Ik ook, maar dan vervolgens geen breaking bad of nieuwe homeland seizoenen in NL hebben, dat is crimineel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik was vroeger ook tegen betalen maar nu betaal ik netjes voor netflix
tja ik snap je punt, maar ik ben nu wel gewend om te regiohoppenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan vervolgens geen breaking bad of nieuwe homeland seizoenen in NL hebben, dat is crimineel.
Ik had verwacht dat ze rond dit tijdstip wel wat meer zouden toevoegen als lokkertje voordat mensen hun trial abo opzeggen.
Inderdaad, heb genoeg nieuwe series waar ik nu naar kijk. Parcs & Recreation, HIMYM, Weeds etc. Mijn Samsung heeft blijkbaar een optie waardoor ik met mijn afstandsbediening mijn PS3 kan bedienen. Erg handig voor Netflix.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:50 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben vooral erg benieuwd hoelang het duurt voordat de nieuwe Pretty Little Liars erop komt. Tot nu toe staat alles erop.
Het aanbod nieuwere films vind ik ook tegenvallen, maar ik vermaak me nog prima met de series.
Precies! En dan die aanbevelingenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:56 schreef baniekje het volgende:
Ik vind het wel lekker. Op de bank hangen en je afvragen wat je nu eens wil gaan kijken. Lekker gemakkelijk.
dan geef je het toch weinig sterren?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies! En dan die aanbevelingenwel stom dat je ook aanbevelingen krijgt op basis van iets waarvan je na 5 minuten dacht ' meh, dit is niks voor mij'
Njah, via Apple TV is dat iets meer moeitequote:Op maandag 21 oktober 2013 17:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan geef je het toch weinig sterren?
Dus dan kan je via iTunes kaarten/tegoed, die regelmatig ergens in de aanbieding zijn, betalen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:10 schreef Aether het volgende:
[..]
In de VS kun je Netflix via iTunes betalen.
Wist niet dat dat hier ook kon.
Mogelijk, ik zal zelf ook eens controleren:quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus dan kan je via iTunes kaarten/tegoed, die regelmatig ergens in de aanbieding zijn, betalen?
Geweldige serie maar op de helft van seizoen 2 kakt het helemaal in. Maar toch geniaal. Zeker met de film erbij!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:53 schreef Jovatov het volgende:
Nu aan Twin Peaks begonnen, nooit gezien, maar ik vind het fantastisch
Zeker voor die tijd revolutionair. Nu wat minder indrukwekkend wellicht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Geweldige serie maar op de helft van seizoen 2 kakt het helemaal in. Maar toch geniaal. Zeker met de film erbij!
Welke film is dat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Geweldige serie maar op de helft van seizoen 2 kakt het helemaal in. Maar toch geniaal. Zeker met de film erbij!
RTquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:08 schreef King-Ernie het volgende:
Ik las ergens iets dat je een keer zo'n 3 maanden kaartje goedkoop kon krijgen, iemand een goede link/verkoper? Ik heb de een Nederlands account geactiveerd met gratis maand.
De link is meerdere keren gepost hier. Even teruglezen.quote:
speelt ook in star trek.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu gezien: Derek, Extras en Orphan Black, allemaal grote aanraders! Nu begonnen met Sherlock, halve aflevering gezien maar vind het nu al leuk.
Bedoel je Red uit OITNB?quote:
USA netflix gebruikenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:56 schreef SEMTEX het volgende:
Wanneer komt AHS, seizoen 2? Ik vind het aanbod tot nu toe matigjes, wat jullie?
Dat dusquote:
daar ben ik het niet mee eens hoor, alleen al met de series kan ik wel een half jaar met de nederlandse vooruit denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dusAnders is het idd niet de moeite waard
Nee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
De link is meerdere keren gepost hier. Even teruglezen.
Ik ook vooralsnog. Als ik alles gezien heb ga ik wel naar de US versie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:53 schreef DonnaRush het volgende:
Volgens mij ben ik hier bijna de enige die alleen maar NL Netflix gebruikt.
Same here, ben nog lang niet klaar met het Nederlandse aanbod.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook vooralsnog. Als ik alles gezien heb ga ik wel naar de US versie.
Ik ook, eerst maar NL series bekijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:53 schreef DonnaRush het volgende:
Volgens mij ben ik hier bijna de enige die alleen maar NL Netflix gebruikt.
wall-e was eerst ook alleen nederlands, en die heeft nu ook engels dus denk het welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Weet iemand of de animatiefilms ondertussen al zijn voorzien van de originele soundtrack? Laatste keer dat ik checkte kon je (bijvoorbeeld) Disney's Robin Hood alleen maar Nederlands gesproken krijgen.
Nee, het gaat om Sherlock = Benedict Cumberbatch. Zit in de laatste Star Trek film als ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Of je gaat gewoon wegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef speedcore het volgende:
minimaal 2 jaar oude films en series, LOL
Al gecheckt. USA Netflix heeft ook seizoen 2 van AHS niet.quote:
Ik ben inmiddels verwend denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens hoor, alleen al met de series kan ik wel een half jaar met de nederlandse vooruit denk ik![]()
gewoon allebei gebruiken, the best of both worlds
jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:32 schreef King-Ernie het volgende:
Deze staat dat die alleen voor US is, maar is toch chromecast linkje, dus die kan ik toch gewoon gebruiken?:
http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)&hash=item3a8669974f
Staat ie qua land ook op de VS?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef byah het volgende:
Ik krijg hier geen US content op mijn Apple tv2. Heb DNS aangepast en op andere apparaten werkt het prima, maar op de ATV2 niet. Iemand een idee?
Hoe? Door mijn DNS te wijzigen? NL aanbod is vergelijkbaar met de videotheek op de hoekquote:
op wat voor apparaat kijk je?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe? Door mijn DNS te wijzigen? NL aanbod is vergelijkbaar met de videotheek op de hoek.
Ok thanks!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan inderdaad DNS wijzigen.
Unlocator.com is nog steeds gratis
Ja de iTunes store lokatie staat op VS. Zie ook wel de us content in het hoofdscherm van de Apple tv, maar in Netflix zie ik nog steeds de NL content. Op mijn htpc werkte unblockus prima icm browser.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja
[..]
Staat ie qua land ook op de VS?
Heb je 'm uit en aan gezet?
Ik heb hetzelfde met mijn iPad. Ik switch naar UK, maar de USA-content blijft. Heb een mail naar unblock gestuurd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef byah het volgende:
Ja de iTunes store lokatie staat op VS. Zie ook wel de us content in het hoofdscherm van de Apple tv, maar in Netflix zie ik nog steeds de NL content. Op mijn htpc werkte unblockus prima icm browser.
Als ik unlocator gebruik werkt het wel.. Vaag
Your Account, dan Billing Details even kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:19 schreef King-Ernie het volgende:
Net een code voor 3 maanden gekocht voor een tientje! Toegevoegd aan het account, hoe kan ik nu zien wanneer mijn lidmaatschap afloopt?
En een reactie:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:21 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hetzelfde met mijn iPad. Ik switch naar UK, maar de USA-content blijft. Heb een mail naar unblock gestuurd.
En zo werkt het wel goed.quote:I'm sorry to hear you've encountered a problem with our service.
When changing regions on the iPad, you must ensure you have closed down the Netflix app fully, or else despite making the change, your region will stay the same.
To close an app fully using iOS 7, double press the home button, find the app you want to close and simply swipe the app upwards to close it.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wall-e was eerst ook alleen nederlands, en die heeft nu ook engels dus denk het wel
Uhhh ik heb juist Robin Hood in het engels zitten kijken.... Dus ik heb eens gekeken net, maar je kan kiezen voor engels of nederlands gesproken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Weet iemand of de animatiefilms ondertussen al zijn voorzien van de originele soundtrack? Laatste keer dat ik checkte kon je (bijvoorbeeld) Disney's Robin Hood alleen maar Nederlands gesproken krijgen.
Mag gewoon / ze treden er niet tegen opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:08 schreef Hilzillah het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk. Ik gebruik mijn vaders profiel. Hij woont ergens anders dus ook ander IP adres. Mag dat? Of moet ik zelf een account aanmaken?
Had er eerlijkwaar niet bij stil gestaan dat ze dan de 8 euro inkomsten mislopen
Je zou dan technisch gezien met 4 adressen op 1 account kunnen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:28 schreef MMUFC het volgende:
Gister aflevering 4 van Orange is the new black gekeken.. maar ik weet het niet.. Het is nu niet dusdanig leuk dat ik na aflevering 4 sta te springen om 5 te gaan kijken..
Ik deel hem wel met nog meer personen. Een eigen profiel boeit mij niet zoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:16 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat kan. Je kunt voor acht euro twee afzonderlijke profielen op een account aanmaken. Zo deel ik het ook samen met mijn moeder. En ik woon al heel lang niet meer thuis.
Met hoeveel kun je dan afzonderlijk tegelijk kijken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:18 schreef RobertNL het volgende:
Ik deel hem wel met nog meer personen. Een eigen profiel boeit mij niet zo. Als ik maar een jaar kan kijken voor die 1.50 / maand
Daarom. Als je met meer dan twee mensen deelt, kun je dus amper afzonderlijk kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef Ori het volgende:
Je kunt met het standaardabonnement van 8 euro op maximaal 2 apparaten tegelijk kijken.
Maar het profiel instellen kan op veel meer apparaten. Ik kom hier thuis op 5 apparaten waarop Netflix is ingesteld, werkt gewoon.
Ik heb er nu een paar gehad die geen ondertiteling hadden, de meeste hebben het wel is mijn ervaring.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef Pussywagon het volgende:
zijn in de amerikaanse netflix alle films engels ondertiteld?
vind het moeilijk om een engelse film zonder ondertiteling te kijken
Voor 11,99 per maand mag je onder één account op vier apparaten tegelijk kijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Als je met meer dan twee mensen deelt, kun je dus amper afzonderlijk kijken.
Maar volgens mij zijn er toch ook weer gereduceerde tarieven voor meerdere apparaten tegelijk op één account?
Nog niks zonder ondertiteling tegengekomen, ook niet bij series.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef Pussywagon het volgende:
zijn in de amerikaanse netflix alle films engels ondertiteld?
vind het moeilijk om een engelse film zonder ondertiteling te kijken
Ja, het is allemaal Engels (en soms Spaans).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:15 schreef Pussywagon het volgende:
oke ik ga nu ook over op amerika denk ik
maar als je op de amerikaanse zit neem ik aan dat je de nl ondertiteling van alle films/series die beschikbaar zijn op netflix nl ook kwijt bent toch?
op pc/laptop is het heel makkelijk met Hola unblocker voor Chrome en Firefoxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef Hilzillah het volgende:
Dat internationaal moet ik me ook nog eens in verdiepen!
Wordt het vanaf aflevering 5 zo veel beter enzo dan? Heb nu constant het idee dat het maar een beetje voortkabbelt..quote:
Ik vond de laatste paar afleveringen wel beter jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wordt het vanaf aflevering 5 zo veel beter enzo dan? Heb nu constant het idee dat het maar een beetje voortkabbelt..
Ik vond het eerst nog een beetje stagneren maar na een aantal eps komt er vaart in, ik zou zeggen, probeer het nog even!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wordt het vanaf aflevering 5 zo veel beter enzo dan? Heb nu constant het idee dat het maar een beetje voortkabbelt..
jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:09 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje; mijn gratis maand verloopt aankomende maandag. Nu wil ik niet direct gaan betalen, maar over 2 maanden wel. Wanneer ik mijn abonnement nu dus even stopzet, maar met dezelfde account doorga over twee maanden. Krijg ik dan mijn favorietenlijst etc gewoon terug, of is dat allemaal weg? Iemand een idee?
Ik ook, zit er echt helemaal inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik kijk Lost dankzij Netflix
Wel tof dat het vanaf seizoen 1 al hd is
Oh jee. Ik denk dat ze nu als een malle content bij elkaar aan het schrapen zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Alan_Bastard het volgende:
Als er niet (veel) meer bij komt de komende 2 a 3 maanden dan zijn ze weer een klant kwijt..
Paniek op het hoofdkantoor natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jee. Ik denk dat ze nu als een malle content bij elkaar aan het schrapen zijn.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jee. Ik denk dat ze nu als een malle content bij elkaar aan het schrapen zijn.
http://forum.iculture.nl/(...)ent-op-apple-tv.htmlquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Alan_Bastard het volgende:
Heb speciaal Apple TV gekocht voor Netflix (althans, dat was de reden om er nu echt eentje te kopen), maar de content van de Nederlandse Netflix valt me nog wat tegen, vooral qua series. Als er niet (veel) meer bij komt de komende 2 a 3 maanden dan zijn ze weer een klant kwijt..
Bedankt voor de link, ik zal het eens proberen. Jammer dat Netflix het niet op de 'gewone' manier kan aanbieden, maar dat is vast een rechtenkwestiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:34 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
http://forum.iculture.nl/(...)ent-op-apple-tv.html
Daar kan Netflix idd erg weinig aan doen (behalve wellicht weinig levensvatbare abbo's van 50 euro/mdn aan gaan bieden...) maar ligt voornamelijk bij de rechthebbenden van de content.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, ik zal het eens proberen. Jammer dat Netflix het niet op de 'gewone' manier kan aanbieden, maar dat is vast een rechtenkwestie
Je geeft zelf het antwoord al aan inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef Alan_Bastard het volgende:
Bedankt voor de link, ik zal het eens proberen. Jammer dat Netflix het niet op de 'gewone' manier kan aanbieden, maar dat is vast een rechtenkwestie
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:46 schreef planethugo het volgende:
lets get together, have a few laughs
In de US maken ze wel winst, alleen internationaal nog niet. Ze maken een stuk meer winst in de US dan dat ze verlies maken internationaal dus dat is geen probleem. Tevens bestaan ze al sinds 1997 en kost al een hele tijd $8quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:38 schreef Lila86 het volgende:
ik las laatst ergens dat netflix eigenlijk helemaal niet veel , of helemaal geen, winst maakt. Ik vroeg me namelijk ook af of 8 euro per maand niet te weinig is voor wat je krijgt. Ik heb er geen problemen mee natuurlijk, maar ik vraag me toch af of ze dit lang kunnen volhouden.
Mijn gratis maand loopt over 4 dagen af , ik heb me erg vermaakt en vind het een superhandige site. Maar qua series ben ik er eigenlijk al wel doorheen, tenminste ; wat ik leuk vind. Ik zeg het dus eerst maar op en kom terug als homeland seizoen 2 er op staat.
Aah oke, op die manier. Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:52 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
In de US maken ze wel winst, alleen internationaal nog niet. Ze maken een stuk meer winst in de US dan dat ze verlies maken internationaal dus dat is geen probleem. Tevens bestaan ze al sinds 1997 en kost al een hele tijd $8
Gewoon even de klantenservice bellen, wat kan er gebeuren?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:24 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn account was ineens gedeactiveerd. Heb nu 7,99 moeten lappen op het weer te starten.. mijn 3 maanden coupon is geschrapt
De coupon, gezien de het apparaat waar die bijzat niet in NL wordt verkocht tevens is het natuurlijk niet de bedoeling dat die coupons worden verkocht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:24 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn account was ineens gedeactiveerd. Heb nu 7,99 moeten lappen op het weer te starten.. mijn 3 maanden coupon is geschrapt
Policy brekend gedrag mbt unblock-us wat me heeft gefucked? Ik heb geen mail gehad van netflix
US is beter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Alan_Bastard het volgende:
Heb speciaal Apple TV gekocht voor Netflix (althans, dat was de reden om er nu echt eentje te kopen), maar de content van de Nederlandse Netflix valt me nog wat tegen, vooral qua series. Als er niet (veel) meer bij komt de komende 2 a 3 maanden dan zijn ze weer een klant kwijt..
Op Android heb je nu nog alleen HD op de nieuwe Nexus 7.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:53 schreef Skv het volgende:
Hoe zet ik mobiele kwaliteit op HD? Op mijn apple tv gaat dat automatisch maar op mijn tablet is het korrelig. Terwijl ze op hetzelfde wifi netwerk zitten.
Waarom alleen daaropquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:46 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Op Android heb je nu nog alleen HD op de nieuwe Nexus 7.
Meteen even gecheckt, doet het hier gewoon. Misschien even je Apple TV even uit- en aanzetten door de stekker er even uit te halen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:04 schreef KaBuf het volgende:
Netflix speelt niet meer af op m'n Apple TV.![]()
Netflix op iPad werkt wel gewoon, en de rest van m'n Apple TV werkt ook goed. Meer mensen die dit hebben?
Profielen bestaan pas een drie maanden. Niet alle apparatuur/software is hier op ingesteld. Misschien is er een softwareupdate voor de TV dat dit oplost.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:55 schreef Funksoldier het volgende:
@KaBuf. misschien wel, maar als ik Netflix open log ik automatisch in bij 'één", en weet niet hoe ik in opties komt oid....
Edit: Nu even opgelost door accountnaam te 'draaien', alleen is hij nu alles wat hij gezien heeft kwijt (hij had account al), die heb ik nu.
ah ok. thanks. Ik denk dat er nog geen nieuwe versie is dan, tv geeft dit aan, staat op auto-update.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Profielen bestaan pas een drie maanden. Niet alle apparatuur/software is hier op ingesteld. Misschien is er een softwareupdate voor de TV dat dit oplost.
Ja, dat heb ik wel eens. Wat ik dan doe, is Netflix afsluiten en opnieuw opstarten en dan werkt het weer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog meer mensen die titels niet beschikbaar voor direct streamen krijgen?
Apple tv. Us dns btw.
Klopt. Ze zijn hiermee bezig. Heb hetzelfde probleem met mijn vader. Hij logt automatisch in op mijn account bij zijn WD TV Live, terwijl ik op mijn Apple TV een profiel kan kiezen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Profielen bestaan pas een drie maanden. Niet alle apparatuur/software is hier op ingesteld. Misschien is er een softwareupdate voor de TV dat dit oplost.
Dit, heb het wel eens op mijn PS3.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens. Wat ik dan doe, is Netflix afsluiten en opnieuw opstarten en dan werkt het weer.
Ik heb het op mijn Apple TV bijna na elke aflevering/film, op mijn iPad veel minder. Bij de Apple TV moet ik het apparaat resetten, bij de iPad alleen de APP.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens. Wat ik dan doe, is Netflix afsluiten en opnieuw opstarten en dan werkt het weer.
vreemd he? Is pas sinds een paar dagen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn Apple TV bijna na elke aflevering/film, op mijn iPad veel minder. Bij de Apple TV moet ik het apparaat resetten, bij de iPad alleen de APP.
En ook Samsung Smart TV's hebben hetzelfde probleem, nog geen mogelijkheid om profiel te kiezen. Mocht je trouwens daar je account willen uitloggen, dan moet je de beroemde Konami code invoeren. Seriouslyquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt. Ze zijn hiermee bezig. Heb hetzelfde probleem met mijn vader. Hij logt automatisch in op mijn account bij zijn WD TV Live, terwijl ik op mijn Apple TV een profiel kan kiezen.
Heb het wel vaker gehad. Gebeurt bij mij eens in de paar dagen. Even rebooten en het werkt weer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vreemd he? Is pas sinds een paar dagen.
Ik zag het gisteren ook opeens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef Schunckelstar het volgende:
Omg, 42 afleveringen QI op de britse![]()
+ heel veel louis therouxquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren ook opeens.
Bedenk me nu dat ik zo maar eens die van dit weekend ga kijken.
Ontzettend veel overlap met iPlayer. Die steeds overbodiger wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
+ heel veel louis theroux![]()
Netfix UK word mijn nieuwe standaardinstelling iig
Oh, dat ken ik niet. Maar david mitchell is wel een ontzettende koning dus dat moet ik ook eens bekijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ontzettend veel overlap met iPlayer. Die steeds overbodiger wordt.
En Peep Show met mijn strange celebrity crush David Mitchell.
Dan moet je ook de sketch show That Mitchell and Webb Look kijken ...quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Schunckelstar het volgende:
Oh, dat ken ik niet. Maar david mitchell is wel een ontzettende koning dus dat moet ik ook eens bekijken
ik heb nog een hoop te kijken zie ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je ook de sketch show That Mitchell and Webb Look kijken ...
Met Prayer and a Pint.
Ik lig echt elke keer dubbel:
Op US Netflix alleen met US account en op NL Netflix alleen met NL account.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef Aventura het volgende:
Het is ongetwijfeld al langsgekomen, maar waar vind je je lijst terug? Zowel op iPad als op laptop zie ik 'm niet.
Open een geschilquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik heb uitgebreid contact gehad met de klantenservice over mijn plotseling gedeactiveerde account... de vouchercode die ik heb gekregen bleek "iets" niet mee te kloppen en daarom was die gecancelled. Meer info heb ik er niet over kunnen krijgen.
Ik kan alleen verzinnen dat het om een gejatte code gaat, ofzo.
Dus ik zou zeggen, denk goed na voordat je zo'n ebay ding koopt. Blijkbaar is het niet altijd zuivere koffie met die codes.
Nu ga ik via eBay eens even lekker zeuren tegen de verkoper, omdat het kan.
eBay klakkeloos vertrouwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik heb uitgebreid contact gehad met de klantenservice over mijn plotseling gedeactiveerde account... de vouchercode die ik heb gekregen bleek "iets" niet mee te kloppen en daarom was die gecancelled. Meer info heb ik er niet over kunnen krijgen.
Dus ik zou zeggen, denk goed na voordat je zo'n ebay ding koopt. Blijkbaar is het niet altijd zuivere koffie met die codes.
Op de UK: allemaal. NL: niets. US heeft ze ook allemaal, maar volgens mij van het laatste seizoen alleen de eerste helft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef donroyco het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel seizoenen Breaking Bad op Netflix te vinden zijn?
laatste keer dat ik keek alle seizoen behalve de laatste 8 afleveringenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef donroyco het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel seizoenen Breaking Bad op Netflix te vinden zijn?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de UK: allemaal. NL: niets. US heeft ze ook allemaal, maar volgens mij van het laatste seizoen alleen de eerste helft.
Wat is het nou?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik keek alle seizoen behalve de laatste 8 afleveringen
Ik heb het even voor je gecheckt.quote:
Thanks!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gecheckt.De US heeft ze allemaal, behalve van het laatste (5e) seizoen, daarvan heeft ie alleen de eerste 7 eps.
Ennnnn... de UK heeft ook heel seizoen 1 t/m 4 en de eerste 8 van seizoen 5. Huh, waar zijn de andere van S5 gebleven?
Dank.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef Copycat het volgende:
UK heeft alle 16 afleveringen van het laatste BB-seizoen. Net gecheckt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
Ik hoef niets meer te doen dus?
Mooi!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar ik kon ze nergens vinden toen ik op de UK Netflix ging. Walt, waar zit je verstopt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef Copycat het volgende:
UK heeft alle 16 afleveringen van het laatste BB-seizoen. Net gecheckt.
Grote kans dat je landenswitch nog niet helemaal voltooid was toen je keek. Dat heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:03 schreef Cee het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar ik kon ze nergens vinden toen ik op de UK Netflix ging. Walt, waar zit je verstopt?
zelfde met prison break.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:47 schreef NotGuilty het volgende:
Jammer dat Lost in seizoen vier echt helemaal nergens meer over gaat, ik zat er zo lekker in maar ga nu toch maar een nieuwe verslaving zoeken
ben nou aangekomen bij seizoen 5,quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:47 schreef NotGuilty het volgende:
mmer dat Lost in seizoen vier echt helemaal nergens meer
die heb ik ook zonder een iOS update.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:21 schreef DonnaRush het volgende:
iOS op de iPad maar eens geupdate en nu lelijke gele ondertiteling in het midden van het scherm. Jippie.
Echt hoe kan dat dan? Ik had altijd mooie witte ondertiteling onder in m`n scherm. Heb echt spijt van die update. Heb meer klachten gevonden op Internet, maar geen oplossing helaas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
die heb ik ook zonder een iOS update.
Moet zeggen dat het went na een tijdje... Ik stoor me er niet heel erg aan. Wel apart dat het na die update "mis is".quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Echt hoe kan dat dan? Ik had altijd mooie witte ondertiteling onder in m`n scherm. Heb echt spijt van die update. Heb meer klachten gevonden op Internet, maar geen oplossing helaas.
Parks staat wel op de USA en het is makkelijk op de xbox te krijgen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:30 schreef Stefanovich het volgende:
Ik heb m'n gratis abonnement net opgezegd. Vind het aanbod toch iets te mager om er maandelijks voor te gaan betalen! Parks & Recreation staat toch niet op de Nederlandse Netflix??
Het aanbod van de USA en UK is veel groter toch? Als ik die op m'n xbox kan krijgen....... dan overweeg ik het wel weer...
ik heb mij er prima mee vermaakt tot het einde, al was seizoen 1-3 wel het bestequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:07 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ben nou aangekomen bij seizoen 5,
maar idd vanaf 4 is het echt wel minder geworden![]()
dat ze gewoon TE veel mistery erin willen stompen, wat de serie niet ten goede komt
unlocator! Kan je switchen, ook naar zweden, noorwegen, mexico, braziliequote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:27 schreef NoCigar het volgende:
Is de Britse versie ook te bekijken met alleen een DNS-aanpassing? Bij de VS-versie lukt het wel, maar ik kan niets vinden voor de Britse., maar misschien kijk ik niet goed. Of is het alleen met zo'n unblock-ervice?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:13 schreef wolfrolf het volgende:
@ Netflix Twitter: Ben jij House of Cards fan? Dan is er goed nieuws want #Netflix is van plan om ook een derde seizoen te produceren! http://goo.gl/c7YMB6
Ok, ga ik eens proberen, bedankt. Is het wel gratis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
unlocator! Kan je switchen, ook naar zweden, noorwegen, mexico, brazilie
Nu het bèta is nog wel. Als dat is afgelopen kost het $4.95 p/maandquote:
Had hetzelfde. 2e helft seizoen 5 en seizoen 6 wel ok. Maar jammer dat ze te lang zijn doorgegaan inderdaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:47 schreef NotGuilty het volgende:
Jammer dat Lost in seizoen vier echt helemaal nergens meer over gaat, ik zat er zo lekker in maar ga nu toch maar een nieuwe verslaving zoeken
dat klopt, maar dat is het wel waard.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu het bèta is nog wel. Als dat is afgelopen kost het $4.95 p/maand
Vind ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat is het wel waard.
Ik heb mijn routerinstellingen gewijzigd. Daarmee wordt switchen nog makkelijker.
UK kickt nog bigger ass!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
Vind ik ookDe US netflix library kicks ass!
Jaaa, bedankt, ik had het net zelf gevonden. Op die Ps3 gebruik ik die browser zo min mogelijk, maar daar staat het duidelijk. Ik waardeer je hulp zeer :-).quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:32 schreef Aventura het volgende:
Dns kun je laten staan. Als je inlogt op de unlocatorsite, zie je ergens 'channels' staan. Kies het land dat je wilt, herstart je device (in jouw geval de ps3) en je krijgt de juiste content te zien.
geen idee, bij mij is het al sinds het begin zo. Op m'n AppleTV heb ik geen ondertitels, op m'n iPad wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:59 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Echt hoe kan dat dan? Ik had altijd mooie witte ondertiteling onder in m`n scherm. Heb echt spijt van die update. Heb meer klachten gevonden op Internet, maar geen oplossing helaas.
Ik mag hopen dat ik op mijn gister aangeschafte AppleTV wel ondertiteling heb zeg...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
geen idee, bij mij is het al sinds het begin zo. Op m'n AppleTV heb ik geen ondertitels, op m'n iPad wel.
quote:
Jullie hebben gelijk, heb net even gekeken en wat een films staan daar op zegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:03 schreef Aventura het volgende:
Uk vind ik echt veruit het beste aanbod hebben.
Het is verder leuk om af en toe even op de deense en zweedse te kijken.
Weer een leuke site gevonden, deze meldt ook de laatste toevoegingen maar dan voor de usa content.
Heb je een linkje naar die site?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:03 schreef Aventura het volgende:
Uk vind ik echt veruit het beste aanbod hebben.
Het is verder leuk om af en toe even op de deense en zweedse te kijken.
Weer een leuke site gevonden, deze meldt ook de laatste toevoegingen maar dan voor de usa content.
welcome!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Jaaa, bedankt, ik had het net zelf gevonden. Op die Ps3 gebruik ik die browser zo min mogelijk, maar daar staat het duidelijk. Ik waardeer je hulp zeer :-).
dat kun je ergens instellen hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik op mijn gister aangeschafte AppleTV wel ondertiteling heb zeg...
En je kunt kiezen uit verschillende fonts, kleuren en achtergronden. De mijne onderscheidt zich amper van reguliere ondertiteling.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef Tokus het volgende:
dat kun je ergens instellen hoor.
https://support.netflix.com/nl/node/11185
Ohw vet.Ik had nog niet eens door dat dat kon.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:32 schreef Aventura het volgende:
Dns kun je laten staan. Als je inlogt op de unlocatorsite, zie je ergens 'channels' staan. Kies het land dat je wilt, herstart je device (in jouw geval de ps3) en je krijgt de juiste content te zien.
Kijk dat zocht ik! Vanavond even in de settings van m`n iPad kijken. Wist echt niet waar ik het zoeken moest.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je kunt kiezen uit verschillende fonts, kleuren en achtergronden. De mijne onderscheidt zich amper van reguliere ondertiteling.
Ik had het over AppleTV.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:23 schreef DonnaRush het volgende:
Kijk dat zocht ik! Vanavond even in de settings van m`n iPad kijken. Wist echt niet waar ik het zoeken moest.
In die link staat ook informatie om de ondertiteling op andere apparaten te veranderen, waaronder de iPad.quote:
Ahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:46 schreef DonnaRush het volgende:
In die link staat ook informatie om de ondertiteling op andere apparaten te veranderen, waaronder de iPad.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat kun je ergens instellen hoor.
https://support.netflix.com/nl/node/11185
Heldin & Held! Dank voor de infoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je kunt kiezen uit verschillende fonts, kleuren en achtergronden. De mijne onderscheidt zich amper van reguliere ondertiteling.
Op de Netflix app voor de tv kan je alleen de taal instellen, echt waardeloos.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je het wel over de Nederlandse Netflix? De Amerikaanse is overal geel en caps verschild per serie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:32 schreef Copycat het volgende:
Op mijn iPad werkt het ook niet. Ondertiteling blijft geel en in caps. Opnieuw opgestart, maar geen verandering.
Aha! Nee, op mijn iPad heb ik idd de internationale content. In dit geval checkte ik het met Southpark binnen de UK-versie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Heb je het wel over de Nederlandse Netflix? De Amerikaanse is overal geel en caps verschild per serie.
haha gayquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik ben nu begonnen aan New Girl.
nope, ik kijk net Grey's Anatomy met mooie witte en kleine (onderkast) ondertitelsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Heb je het wel over de Nederlandse Netflix? De Amerikaanse is overal geel en caps verschild per serie.
is erg leuk hoor.quote:
Bij mij werkt het wel. Ik heb een nieuwe style aangemaakt in de settings van de iPad en bij alle opties staat 'video override' ofzo aan, dat moet je uitzetten.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:32 schreef Copycat het volgende:
Op mijn iPad werkt het ook niet. Ondertiteling blijft geel en in caps. Opnieuw opgestart, maar geen verandering.
Thanks! Met die opties uitzetten, is het inderdaad ook in UK gelukt. De caps blijven bij de SP-aflevering, maar de kleur en achtergrondkleur etc heb ik aan kunnen passen.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:51 schreef DonnaRush het volgende:
Bij mij werkt het wel. Ik heb een nieuwe style aangemaakt in de settings van de iPad en bij alle opties staat 'video override' ofzo aan, dat moet je uitzetten.
Ik heb nu witte tekst zoals ik het wil. Wel een beetje hoog in het scherm nog.
Mij lukt het niet de font en kleur aan te passen op appletv. Hier kan ik alleen taal en eventueel ondertitels selecteren. Verder heb ik me weer rotgezochtquote:Op woensdag 30 oktober 2013 15:03 schreef jackson het volgende:
[..]
[..]
Heldin & Held! Dank voor de info
Ga gewoon naar www.unlocator.comquote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef Stefanovich het volgende:
Ik wil de amerikaanse netflix via dat Tunlr.net, maar hij zegt dat er geen plekken meer zijn voor het ''whitelisten'' van mijn IP adres
Blijven proberen is de enige manier. Met wat geluk kun je meeliften op het IP-blok van iemand anders.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:12 schreef Stefanovich het volgende:
Ik wil de amerikaanse netflix via dat Tunlr.net, maar hij zegt dat er geen plekken meer zijn voor het ''whitelisten'' van mijn IP adres
Doctor Who (2005 serie). Beetje cheesy maar self aware en fucking verslavend.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Iemand nog tips voor goede series? Braking Bad en Orange is te new black heb ik al gezien. House of Cards wil ik iedergeval ook nog zien.
TNX! Het werkt..... maar nu staat Dexter er opeens niet meer bij??quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga gewoon naar www.unlocator.com
Tunlr =![]()
Is de 1e aflevering met die poppen? Die heb ik weleens opgezet maar dat was niet om aan te gluren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:52 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Doctor Who (2005 serie). Beetje cheesy maar self aware en fucking verslavend.
Wat bedoel je precies met een payserver?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef Trebo het volgende:
Tja, voor die 8 euro heb je ook een payserver. Hiermee kun je dus wél de allerlaatste films en series bekijken.
Nieuwsgroepen..quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:00 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met een payserver?
Yup met die mannequins. Zoals gezegt het is cheesy en de CGI is niet hollywood standaard (BBC) maar de verhaallijnen zijn wel degelijk leuk en funny. Had er in het begin een hard hoofd in maar heb nu in 2 weken 3 seizoenen er doorheen gejaagd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Is de 1e aflevering met die poppen? Die heb ik weleens opgezet maar dat was niet om aan te gluren.
Had ik in het begin ook heb 3x geprobeerd die pilot te kijken maar toen ik er eenmaal doorheen wasquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:03 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Yup met die mannequins. Zoals gezegt het is cheesy en de CGI is niet hollywood standaard (BBC) maar de verhaallijnen zijn wel degelijk leuk en funny. Had er in het begin een hard hoofd in maar heb nu in 2 weken 3 seizoenen er doorheen gejaagd.
Oh oke. Ja daar zeg je wel wat idd.... is eigenlijk beter, maar Netflix is wel makkelijker lijkt me.quote:
En Rose is liefquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook heb 3x geprobeerd die pilot te kijken maar toen ik er eenmaal doorheen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Light Is Leaving Us All
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:09 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
En Rose is lief
niet lezen als je niet van spoilers houd dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is bij heel veel series zo heeft met uitzendrechten te maken of zoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel matig dat er van The Vampire Diaries nog maar 3 seizoenen online staan terwijl ze al met de 5de bezig zijn in Amerika![]()
Ik vind het echt matigquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:28 schreef Friday12 het volgende:
Is bij heel veel series zo heeft met uitzendrechten te maken of zo
Daarom gaat het downloaden ook nooit vervangen denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het echt matigIk had seizoen 4 toch wel verwacht op Netflix. Hopelijk tegen de tijd (ben nu halverwege seizoen 2) dat ik seizoen 3 uit heb dat die er is. Dat is dus over 2 weken ofzo
Als het er tegen die tijd niet op staat ga ik het ook maar downloaden jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daarom gaat het downloaden ook nooit vervangen denk ik
Je moet Netflix ook absoluut niet zien als een alternatief voor downloaden. Voor 8 euro per maand kun je gewoon niet het nieuwste verwachten. Netflix is meer een alternatief voor het aanleggen van een DVD-collectie.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daarom gaat het downloaden ook nooit vervangen denk ik
Ik verwacht niet het nieuwste maar ik verwacht wel dat een vorig seizoen er op komt te staan van een serie. Naja verwachtten.. Dat is wel wat ik erg fijn zou vindenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:35 schreef Ori het volgende:
[..]
Je moet Netflix ook absoluut niet zien als een alternatief voor downloaden. Voor 8 euro per maand kun je gewoon niet het nieuwste verwachten. Netflix is meer een alternatief voor het aanleggen van een DVD-collectie.
Usenet is ook 8 euroquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:35 schreef Ori het volgende:
[..]
Je moet Netflix ook absoluut niet zien als een alternatief voor downloaden. Voor 8 euro per maand kun je gewoon niet het nieuwste verwachten. Netflix is meer een alternatief voor het aanleggen van een DVD-collectie.
En een groot deel van wat op Netflix staat kun je niet eens downloaden. Zeker als je de wat ' apartere' series bekijkt die ze aanbieden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 04:50 schreef Aventura het volgende:
Netflix vergelijken met usenet is als appels met peren. Netflix is iets anders, iets nieuws waarmee je content kunt bekijken. Wat ik leuk vind aan Netlix is a. het gemak. IPad of iPhone erbij, klikken, eventueel naar tv streamen, klaar. Alle andere manieren om aan content te komen zijn omslachtiger en/of duren langer: dvd kopen, downloaden en op harde schijf zetten, selecteren op (in mijn geval) de upc-box (een rámp). Daarnaast kom ik op Netflix content tegen die ik vervolgens wil kijken. Dat vind ik een enorm pluspunt, dat browsen. Dat lijkt op de videotheek (of bibliotheek) van 'vroeger'.
Of probeer maar eens oudere series te downloaden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 04:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
En een groot deel van wat op Netflix staat kun je niet eens downloaden. Zeker als je de wat ' apartere' series bekijkt die ze aanbieden.
ook steeds slechter. De goede 11-19gb rips komen ook vaak pas later.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef Trebo het volgende:
Tja, voor die 8 euro heb je ook een payserver. Hiermee kun je dus wél de allerlaatste films en series bekijken.
Vrouwen eerstquote:
dat krijg je als je alleen maar grand tour doet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:06 schreef kawa4 het volgende:
heb ik dit nou compleet gemist?
want, sinds waneer staat Breaking Bad er nou op??
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dat krijg je als je alleen maar grand tour doet.
En alle afleveringen ook!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:06 schreef kawa4 het volgende:
heb ik dit nou compleet gemist?
want, sinds waneer staat Breaking Bad er nou op??
maar op een nederlands account kunnen wij toch nix kijken op de amerikaanse versie hé?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:25 schreef planethugo het volgende:
uidelijk op de amerikaanse te kijken....
jawel, dat kan gewoon. Evenals alle andere landen, met een browserplugin als Hola kan je makkelijk switchen tussen de verschillende versiesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar op een nederlands account kunnen wij toch nix kijken op de amerikaanse versie hé?
want ik kan alles kijken wat ik wil,
heb net ff getest met Thor en Ironman
titels die zeker op de nederlandse niet beschikbaar waren gisteren
ja maar dat heb ik nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:29 schreef planethugo het volgende:
jawel, dat kan gewoon. Evenals alle andere landen, met een browserplugin als Hola kan je makkelijk switchen tussen de verschillende versies
het heeft iets met de dns server te maken die je gebruikt. Verder weet ik ook niet precies hoe dat werkt. Vreemd dat je zonder iets te veranderen nu de amerikaanse krijgt. Browser afsluiten hielp ook niet zeker?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:31 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik niet![]()
(zou niet eens weten hoe dat werkt)
en in de adres balk staat toch ook echt NL
http://movies.netflix.com/WiHome?locale=nl-NL
dat zoeken klopt inderdaad dat het bij de automatische aanvullingen niet staat(volgens mij komen daar alleen degene uit je eigen land). Als je echter op enter druk en naar het echte zoekresultatenscherm gaat zie je wel de titel staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:38 schreef kawa4 het volgende:
nope, heb net ff alles afgesloten.
en heb nog steeds alles
alleen het is ook niet echt de amerikaanse, want als ik op flixfilms.us kijk zie ik dat darkroom de nieuwste titel is,
als ik deze vervolgens op zoek ( in mijn netflix) staat er bij dat hij niet beschikbaar is )
heul apart weer allemaal.
dat valt toch tegenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:42 schreef planethugo het volgende:
dat zoeken klopt inderdaad dat het bij de automatische aanvullingen niet staat(volgens mij komen daar alleen degene uit je eigen land). Als je echter op enter druk en naar het echte zoekresultatenscherm gaat zie je wel de titel staan.
Homelandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Iemand nog tips voor goede series? Braking Bad en Orange is te new black heb ik al gezien. House of Cards wil ik iedergeval ook nog zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |