Ik verwacht niet het nieuwste maar ik verwacht wel dat een vorig seizoen er op komt te staan van een serie. Naja verwachtten.. Dat is wel wat ik erg fijn zou vindenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:35 schreef Ori het volgende:
[..]
Je moet Netflix ook absoluut niet zien als een alternatief voor downloaden. Voor 8 euro per maand kun je gewoon niet het nieuwste verwachten. Netflix is meer een alternatief voor het aanleggen van een DVD-collectie.
Usenet is ook 8 euroquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:35 schreef Ori het volgende:
[..]
Je moet Netflix ook absoluut niet zien als een alternatief voor downloaden. Voor 8 euro per maand kun je gewoon niet het nieuwste verwachten. Netflix is meer een alternatief voor het aanleggen van een DVD-collectie.
En een groot deel van wat op Netflix staat kun je niet eens downloaden. Zeker als je de wat ' apartere' series bekijkt die ze aanbieden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 04:50 schreef Aventura het volgende:
Netflix vergelijken met usenet is als appels met peren. Netflix is iets anders, iets nieuws waarmee je content kunt bekijken. Wat ik leuk vind aan Netlix is a. het gemak. IPad of iPhone erbij, klikken, eventueel naar tv streamen, klaar. Alle andere manieren om aan content te komen zijn omslachtiger en/of duren langer: dvd kopen, downloaden en op harde schijf zetten, selecteren op (in mijn geval) de upc-box (een rámp). Daarnaast kom ik op Netflix content tegen die ik vervolgens wil kijken. Dat vind ik een enorm pluspunt, dat browsen. Dat lijkt op de videotheek (of bibliotheek) van 'vroeger'.
Of probeer maar eens oudere series te downloaden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 04:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
En een groot deel van wat op Netflix staat kun je niet eens downloaden. Zeker als je de wat ' apartere' series bekijkt die ze aanbieden.
ook steeds slechter. De goede 11-19gb rips komen ook vaak pas later.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef Trebo het volgende:
Tja, voor die 8 euro heb je ook een payserver. Hiermee kun je dus wél de allerlaatste films en series bekijken.
Vrouwen eerstquote:
dat krijg je als je alleen maar grand tour doet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:06 schreef kawa4 het volgende:
heb ik dit nou compleet gemist?
want, sinds waneer staat Breaking Bad er nou op??
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dat krijg je als je alleen maar grand tour doet.
En alle afleveringen ook!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:06 schreef kawa4 het volgende:
heb ik dit nou compleet gemist?
want, sinds waneer staat Breaking Bad er nou op??
maar op een nederlands account kunnen wij toch nix kijken op de amerikaanse versie hé?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:25 schreef planethugo het volgende:
uidelijk op de amerikaanse te kijken....
jawel, dat kan gewoon. Evenals alle andere landen, met een browserplugin als Hola kan je makkelijk switchen tussen de verschillende versiesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar op een nederlands account kunnen wij toch nix kijken op de amerikaanse versie hé?
want ik kan alles kijken wat ik wil,
heb net ff getest met Thor en Ironman
titels die zeker op de nederlandse niet beschikbaar waren gisteren
ja maar dat heb ik nietquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:29 schreef planethugo het volgende:
jawel, dat kan gewoon. Evenals alle andere landen, met een browserplugin als Hola kan je makkelijk switchen tussen de verschillende versies
het heeft iets met de dns server te maken die je gebruikt. Verder weet ik ook niet precies hoe dat werkt. Vreemd dat je zonder iets te veranderen nu de amerikaanse krijgt. Browser afsluiten hielp ook niet zeker?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:31 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik niet![]()
(zou niet eens weten hoe dat werkt)
en in de adres balk staat toch ook echt NL
http://movies.netflix.com/WiHome?locale=nl-NL
dat zoeken klopt inderdaad dat het bij de automatische aanvullingen niet staat(volgens mij komen daar alleen degene uit je eigen land). Als je echter op enter druk en naar het echte zoekresultatenscherm gaat zie je wel de titel staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:38 schreef kawa4 het volgende:
nope, heb net ff alles afgesloten.
en heb nog steeds alles
alleen het is ook niet echt de amerikaanse, want als ik op flixfilms.us kijk zie ik dat darkroom de nieuwste titel is,
als ik deze vervolgens op zoek ( in mijn netflix) staat er bij dat hij niet beschikbaar is )
heul apart weer allemaal.
dat valt toch tegenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:42 schreef planethugo het volgende:
dat zoeken klopt inderdaad dat het bij de automatische aanvullingen niet staat(volgens mij komen daar alleen degene uit je eigen land). Als je echter op enter druk en naar het echte zoekresultatenscherm gaat zie je wel de titel staan.
Homelandquote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Iemand nog tips voor goede series? Braking Bad en Orange is te new black heb ik al gezien. House of Cards wil ik iedergeval ook nog zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |