quote:
04.00quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:18 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
half 6 hiero. Niet klagen jij :p
En meer dan de helft van de Sanoma titelsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef .Neovo. het volgende:
Oh noes. Hyves kapt er mee. TMG, waarom nou toch.
Omdat ze aanmerkelijk meer kosten dan ze ooit opleveren in de nabije toekomst?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En meer dan de helft van de Sanoma titels
SD in een jurk? Dat is inderdaad engquote:
Dat is inderdaad geen poremquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
SD in een jurk? Dat is inderdaad eng
Extern iemand inderdaadquote:Maar goed om te horen, het was dus geen bedrijfsarts (die worden wel betaald door je werkgever)?
Arbo-artsen zijn doorgaans extern ingehuurd, tenzij je bij een heel groot bedrijf zit.
Indirect betaald maakt je wel wat onafhankelijker, ik kan ook kritischer zijn tegenover mijn opdrachtgever dan de gemiddelde ZZPer bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:00 schreef Anne het volgende:
Extern iemand inderdaad. Al wordt deze ook gewoon betaald door mijn werkgever natuurlijk.
Als over 2 maanden mijn contract afloopt zonder verlening word ik helaas wel overgedragen aan het UWV. Laten we hopen dat het niet zover komt en laten we anders hopen dat ik dan niet alsnog SD in een jurk krijg.
Wacht maar tot je de uitslag binnen krijgt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:56 schreef Anne het volgende:
Ik ben vandaag bij de arbo-arts geweest en na alle horror-verhalen van anderen had ik mij dus een draak van een vrouw voorgesteld. Maar ik heb mij dus weer 'druk' lopen maken om niks, want ze was er voor mij en niet voor de werkgever.
Hiephoi.
Ik heb elke keer een half jaar contract helaas...quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Indirect betaald maakt je wel wat onafhankelijker, ik kan ook kritischer zijn tegenover mijn opdrachtgever dan de gemiddelde ZZPer bijvoorbeeld.
Ik dacht trouwens dat je een paar maanden terug meldde dat je verlengd was, maar dat is blijkbaar van kort duur geweest?![]()
UWV ben je liever kwijt dan rijk voor zover ik begrijp (even los van de perikelen van 2cv alhier), dus laten we hopen dat dat meevalt...
De uitslag van wat?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de uitslag binnen krijgt.
Er hoeft geen beslissing over mij te worden genomen; ik zit dus niet te wachten op een uitslag.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:14 schreef 2cv het volgende:
Uitslag van je bezoek aan die arts. Ik had bij het UWV (!!!) ook een arts die vond dat ik weer afgekeurd moest worden. Die NSB-er die de daadwerkelijke beslissing nam dacht daar heel anders over.
Da's een beste schade (geweest). Fijn dat het opgelost wordt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:35 schreef Paladijn het volgende:
En in het kader van goed nieuws... ik heb een nieuw, niet-lekkend dak. Ze gaan morgen nog wat randjes afwerken en dan komt hopelijk binnenkort de schade aan balkon en waterschade op zolder aan bod... het blijft nu met de huidige regen in ieder geval droog binnen.
Vandaag nog wat extra foto's gemaakt voor ze de boel repareerden (ja, stofje op lens en ik moet zeer nodig verven achter...):
[ afbeelding ]
Ik heb blijkbaar unieke dakpannen aan de voorkant die ze zo niet gereed hadden liggen, dus daar moeten binnenkort ook twee van vervangen worden. Dak heeft wel een ferme tik gehad van het dakleer zoals je wat lager ook kunt zien aan licht schuinliggende tegels.
[ afbeelding ]
Daar is de boom dus tegenaan gekletst (onderkant hoort een lijn te zijn ipv. los/schuin), vervolgens komt de wind eronder en *floep*. Wat dat betreft goed voor de buren dat de bedekking nog vast is blijven zitten...
[ afbeelding ]
En dat is het hoekpunt van mijn bijkeuken waar de boom tegenaan gevallen isGelukkig daar geen lekkage. Ik weet nu wel wat de originele kleur van mijn waterafvoer is
Jaquote:
Ik hoop eigenlijk niet dat het wentquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:26 schreef 2cv het volgende:
Je verhaal vertellen went. Op den duur ken je het van haver tot gort en wordt het steeds makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |