dan stoned en lam. Straks lig je daar tegen je zin allemaal mooie vrouwen te fantaseren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pffoee ik rook wel een dikke J
Of ik drogeer mezelf... Dan gaat ze haar gang maar met
penor in miens enzo.
yoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pffoee ik rook wel een dikke J
Of ik drogeer mezelf... Dan gaat ze haar gang maar met
penor in miens enzo.
Daar heb je een punt... Hmzz ik zuip wel effe wat hihiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk dat een joint in dit geval averechts werkt. Beter dronken en geil dan stoned en lam. Straks lig je daar tegen je zin allemaal mooie vrouwen te fantaseren.
Hallon Mikkolquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En mensen op FOK! moeten dit weten... omdat?
En toen zei Uns zelf al zo mooi:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou af bij 99% van haar posts.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:29 schreef Unscrewed het volgende:
Misschien is het beter als ik gewoon 100% mezelf ben op FOK!
Heey alles oke met je noe?quote:
Ga je Neha batsen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... Hmzz ik zuip wel effe wat hihi
[..]
Hallon Mikkol
had je vorige keer al gestuurdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, maar heb nog wel geile tetpic's van haar
Hoeft ook niet, je weet toch allang wat ik van je postgedrag vind maar dit was enigszins grappend bedoeld.quote:
Zolang stoners in onzin staat blijf ik gewoon postten waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je weet toch allang wat ik van je postgedrag vind maar dit was enigszins grappend bedoeld.
Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zolang stoners in onzin staat blijf ik gewoon postten waar ik zin in heb
je Moeke bedoel ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Noe?Maar ja alles gaat wel goed hier, daar ook?
Oh mijn moeder, ja daar gaat het goed mee hoorquote:
Dat moet je ook zelf weten, hoewel ik je relatie met A. wel dubieus vind.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zolang stoners in onzin staat blijf ik gewoon postten waar ik zin in heb
Oeh even teruglezen, Vas was enigszins grappig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je weet toch allang wat ik van je postgedrag vind maar dit was enigszins grappend bedoeld.
Hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef Sardu het volgende:
Dat moet je ook zelf weten, hoewel ik je relatie met A. wel dubieus vind.
Poe hee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef Sardu het volgende:
Oeh even teruglezen, Vas was enigszins grappig.
Ah jammer heb dat spel nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef Murdera het volgende:
GAM / Win een Animal Crossing 3DS XL
Tip voor de harde stoners.
Gewoon keihard niezen met die onderneus van je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hmmm tetten besprenkelenSounds like a plan
wacht wat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hmmm tetten besprenkelenSounds like a plan
Heb laatst wel dubbel om je gelegen, maar toen ging je DMs sturen.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon keihard niezen met die onderneus van je.
Er is een chick die wil neuken met me, beetje pijpen, beffenquote:
Even een sawah aanleggen op dit mooie borstbedje.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb laatst wel dubbel om je gelegen, maar toen ging je DMs sturen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Even een sawah aanleggen op dit mooie borstbedje.
Wij moeten die trio neuk en stoner meet met Amra nog organiseren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Er is een chick die wil neuken met me, beetje pijpen, beffen
alleen ik word niet geil van haarDus ik laat me drogeren ofzo...
toen kwam Mikey of het Neha is, een meisje van vroeger.
Toen kwam de tetfoto ter sprake en zodoende kwam ik op het
idee om tetten te gaan besprenkelen.
Hmm goed planquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij moeten die trio neuk en stoner meet met Amra nog organiseren.
God meid, je klinkt net zo zuur als die rolmops wat ik gisteren achter de koelkast liet flikkeren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leuk dat er tenminste nog iemand om kon lachen
Wat is een rolmops? Ik denk altijd aan een soort gordeldier bij dat woord.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
God meid, je klinkt net zo zuur als die rolmops wat ik gisteren achter de koelkast liet flikkeren.
Beetje zelfspot mag wel hoor.
Joah na 100 keer ga ik er inderdaad nog om lachenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
God meid, je klinkt net zo zuur als die rolmops wat ik gisteren achter de koelkast liet flikkeren.
Beetje zelfspot mag wel hoor.
Shit dat spel wil ik wel maar die moet je dus al hebben,quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:05 schreef Murdera het volgende:
GAM / Win een Animal Crossing 3DS XL
Tip voor de harde stoners.
You can atleast try to lighten up.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Joah na 100 keer ga ik er inderdaad nog om lachen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is een rolmops? Ik denk altijd aan een soort gordeldier bij dat woord.
Zure haringquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is een rolmops? Ik denk altijd aan een soort gordeldier bij dat woord.
ahhh vis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
You can atleast try to lighten up.
[..]
[ afbeelding ]
Stuur hem maar naar mij door, mag hij hier wel even komen zuigen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, niet doorgaan met zuigen nu.
Oké, veel plezier met elkaar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stuur hem maar naar mij door, mag hij hier wel even komen zuigen.![]()
![]()
Daar kan jij alleen maar van dromen.quote:
Ga je nu fappen gezien het feit je op jaloezie kickt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
De pijnlijke jaloezie is door je post heen te voelen.
Ik ejaculeer er vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
De pijnlijke jaloezie is door je post heen te voelen.
Kick ik op jaloezie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je nu fappen gezien het feit je op jaloezie kickt?
Touché.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar kan jij alleen maar van dromen.![]()
![]()
Je weet wel wat ik bedoelquote:
Eh dooie, zit je al op die trein? Ik moet je nog schminken en een mooi halloween kostuum voor je uitzoeken.quote:
Wat voor kostuum kies je uit dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eh dooie, zit je al op die trein? Ik moet je nog schminken en een mooi halloween kostuum voor je uitzoeken.
Je bedoelt iets specifieks?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naja laat maar dan ik ga het niet hier posten
Tjah, dat weet ik dus nog niet. Hangt een beetje af van je kuiten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat voor kostuum kies je uit dan?
whut.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, dat weet ik dus nog niet. Hangt een beetje af van je kuiten.
Scary pirate leek me wel wat voor je.
...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, dat weet ik dus nog niet. Hangt een beetje af van je kuiten.
Ja mooie pics?quote:
Zie edit. Je bent niet zo lang dus heb geen idee meid, we maken er wel wat van.quote:
Godverquote:
Ja dan moet je dus dm'en nu om het op te heffen, heb het al gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
Let op: jullie hebben elkaar geblokkeerd. Door een kort berichtje te sturen, hef je deze blokkade van jouw kant op. Daarna moet Vaseline_ hetzelfde doen.
Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen.
Mooi systeem.
WA of watdanook. je hebt fancy mobiel toch?
Ben blij dat ze geen familie is dat houden we de opties open.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je nichtje heeft een goddelijk lijfje
Ja dat deed ik, en dan krijg ik "Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen."quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus dm'en nu om het op te heffen, heb het al gedaan
Ik ga morgen naar een dik feest in brabant.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
In jouw buurt nog en goed feest?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja dat deed ik, en dan krijg ik "Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen."
jaquote:
Ja staat er nog steedsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja![]()
staat dit er nog steeds bij jou?
Let op: jullie hebben elkaar geblokkeerd. Door een kort berichtje te sturen, hef je deze blokkade van jouw kant op.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja![]()
Let op: jullie hebben elkaar geblokkeerd. Door een kort berichtje te sturen, hef je deze blokkade van jouw kant op.
quote:
Omdat het kan!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Waarom ook elkaar blocken op FOK!
Deze reden valt te waarderen.quote:
Dikke party of ook een halloween feest?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar een dik feest in brabant.
Drank, wiet, lachgaspatronen, etc.
Maar ik ga geen lachgas doen en ik ga kiezen uit of drank of wiet.
Ik hou het maar even redelijk gezond (mentaal dan vooral).
Op goafeesten, al die kleurige hippies en shitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dikke party of ook een halloween feest?
Ik wil nog een keer acid droppen op een feest waar iedereen verkleed is (geen carnaval)
Laatst op talk like a pirate day gedaan en was geniaal.![]()
sailing the ship of fools.
![]()
Lachgas trekt mij ook niet zo. Bier en wiet kan ik me wel prima op vermaken zolang je je niet helemaal van de planeet zuipt.
Fok! Wil jullie preventief niet meer met elkaar laten DMen. Wat ik me wel kan voorstellen als ik laatst naar die van Vas keek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja![]()
Totdat het 40 graden is en iedereen half naakt staat te space dansen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op goafeesten, al die kleurige hippies en shit
Haten op rondwobbelende tieten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Totdat het 40 graden is en iedereen half naakt staat te space dansen.![]()
Gelukkig zijn er chickies met dreads en winegums.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |