...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, dat weet ik dus nog niet. Hangt een beetje af van je kuiten.
Ja mooie pics?quote:
Zie edit. Je bent niet zo lang dus heb geen idee meid, we maken er wel wat van.quote:
Godverquote:
Ja dan moet je dus dm'en nu om het op te heffen, heb het al gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:36 schreef Murdera het volgende:
Let op: jullie hebben elkaar geblokkeerd. Door een kort berichtje te sturen, hef je deze blokkade van jouw kant op. Daarna moet Vaseline_ hetzelfde doen.
Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen.
Mooi systeem.
WA of watdanook. je hebt fancy mobiel toch?
Ben blij dat ze geen familie is dat houden we de opties open.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je nichtje heeft een goddelijk lijfje
Ja dat deed ik, en dan krijg ik "Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen."quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus dm'en nu om het op te heffen, heb het al gedaan
Ik ga morgen naar een dik feest in brabant.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
In jouw buurt nog en goed feest?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja dat deed ik, en dan krijg ik "Je bericht is niet verzonden omdat de ontvanger jouw berichtjes niet wil ontvangen."
jaquote:
Ja staat er nog steedsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja![]()
staat dit er nog steeds bij jou?
Let op: jullie hebben elkaar geblokkeerd. Door een kort berichtje te sturen, hef je deze blokkade van jouw kant op.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja![]()
Let op: jullie hebben elkaar geblokkeerd. Door een kort berichtje te sturen, hef je deze blokkade van jouw kant op.
quote:
Omdat het kan!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Waarom ook elkaar blocken op FOK!
Deze reden valt te waarderen.quote:
Dikke party of ook een halloween feest?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar een dik feest in brabant.
Drank, wiet, lachgaspatronen, etc.
Maar ik ga geen lachgas doen en ik ga kiezen uit of drank of wiet.
Ik hou het maar even redelijk gezond (mentaal dan vooral).
Op goafeesten, al die kleurige hippies en shitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dikke party of ook een halloween feest?
Ik wil nog een keer acid droppen op een feest waar iedereen verkleed is (geen carnaval)
Laatst op talk like a pirate day gedaan en was geniaal.![]()
sailing the ship of fools.
![]()
Lachgas trekt mij ook niet zo. Bier en wiet kan ik me wel prima op vermaken zolang je je niet helemaal van de planeet zuipt.
Fok! Wil jullie preventief niet meer met elkaar laten DMen. Wat ik me wel kan voorstellen als ik laatst naar die van Vas keek.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja![]()
Totdat het 40 graden is en iedereen half naakt staat te space dansen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op goafeesten, al die kleurige hippies en shit
Haten op rondwobbelende tieten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Totdat het 40 graden is en iedereen half naakt staat te space dansen.![]()
Gelukkig zijn er chickies met dreads en winegums.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |