Open een geschilquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik heb uitgebreid contact gehad met de klantenservice over mijn plotseling gedeactiveerde account... de vouchercode die ik heb gekregen bleek "iets" niet mee te kloppen en daarom was die gecancelled. Meer info heb ik er niet over kunnen krijgen.
Ik kan alleen verzinnen dat het om een gejatte code gaat, ofzo.
Dus ik zou zeggen, denk goed na voordat je zo'n ebay ding koopt. Blijkbaar is het niet altijd zuivere koffie met die codes.
Nu ga ik via eBay eens even lekker zeuren tegen de verkoper, omdat het kan.
eBay klakkeloos vertrouwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik heb uitgebreid contact gehad met de klantenservice over mijn plotseling gedeactiveerde account... de vouchercode die ik heb gekregen bleek "iets" niet mee te kloppen en daarom was die gecancelled. Meer info heb ik er niet over kunnen krijgen.
Dus ik zou zeggen, denk goed na voordat je zo'n ebay ding koopt. Blijkbaar is het niet altijd zuivere koffie met die codes.
Op de UK: allemaal. NL: niets. US heeft ze ook allemaal, maar volgens mij van het laatste seizoen alleen de eerste helft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef donroyco het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel seizoenen Breaking Bad op Netflix te vinden zijn?
laatste keer dat ik keek alle seizoen behalve de laatste 8 afleveringenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef donroyco het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel seizoenen Breaking Bad op Netflix te vinden zijn?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de UK: allemaal. NL: niets. US heeft ze ook allemaal, maar volgens mij van het laatste seizoen alleen de eerste helft.
Wat is het nou?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik keek alle seizoen behalve de laatste 8 afleveringen
Ik heb het even voor je gecheckt.quote:
Thanks!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gecheckt.De US heeft ze allemaal, behalve van het laatste (5e) seizoen, daarvan heeft ie alleen de eerste 7 eps.
Ennnnn... de UK heeft ook heel seizoen 1 t/m 4 en de eerste 8 van seizoen 5. Huh, waar zijn de andere van S5 gebleven?
Dank.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef Copycat het volgende:
UK heeft alle 16 afleveringen van het laatste BB-seizoen. Net gecheckt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
Ik hoef niets meer te doen dus?
Mooi!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar ik kon ze nergens vinden toen ik op de UK Netflix ging. Walt, waar zit je verstopt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef Copycat het volgende:
UK heeft alle 16 afleveringen van het laatste BB-seizoen. Net gecheckt.
Grote kans dat je landenswitch nog niet helemaal voltooid was toen je keek. Dat heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:03 schreef Cee het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar ik kon ze nergens vinden toen ik op de UK Netflix ging. Walt, waar zit je verstopt?
zelfde met prison break.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:47 schreef NotGuilty het volgende:
Jammer dat Lost in seizoen vier echt helemaal nergens meer over gaat, ik zat er zo lekker in maar ga nu toch maar een nieuwe verslaving zoeken
ben nou aangekomen bij seizoen 5,quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:47 schreef NotGuilty het volgende:
mmer dat Lost in seizoen vier echt helemaal nergens meer
die heb ik ook zonder een iOS update.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:21 schreef DonnaRush het volgende:
iOS op de iPad maar eens geupdate en nu lelijke gele ondertiteling in het midden van het scherm. Jippie.
Echt hoe kan dat dan? Ik had altijd mooie witte ondertiteling onder in m`n scherm. Heb echt spijt van die update. Heb meer klachten gevonden op Internet, maar geen oplossing helaas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
die heb ik ook zonder een iOS update.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |