zolang je ook maar leuke dingen doequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef Anne het volgende:
En soms praat ik trouwens ook gewoon niet, maar dan heb ik niet direct zelfmoordneigingen heur.
Wou je beweren dat dat goed is dan ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef Anne het volgende:
In de periode waar jij op doelt voel ik me vooral heel zielig altijd. Beetje a la;
[ afbeelding ]
Dat heeft 'ie toch nog nooit gedaan ? Of durft iemand dat niet te zeggen ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik denk meer als SD toch dat korte jurkje aantrekt............
Gezien de buurman niet het dak op wil/durft weet ik al waar dat op uitlooptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's een beste schade (geweest). Fijn dat het opgelost wordt.
Dat verven kun je misschien samen met de buren doen![]()
.
je hebt de zomerbanden er onder gelegdquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef blup het volgende:
Na een hoop uitzoekwerk, ik ben er klaar voor.
[ afbeelding ]
Ja, denk dat ze er nog wel een maand kunnen bliven zitten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:16 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt de zomerbanden er onder gelegd![]()
slijten die winterbanden niet zo hard met dat warme weer
* Alfisti pakt alvast de borrelnootjes en trekt een biertje open.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laten we discussiëren over het nu ervan.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een pauper breedbeeld reclames ineens zeg op de mobiele versie. Ik wilde erover klagen maar de desbetreffende topics zijn dicht.
Slijten mijn zomerbanden in de winter niet, die zijn duur zat. Met wintervelg/band (hoge wang) tegen een stoep aanschuiven is goedkoper als met de zomervelg/band. (hele lage wang)quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laten we discussiëren over het nut ervan.
Money?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:53 schreef Paladijn het volgende:
Belangrijker dan zomer/winterbanden, wtf staan ze niet op fatsoenlijk licht-metaal!
Ik ben en blijf voor winterbanden maar zou wel eens tests willen zien van winterbanden in de zomer.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:51 schreef blup het volgende:
[..]
Slijten mijn zomerbanden in de winter niet, die zijn duur zat. Met wintervelg/band (hoge wang) tegen een stoep aanschuiven is goedkoper als met de zomervelg/band. (hele lage wang)
En als ik ook maar 1cm eerder stil sta met winterbanden op nat/ijs dan ben ik tevreden. Ohja, verplicht in DLD.
En dit zal allemaal wel propaganda zijn
En vooral 't laatste geldt voor ons, op nat scheelt het ook.
Ik denk dat winterbanden in de zomer ook sneller stil staan eerlijk gezegd. Maar met 30 graden zijn ze denk ik ook binnen een maand kaal.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben en blijf voor winterbanden maar zou wel eens tests willen zien van winterbanden in de zomer.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:16 schreef 2cv het volgende:
Ik heb dit jaar tot de zomer op winterbanden gereden en heb geen extreme slijtage opgemerkt.
Niet, want winterbanden zijn 'op' als ze ergens op de helft zijn qua profiel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:22 schreef daNpy het volgende:
De illusie dat winterbanden duurder zijn is natuurlijk kul
2e hands banden kopen is ->quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Setje kost ¤200,- 2e hands, dat valt nog wel.
Daarbij zijn het vaak standaard maten, niet van die 18" stretch banden zoals ik nu heb
Een fietser over je auto omdat je niet kan remmen is pas duurquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2e hands banden kopen is ->en zeker met winterbanden is dan dus meestal maar voor één seizoen, en da's best duur dan.
Als je anticipeert op de winterse omstandigheden hoef je niet te remmen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een fietser over je auto omdat je niet kan remmen is pas duur
Gebrek aan grip denken te kunnen compenseren met anticiperen...quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je anticipeert op de winterse omstandigheden hoef je niet te remmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |