quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Die vraagprijsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:03 schreef daNpy het volgende:
Dan liever dit Hondaatje:
http://www.marktplaats.nl(...)eauto-zeer-snel.html
Ik vind het aardig wat geld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:22 schreef daNpy het volgende:
Niet gek toch?
Als wat er staat er ook echt op/in zit.
zet maar alvast klaar, een lekkere cake is ook goed.quote:
Ik heb geen taart of cake, helaasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zet maar alvast klaar, een lekkere cake is ook goed.
Ik hoop dat we voor 20.00 klaar zijn hier
Met Webers?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het aardig wat geld.
Zo'n blok bijvoorbeeld is voor bijna een appel en een ei te koop als je de juiste mannetjes weet.
sjit.. Nah, ik kom toch maar naar huis.. Wel eerst effe belastingontduiken in. bequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen taart of cake, helaas.
Morgen wel, maar dat red jij dan niet!
Tot straksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sjit.. Nah, ik kom toch maar naar huis.. Wel eerst effe belastingontduiken in. be
correct, 8 of 16 klepppert?quote:
heb ze niet geteld maar ik dacht een 16klepper. staat ondertussen binnen, past preciesquote:
8v; (onverwoestbare 115pk) C20NE met hoog en smal kleppendeksel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ze niet geteld maar ik dacht een 16klepper. staat ondertussen binnen, past preciesAstra is toch wat groter dan een Visa daar kon ik nog omheen lopen
wellicht de kasten in de garage een stukje opschuiven
En je was zo blij dat je eindelijk van al dat blik af was!quote:
deze is niet van mij gelukkigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
En je was zo blij dat je eindelijk van al dat blik af was!
alsof hij die gebruiktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:53 schreef Duvel het volgende:
Maar hij staat wel in jouw garage de toegang tot je kasten te blokkeren.
Zo'n kruidvat/bartsmit dingetje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef densmee het volgende:
net een tablet besteld, een pipo voor 75 euro om eens te proberen of dat wat is een tablet voor mij
GSniequote:
quote:
het is de pipo s1 proquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo'n kruidvat/bartsmit dingetje?
Die zijn best ok, alleen wat traag
M'n Beppe wil ik daar voorlopig nog niet dood vinden nee. De rest van m'n familie die daar woont overigens ook niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:13 schreef Paladijn het volgende:
We praten natuurlijk wel over sint Nyk, daar wil je nog niet dood gevonden worden
Ah, dat is echt de naam van het ding... Apparaat ziet er niet uit, maar de specs ervan zijn primaquote:
met koffie !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:30 schreef Duvel het volgende:
Kijk, hij past!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik kreeg een brief dat ik waarschijnlijk geld kan terug krijgen. Altijd leuk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:17 schreef Paladijn het volgende:
Zo, belastingaangifte ook weer afgerond
Kijk, hij past!lievvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk, hij past!ook niet iets te grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar met een lachje
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
ohjeee das het begin van alle ellendequote:Op zondag 27 oktober 2013 12:47 schreef Duvel het volgende:
Wij hebben een toffe baby gemaakt!
Sinds gisteren kan ze van rug naar buik rollen.
Kijk, hij past!En hij bevalt nog ook zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kijk, hij past!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Amplitude Modulatie?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit is dus niet mijn nieuwe avatar maar wel mijn bedrijfslogo.
[ afbeelding ]
Mooi logo Alex, heeft je neefje van 3 dat ontworpen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Paint.exe FTW!quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mooi logo Alex, heeft je neefje van 3 dat ontworpen?
Nou, de lineaal en Edding kunnen weer in de laquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Dumpert uploadt eeuwenoude filmpjes.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:35 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zitzak_explosie.html
'Het was erg druk vandaag op kantoor'... uhuh
Afgezien van smog en treintje rijden mist je niet zoveelquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:28 schreef .Neovo. het volgende:
Ik wil de race terugzien van India, alleen kan ik die niet vinden op torrents en de nieuwsgroepen.
Heb de race vanochtend gemist namelijk.
En iemand die een boete kreeg omdat ie rondjes aan het maken was. Al is 25.000 peanuts voor dat soort dingenquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Afgezien van smog en treintje rijden mist je niet zoveel
En morgen is het weer vroeg licht.quote:
das de echte tijd, zomertijd is bedachtquote:
Ditquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef lipje het volgende:
[..]
das de echte tijd, zomertijd is bedacht
Kan ik ook zo'n brief afwachten of kan ik beter zelf er in duiken ?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik kreeg een brief dat ik waarschijnlijk geld kan terug krijgen. Altijd leuk.
Totdat ze het weer afpakken.
Duhquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:44 schreef Paladijn het volgende:
2cv: bel de belastingtelefoon eens... belastingdienst is nogal onderbezet, dus ze zullen niet uit zichzelf geld naar je toe komen brengen
En mijn aangifte was slechts Q3... ik wacht nog op de nieuwe Nexus 10 om in te "investeren"
klopt, de bomen liggen al om en de wegen hier zijn afgesloten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef Iwanius het volgende:
Maak je borst dan maar nat voor de komende uren want hij komt geheid die kant uit.
Goedemorgen trouwens.
Ik ben in staat om zoiets te maken... echt lekker zitten zal het nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef Alfisti het volgende:
Nieuwe stoel gekocht Paal??
[ afbeelding ]
ik heb hier een in de achtertuin liggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn garage speelt voor cabrio, de dakpannen landen tot nu toe NET naast mn auto, de deur van het fietsenhok is weinig van over en de straat is geblokkeerd door een omgevalln boom bij de buurman
Ik denk niet dat je dat op de begrafenis van de dode door een omgewaaide boom van vandaag moet zeggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
Geen alert gezien, behalve die op buienradar en een hoop geblaat op de radio. Wind varieert hier de hele dag al tussen 5 en 7 Bft, met vanochtend pieken 8. Alleen als er een bui aankomt trekt het even aan.. Helemaal niet spannend.
tis bijna weer voor heaters ipv koelersquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:41 schreef Sounddragon het volgende:
Ghihi, net nog doodleuk een koeler uit elkaar staan hijsen. Waait wel, maar niet gek genoeg om ermee te nokken.
naast elektrotechniek in Delft zal ook een leuk briesje geweest zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:39 schreef Duvel het volgende:
Er stond in Rotterdam best een aardige bries vandaag.
Oh ja, dat is altijd zo'n mooi punt!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:42 schreef lipje het volgende:
[..]
naast elektrotechniek in Delft zal ook een leuk briesje geweest zijn
gelukkig is het voorruit een standaard BX onderdeel, dat scheelt!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:50 schreef 2cv het volgende:
Hier is een boom omgepleurd. Die is richting Saab gevallen, maar heeft hem niet geraakt. De ambulance stond in een schuur. Die schuur heeft aardig wat schade en de ambulance heeft een kapot voorruit.
Nice!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
accreditatie voor valkenswaard ronden die is heul net zo gemakkelijk te krijgen dus ik ben best blij
nee hoor achterbuurman aanklagen die is verantwoordelijk voor zijn boomp die kan het dan weer verhalen op zijn avpquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:51 schreef Paladijn het volgende:
Hier komt straks de lokale densmee langs...
Ik kwam er dus gisteren ook achter dat de achterbuurman de afgelopen maanden twee van zijn drie bomen zelf gekapt heeft, maar voor de middelste geen vergunning kreeg. Die ligt dus nu in mijn achtertuinHij wil de gemeente hiervoor aanklagen, maar ik mag dus fijn 200 euro eigen risico stormschade neertellen door dat gehobbybob.
Over 10 minuten maar weer eens bellen met de verzekering dat er nog steeds geen noodafdekking op mijn dak ligt met kans op vochtschade
Dat had ik al aangegeven, maar dat gooit men op 'noodweer' en standaard eigen risico bij stormschade.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:54 schreef densmee het volgende:
[..]
nee hoor achterbuurman aanklagen die is verantwoordelijk voor zijn boomp die kan het dan weer verhalen op zijn avp
snel alles wat aan vervanging toe was op zolder neergooienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat had ik al aangegeven, maar dat gooit men op 'noodweer' en standaard eigen risico bij stormschade.
Verzekeringsmaatschappij heeft er nu achteraan gebeld, ze gaan kijken "of het vandaag lukt". Aangeven dat je halve dak niet meer bedekt is, is blijkbaar niet zoveel spoedDan krijg je dooddoeners als "andere mensen hebben ook schade" & "Als u vochtschade krijgt is dat ook verzekerd"...
quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:13 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb daar een cd van. Stamtoavel moppen zijn altijd wel leuk.
Dat zijn 229 blikken bruine bonen, kun je een jaar van leven!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef Anne het volgende:
Nou, 66 hele euro's en 66 hele eurocenten. Poeheej.
wat een honden rekening met AF en BIJquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:22 schreef Anne het volgende:
Bestaat er ook ergens een bijzonder-rente-bedrag-topic?
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iemand tegen een hond "bij" horen zeggen. Wat doet ie dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:01 schreef densmee het volgende:
[..]
wat een honden rekening met AF en BIJ
bloemen bestuivenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand tegen een hond "bij" horen zeggen. Wat doet ie dan?
Dat is de rente. Het totaalbedrag is dan bijna 50004937,78 euro.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef Anne het volgende:
Nou, 66 hele euro's en 66 hele eurocenten. Poeheej.
17.026 blikken bruine bonen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is de rente. Het totaalbedrag is dan bijna 50004937,78 euro.
Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is de rente. Het totaalbedrag is dan bijna 5000 euro.
Spijker op de kop; de verzekering bepaalt dus waar de grootste schades zitten en wie er als eerste geholpen gaat worden.. Jouw huissie is peanuts in vergelijk met een computertoko waar het dak naast het magazijn ligt om maar een zijstraat te noemen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 08:26 schreef Paladijn het volgende:
Het meest vervelende is nog dat ze aangeven langs te komen en dat vervolgens zonder enige communicatie niet doen. Had ik wel terugkoppeling gehad, dan had ik vanaf maandagavond al alle andere bedrijven in de regio af zitten bellen... Ze gaven gisteren om 14:00 zelfs aan binnen anderhalf uur er te zijn, vervolgens komt er niemand... alsof je met Indiers zaken doet. Deze club is een vrij grote aannemer die vanuit de verzekering gestuurd wordt.
1,20% op mijn spaarrekening van de Rabobank.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:22 schreef Anne het volgende:
Bestaat er ook ergens een bijzonder-rente-bedrag-topic?
[ afbeelding ]
dat zuigt dan idd, dan zou ik de verzekeraar gewoon plat blijven bellen, die draaien dan onnodig op voor de extra schade, zijn ze vast niet blij mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:12 schreef Paladijn het volgende:
Probleem is niet de verzekering... ik werd gister na het melden van de lekkage (met lichte regen liep het al in straaltjes langs de muur en op 8 plaatsen uit het plafond) na 5 minuten teruggebeld door de aannemer. Toen gaven ze al aan binnen anderhalf uur te komen. Verder geen enkele terugkoppeling gehad dat ze door onmacht niet konden komen. Vanmorgen dus weer gebeld... ze zouden terugbellen twee uur geleden en je raadt het al, geen reactie.
Net maar een paar andere partijen gebeld, die geven aan dat er een wachttijd is van 1 tot misschien 2 weken en dat ze geen toezeggingen kunnen doen.
sja, beetje weinig nieuwe pareltjes idd., maar het jaar is nog niet om, het kan nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA / PTA toppers
in heel 2013 nog geen enkel goed topic in PTA, best sneu
Zo te zien heeft iemand dat ook al gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
'schoon en opgeruimd' zijn ruime begrippen
Wel handig als je peuken op zijn; 2 keer aan de muur likken en je kunt een halve dag vooruit.
wel gezond, zo'n stoommaaltijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
Pff klusje is voor de helft geklaard eindelijk; 4-weg klep uitbouwen voor stoomdistributie, alleen konden ze de stoom wel minimaliseren, maar niet meer als 70-80%, dus sleutelen en hijsen in een bloedhete stoomwolk met een splashsuit aan, echt geweldigOp een gegeven moment ging het niet meer, en hebben ze ons met 3 man met perslucht geprobeerd te koelen door de stoom weg te blazen. Vanavond moet hij er weer in, maar ik ga mooi pleitos om half 5, ze zoeken maar een andere gek die gaargestoomd wil worden
oeps.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt ook geen verstand van politiebegriphij is staande gehouden, niet aangehouden, wezenlijk verschil
primadeluxe. ik ben de komende weken weer een paar keer in Belgiëquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor en daar?
ik ben enkel nog maar in Earnewâld geweest van Friesland.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
'schoon en opgeruimd' zijn ruime begrippen
Wel handig als je peuken op zijn; 2 keer aan de muur likken en je kunt een halve dag vooruit.
Nee, dat is schouderhoogte, daar staat iedereen tegenaan te hangenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo te zien heeft iemand dat ook al gedaan![]()
?!
Mjah, maar als je op de tast moet sleutelen aan iets wat rond de 175 graden heet is en zich in een wolk stoom van 2 à 3 meter doorsnee bevindt waardoor je veiligheidsbril beslaat en je niet kunt ademen ben je niet overdreven blij, daarbij is het een ammoniakoplossing, en dus minder gezond als je denkt.quote:
Is dat niet een beetje verboden ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dat is schouderhoogte, daar staat iedereen tegenaan te hangen
[..]
Mjah, maar als je op de tast moet sleutelen aan iets wat rond de 175 graden heet is en zich in een wolk stoom van 2 à 3 meter doorsnee bevindt waardoor je veiligheidsbril beslaat en je niet kunt ademen ben je niet overdreven blij, daarbij is het een ammoniakoplossing, en dus minder gezond als je denkt.
Wat?quote:
Op de tast moeten sleutelen aan iets wat rond de 175 graden heet is en zich in een wolk stoom van 2 à 3 meter doorsnee bevindt waardoor je veiligheidsbril beslaat en je niet kunt ademen. Daarbij is het een ammoniakoplossing, en dus minder gezond als je denkt.quote:
Ow datte, mjah, er mag en kan zoveel nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Op de tast moeten sleutelen aan iets wat rond de 175 graden heet is en zich in een wolk stoom van 2 à 3 meter doorsnee bevindt waardoor je veiligheidsbril beslaat en je niet kunt ademen. Daarbij is het een ammoniakoplossing, en dus minder gezond als je denkt.
Dit was ook voor ons redelijk gek hoor, maar als ze vooraf zeggen dat er nog 'een beetje' stoom uit zou kunnen komen de eerste paar minuten sleutel je de boel los en kijk je wat er gebeurt, en als je eenmaal op dat punt bent moet je beslissen of je verder gaat en zoja hoe, en op een bepaald punt kun je beter doorgaan als proberen om het weer dicht te gooien want da's dan net zo listig en/of meer werk. De boel was controleerbaar, dus dan maar gewoon door en bij elke stap die je zet nadenken en overleggen, stonden zat mensen (supervisors, safety) en spullen bij om het verantwoord te doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef 2cv het volgende:
Ik ga niet beweren dat ik altijd even veilig werkte (ik heb denk dat mijn neusslijmvliezen minstens een liter thinner geabsorbeerd hebben), maar dit klinkt toch meer tricky dan ik aan zou durven.
Maarja, die liter thinner heeft er wel voor gezorgd dat ik nu minder goed kan ruiken en ik de beslissing heb genomen nooit meer van die rare dampjes te snuiven.
Ik weet niet wat precies de concentratie van die Ammoniak is, en waarom het in die stoom zit. Weet wel dat de koelers die ze gebruiken een deel hebben waar Ammoniak in zit en een deel waar water in zit, dus misschien is er ergens een pakkinkje lekquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef 2cv het volgende:
Is ! Ik heb ook wel rare stunts met heftrucks uitgehaald b.v.. Als iedereen weet dat een heftruck 'raar' doet en iedereen (incl. de bestuurder van de heftruck) daar rekening mee houdt en niet in één keer door rost kan er een hoop.
Ik gok ook dat de meeste ongelukken komen door onachtzaamheid omdat je DENKT dat er niets aan de hand is.
Overigens zat dat ammoniakverhaal mij het meeste dwars. Stoom voel je wel en als je je hand uit de hete stoom haalt dan stopt het verbranden. Van ammoniak kan je later ook nog last krijgen dacht ik. Of je wordt in één keer bedwelmd en gaat neer zoals m'n neef eerder dit jaar ...
Nee, nietquote:
quote:
04.00quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:18 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
half 6 hiero. Niet klagen jij :p
En meer dan de helft van de Sanoma titelsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef .Neovo. het volgende:
Oh noes. Hyves kapt er mee. TMG, waarom nou toch.
Omdat ze aanmerkelijk meer kosten dan ze ooit opleveren in de nabije toekomst?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En meer dan de helft van de Sanoma titels
SD in een jurk? Dat is inderdaad engquote:
Dat is inderdaad geen poremquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
SD in een jurk? Dat is inderdaad eng
Extern iemand inderdaadquote:Maar goed om te horen, het was dus geen bedrijfsarts (die worden wel betaald door je werkgever)?
Arbo-artsen zijn doorgaans extern ingehuurd, tenzij je bij een heel groot bedrijf zit.
Indirect betaald maakt je wel wat onafhankelijker, ik kan ook kritischer zijn tegenover mijn opdrachtgever dan de gemiddelde ZZPer bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:00 schreef Anne het volgende:
Extern iemand inderdaad. Al wordt deze ook gewoon betaald door mijn werkgever natuurlijk.
Als over 2 maanden mijn contract afloopt zonder verlening word ik helaas wel overgedragen aan het UWV. Laten we hopen dat het niet zover komt en laten we anders hopen dat ik dan niet alsnog SD in een jurk krijg.
Wacht maar tot je de uitslag binnen krijgt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:56 schreef Anne het volgende:
Ik ben vandaag bij de arbo-arts geweest en na alle horror-verhalen van anderen had ik mij dus een draak van een vrouw voorgesteld. Maar ik heb mij dus weer 'druk' lopen maken om niks, want ze was er voor mij en niet voor de werkgever.
Hiephoi.
Ik heb elke keer een half jaar contract helaas...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Indirect betaald maakt je wel wat onafhankelijker, ik kan ook kritischer zijn tegenover mijn opdrachtgever dan de gemiddelde ZZPer bijvoorbeeld.
Ik dacht trouwens dat je een paar maanden terug meldde dat je verlengd was, maar dat is blijkbaar van kort duur geweest?![]()
UWV ben je liever kwijt dan rijk voor zover ik begrijp (even los van de perikelen van 2cv alhier), dus laten we hopen dat dat meevalt...
De uitslag van wat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de uitslag binnen krijgt.
Er hoeft geen beslissing over mij te worden genomen; ik zit dus niet te wachten op een uitslag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef 2cv het volgende:
Uitslag van je bezoek aan die arts. Ik had bij het UWV (!!!) ook een arts die vond dat ik weer afgekeurd moest worden. Die NSB-er die de daadwerkelijke beslissing nam dacht daar heel anders over.
Da's een beste schade (geweest). Fijn dat het opgelost wordt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:35 schreef Paladijn het volgende:
En in het kader van goed nieuws... ik heb een nieuw, niet-lekkend dak. Ze gaan morgen nog wat randjes afwerken en dan komt hopelijk binnenkort de schade aan balkon en waterschade op zolder aan bod... het blijft nu met de huidige regen in ieder geval droog binnen.
Vandaag nog wat extra foto's gemaakt voor ze de boel repareerden (ja, stofje op lens en ik moet zeer nodig verven achter...):
[ afbeelding ]
Ik heb blijkbaar unieke dakpannen aan de voorkant die ze zo niet gereed hadden liggen, dus daar moeten binnenkort ook twee van vervangen worden. Dak heeft wel een ferme tik gehad van het dakleer zoals je wat lager ook kunt zien aan licht schuinliggende tegels.
[ afbeelding ]
Daar is de boom dus tegenaan gekletst (onderkant hoort een lijn te zijn ipv. los/schuin), vervolgens komt de wind eronder en *floep*. Wat dat betreft goed voor de buren dat de bedekking nog vast is blijven zitten...
[ afbeelding ]
En dat is het hoekpunt van mijn bijkeuken waar de boom tegenaan gevallen isGelukkig daar geen lekkage. Ik weet nu wel wat de originele kleur van mijn waterafvoer is
Jaquote:
Ik hoop eigenlijk niet dat het wentquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:26 schreef 2cv het volgende:
Je verhaal vertellen went. Op den duur ken je het van haver tot gort en wordt het steeds makkelijker.
als je je ei kwijt wilt mag je mij wel lastigvallenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk niet dat het went. Ik heb het nu in ieder geval aan 8 verschillende mensen in de afgelopen anderhalve maand móeten vertellen en ik hoop dat de volgende persoon (binnenkort nog een afspraak bij een andere instantie, vandaar) die het nog niet heeft gehoord de laatste is en dat ik daarna klaar ben met het verhaal uit het verleden te vertellen. Ik wil graag vooruit.
Dankjewel lipjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:14 schreef lipje het volgende:
[..]
als je je ei kwijt wilt mag je mij wel lastigvallen
Mijn pake (opa) ook niet. Die loste dat op door zichzelf op te knopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankjewel lipje.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik je waarschijnlijk niet lastig ga vallen en dat komt niet door jou, maar ik ben gewoonweg geen prater.
gelukkig maar,quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef Anne het volgende:
En soms praat ik trouwens ook gewoon niet, maar dan heb ik niet direct zelfmoordneigingen heur.
Nou zal ik wel weer een reactie krijgen in de trant vanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef Anne het volgende:
En soms praat ik trouwens ook gewoon niet, maar dan heb ik niet direct zelfmoordneigingen heur.
Maar m'n pake was 70+. Je hebt dus nog een jaar of 50 om alles zo veel op te kroppen dat je aan een touwtje te hangen.quote:
zolang je ook maar leuke dingen doequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef Anne het volgende:
Wou je beweren dat dat goed is dan ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef Anne het volgende:
In de periode waar jij op doelt voel ik me vooral heel zielig altijd. Beetje a la;
[ afbeelding ]
Dat heeft 'ie toch nog nooit gedaan ? Of durft iemand dat niet te zeggen ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik denk meer als SD toch dat korte jurkje aantrekt............
Gezien de buurman niet het dak op wil/durft weet ik al waar dat op uitlooptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's een beste schade (geweest). Fijn dat het opgelost wordt.
Dat verven kun je misschien samen met de buren doen![]()
.
je hebt de zomerbanden er onder gelegdquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef blup het volgende:
Na een hoop uitzoekwerk, ik ben er klaar voor.
[ afbeelding ]
Ja, denk dat ze er nog wel een maand kunnen bliven zitten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:16 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt de zomerbanden er onder gelegd![]()
slijten die winterbanden niet zo hard met dat warme weer
* Alfisti pakt alvast de borrelnootjes en trekt een biertje open.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laten we discussiëren over het nu ervan.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een pauper breedbeeld reclames ineens zeg op de mobiele versie. Ik wilde erover klagen maar de desbetreffende topics zijn dicht.
Slijten mijn zomerbanden in de winter niet, die zijn duur zat. Met wintervelg/band (hoge wang) tegen een stoep aanschuiven is goedkoper als met de zomervelg/band. (hele lage wang)quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laten we discussiëren over het nut ervan.
Money?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:53 schreef Paladijn het volgende:
Belangrijker dan zomer/winterbanden, wtf staan ze niet op fatsoenlijk licht-metaal!
Ik ben en blijf voor winterbanden maar zou wel eens tests willen zien van winterbanden in de zomer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:51 schreef blup het volgende:
[..]
Slijten mijn zomerbanden in de winter niet, die zijn duur zat. Met wintervelg/band (hoge wang) tegen een stoep aanschuiven is goedkoper als met de zomervelg/band. (hele lage wang)
En als ik ook maar 1cm eerder stil sta met winterbanden op nat/ijs dan ben ik tevreden. Ohja, verplicht in DLD.
En dit zal allemaal wel propaganda zijn
En vooral 't laatste geldt voor ons, op nat scheelt het ook.
Ik denk dat winterbanden in de zomer ook sneller stil staan eerlijk gezegd. Maar met 30 graden zijn ze denk ik ook binnen een maand kaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben en blijf voor winterbanden maar zou wel eens tests willen zien van winterbanden in de zomer.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef 2cv het volgende:
Ik heb dit jaar tot de zomer op winterbanden gereden en heb geen extreme slijtage opgemerkt.
Niet, want winterbanden zijn 'op' als ze ergens op de helft zijn qua profiel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:22 schreef daNpy het volgende:
De illusie dat winterbanden duurder zijn is natuurlijk kul
2e hands banden kopen is ->quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Setje kost ¤200,- 2e hands, dat valt nog wel.
Daarbij zijn het vaak standaard maten, niet van die 18" stretch banden zoals ik nu heb
Een fietser over je auto omdat je niet kan remmen is pas duurquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2e hands banden kopen is ->en zeker met winterbanden is dan dus meestal maar voor één seizoen, en da's best duur dan.
Als je anticipeert op de winterse omstandigheden hoef je niet te remmen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een fietser over je auto omdat je niet kan remmen is pas duur
Gebrek aan grip denken te kunnen compenseren met anticiperen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je anticipeert op de winterse omstandigheden hoef je niet te remmen.
Klopt, maar we hebben het nu over blikken hequote:Op zaterdag 2 november 2013 11:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Gebrek aan grip denken te kunnen compenseren met anticiperen...
Ik hoef niet aan jou te vertellen wat gebrek aan grip houdt denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |