zolang je ook maar leuke dingen doequote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:31 schreef Anne het volgende:
En soms praat ik trouwens ook gewoon niet, maar dan heb ik niet direct zelfmoordneigingen heur.
Wou je beweren dat dat goed is dan ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:21 schreef Anne het volgende:
In de periode waar jij op doelt voel ik me vooral heel zielig altijd. Beetje a la;
[ afbeelding ]
Dat heeft 'ie toch nog nooit gedaan ? Of durft iemand dat niet te zeggen ?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:25 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik denk meer als SD toch dat korte jurkje aantrekt............
Gezien de buurman niet het dak op wil/durft weet ik al waar dat op uitlooptquote:Op donderdag 31 oktober 2013 19:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's een beste schade (geweest). Fijn dat het opgelost wordt.
Dat verven kun je misschien samen met de buren doen![]()
.
je hebt de zomerbanden er onder gelegdquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:19 schreef blup het volgende:
Na een hoop uitzoekwerk, ik ben er klaar voor.
[ afbeelding ]
Ja, denk dat ze er nog wel een maand kunnen bliven zitten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 19:16 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt de zomerbanden er onder gelegd![]()
slijten die winterbanden niet zo hard met dat warme weer
* Alfisti pakt alvast de borrelnootjes en trekt een biertje open.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laten we discussiėren over het nu ervan.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een pauper breedbeeld reclames ineens zeg op de mobiele versie. Ik wilde erover klagen maar de desbetreffende topics zijn dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |