Zo te zien heeft iemand dat ook al gedaanquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
'schoon en opgeruimd' zijn ruime begrippen
Wel handig als je peuken op zijn; 2 keer aan de muur likken en je kunt een halve dag vooruit.
wel gezond, zo'n stoommaaltijdquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:52 schreef Sounddragon het volgende:
Pff klusje is voor de helft geklaard eindelijk; 4-weg klep uitbouwen voor stoomdistributie, alleen konden ze de stoom wel minimaliseren, maar niet meer als 70-80%, dus sleutelen en hijsen in een bloedhete stoomwolk met een splashsuit aan, echt geweldigOp een gegeven moment ging het niet meer, en hebben ze ons met 3 man met perslucht geprobeerd te koelen door de stoom weg te blazen. Vanavond moet hij er weer in, maar ik ga mooi pleitos om half 5, ze zoeken maar een andere gek die gaargestoomd wil worden
oeps.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt ook geen verstand van politiebegriphij is staande gehouden, niet aangehouden, wezenlijk verschil
primadeluxe. ik ben de komende weken weer een paar keer in Belgiëquote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor en daar?
ik ben enkel nog maar in Earnewâld geweest van Friesland.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
'schoon en opgeruimd' zijn ruime begrippen
Wel handig als je peuken op zijn; 2 keer aan de muur likken en je kunt een halve dag vooruit.
Nee, dat is schouderhoogte, daar staat iedereen tegenaan te hangenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo te zien heeft iemand dat ook al gedaan![]()
?!
Mjah, maar als je op de tast moet sleutelen aan iets wat rond de 175 graden heet is en zich in een wolk stoom van 2 à 3 meter doorsnee bevindt waardoor je veiligheidsbril beslaat en je niet kunt ademen ben je niet overdreven blij, daarbij is het een ammoniakoplossing, en dus minder gezond als je denkt.quote:
Is dat niet een beetje verboden ?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, dat is schouderhoogte, daar staat iedereen tegenaan te hangen
[..]
Mjah, maar als je op de tast moet sleutelen aan iets wat rond de 175 graden heet is en zich in een wolk stoom van 2 à 3 meter doorsnee bevindt waardoor je veiligheidsbril beslaat en je niet kunt ademen ben je niet overdreven blij, daarbij is het een ammoniakoplossing, en dus minder gezond als je denkt.
Wat?quote:
Op de tast moeten sleutelen aan iets wat rond de 175 graden heet is en zich in een wolk stoom van 2 à 3 meter doorsnee bevindt waardoor je veiligheidsbril beslaat en je niet kunt ademen. Daarbij is het een ammoniakoplossing, en dus minder gezond als je denkt.quote:
Ow datte, mjah, er mag en kan zoveel nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Op de tast moeten sleutelen aan iets wat rond de 175 graden heet is en zich in een wolk stoom van 2 à 3 meter doorsnee bevindt waardoor je veiligheidsbril beslaat en je niet kunt ademen. Daarbij is het een ammoniakoplossing, en dus minder gezond als je denkt.
Dit was ook voor ons redelijk gek hoor, maar als ze vooraf zeggen dat er nog 'een beetje' stoom uit zou kunnen komen de eerste paar minuten sleutel je de boel los en kijk je wat er gebeurt, en als je eenmaal op dat punt bent moet je beslissen of je verder gaat en zoja hoe, en op een bepaald punt kun je beter doorgaan als proberen om het weer dicht te gooien want da's dan net zo listig en/of meer werk. De boel was controleerbaar, dus dan maar gewoon door en bij elke stap die je zet nadenken en overleggen, stonden zat mensen (supervisors, safety) en spullen bij om het verantwoord te doen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:33 schreef 2cv het volgende:
Ik ga niet beweren dat ik altijd even veilig werkte (ik heb denk dat mijn neusslijmvliezen minstens een liter thinner geabsorbeerd hebben), maar dit klinkt toch meer tricky dan ik aan zou durven.
Maarja, die liter thinner heeft er wel voor gezorgd dat ik nu minder goed kan ruiken en ik de beslissing heb genomen nooit meer van die rare dampjes te snuiven.
Ik weet niet wat precies de concentratie van die Ammoniak is, en waarom het in die stoom zit. Weet wel dat de koelers die ze gebruiken een deel hebben waar Ammoniak in zit en een deel waar water in zit, dus misschien is er ergens een pakkinkje lekquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:56 schreef 2cv het volgende:
Is ! Ik heb ook wel rare stunts met heftrucks uitgehaald b.v.. Als iedereen weet dat een heftruck 'raar' doet en iedereen (incl. de bestuurder van de heftruck) daar rekening mee houdt en niet in één keer door rost kan er een hoop.
Ik gok ook dat de meeste ongelukken komen door onachtzaamheid omdat je DENKT dat er niets aan de hand is.
Overigens zat dat ammoniakverhaal mij het meeste dwars. Stoom voel je wel en als je je hand uit de hete stoom haalt dan stopt het verbranden. Van ammoniak kan je later ook nog last krijgen dacht ik. Of je wordt in één keer bedwelmd en gaat neer zoals m'n neef eerder dit jaar ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |