sja, beetje weinig nieuwe pareltjes idd., maar het jaar is nog niet om, het kan nogquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
PTA / PTA toppers
in heel 2013 nog geen enkel goed topic in PTA, best sneu
Zo te zien heeft iemand dat ook al gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
'schoon en opgeruimd' zijn ruime begrippen
Wel handig als je peuken op zijn; 2 keer aan de muur likken en je kunt een halve dag vooruit.
wel gezond, zo'n stoommaaltijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
Pff klusje is voor de helft geklaard eindelijk; 4-weg klep uitbouwen voor stoomdistributie, alleen konden ze de stoom wel minimaliseren, maar niet meer als 70-80%, dus sleutelen en hijsen in een bloedhete stoomwolk met een splashsuit aan, echt geweldigOp een gegeven moment ging het niet meer, en hebben ze ons met 3 man met perslucht geprobeerd te koelen door de stoom weg te blazen. Vanavond moet hij er weer in, maar ik ga mooi pleitos om half 5, ze zoeken maar een andere gek die gaargestoomd wil worden
oeps.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt ook geen verstand van politiebegriphij is staande gehouden, niet aangehouden, wezenlijk verschil
primadeluxe. ik ben de komende weken weer een paar keer in Belgiëquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor en daar?
ik ben enkel nog maar in Earnewâld geweest van Friesland.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
'schoon en opgeruimd' zijn ruime begrippen
Wel handig als je peuken op zijn; 2 keer aan de muur likken en je kunt een halve dag vooruit.
Nee, dat is schouderhoogte, daar staat iedereen tegenaan te hangenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo te zien heeft iemand dat ook al gedaan![]()
?!
Mjah, maar als je op de tast moet sleutelen aan iets wat rond de 175 graden heet is en zich in een wolk stoom van 2 à 3 meter doorsnee bevindt waardoor je veiligheidsbril beslaat en je niet kunt ademen ben je niet overdreven blij, daarbij is het een ammoniakoplossing, en dus minder gezond als je denkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |