Oh ja, dat is altijd zo'n mooi punt!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:42 schreef lipje het volgende:
[..]
naast elektrotechniek in Delft zal ook een leuk briesje geweest zijn
gelukkig is het voorruit een standaard BX onderdeel, dat scheelt!quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:50 schreef 2cv het volgende:
Hier is een boom omgepleurd. Die is richting Saab gevallen, maar heeft hem niet geraakt. De ambulance stond in een schuur. Die schuur heeft aardig wat schade en de ambulance heeft een kapot voorruit.
Nice!quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
accreditatie voor valkenswaard ronden die is heul net zo gemakkelijk te krijgen dus ik ben best blij
nee hoor achterbuurman aanklagen die is verantwoordelijk voor zijn boomp die kan het dan weer verhalen op zijn avpquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:51 schreef Paladijn het volgende:
Hier komt straks de lokale densmee langs...
Ik kwam er dus gisteren ook achter dat de achterbuurman de afgelopen maanden twee van zijn drie bomen zelf gekapt heeft, maar voor de middelste geen vergunning kreeg. Die ligt dus nu in mijn achtertuinHij wil de gemeente hiervoor aanklagen, maar ik mag dus fijn 200 euro eigen risico stormschade neertellen door dat gehobbybob.
Over 10 minuten maar weer eens bellen met de verzekering dat er nog steeds geen noodafdekking op mijn dak ligt met kans op vochtschade
Dat had ik al aangegeven, maar dat gooit men op 'noodweer' en standaard eigen risico bij stormschade.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:54 schreef densmee het volgende:
[..]
nee hoor achterbuurman aanklagen die is verantwoordelijk voor zijn boomp die kan het dan weer verhalen op zijn avp
snel alles wat aan vervanging toe was op zolder neergooienquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat had ik al aangegeven, maar dat gooit men op 'noodweer' en standaard eigen risico bij stormschade.
Verzekeringsmaatschappij heeft er nu achteraan gebeld, ze gaan kijken "of het vandaag lukt". Aangeven dat je halve dak niet meer bedekt is, is blijkbaar niet zoveel spoedDan krijg je dooddoeners als "andere mensen hebben ook schade" & "Als u vochtschade krijgt is dat ook verzekerd"...
quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:13 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb daar een cd van. Stamtoavel moppen zijn altijd wel leuk.
Dat zijn 229 blikken bruine bonen, kun je een jaar van leven!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:55 schreef Anne het volgende:
Nou, 66 hele euro's en 66 hele eurocenten. Poeheej.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |