Ik mag hopen dat ik op mijn gister aangeschafte AppleTV wel ondertiteling heb zeg...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
geen idee, bij mij is het al sinds het begin zo. Op m'n AppleTV heb ik geen ondertitels, op m'n iPad wel.
quote:
Jullie hebben gelijk, heb net even gekeken en wat een films staan daar op zegquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:03 schreef Aventura het volgende:
Uk vind ik echt veruit het beste aanbod hebben.
Het is verder leuk om af en toe even op de deense en zweedse te kijken.
Weer een leuke site gevonden, deze meldt ook de laatste toevoegingen maar dan voor de usa content.
Heb je een linkje naar die site?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:03 schreef Aventura het volgende:
Uk vind ik echt veruit het beste aanbod hebben.
Het is verder leuk om af en toe even op de deense en zweedse te kijken.
Weer een leuke site gevonden, deze meldt ook de laatste toevoegingen maar dan voor de usa content.
welcome!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Jaaa, bedankt, ik had het net zelf gevonden. Op die Ps3 gebruik ik die browser zo min mogelijk, maar daar staat het duidelijk. Ik waardeer je hulp zeer :-).
dat kun je ergens instellen hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik op mijn gister aangeschafte AppleTV wel ondertiteling heb zeg...
En je kunt kiezen uit verschillende fonts, kleuren en achtergronden. De mijne onderscheidt zich amper van reguliere ondertiteling.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef Tokus het volgende:
dat kun je ergens instellen hoor.
https://support.netflix.com/nl/node/11185
Ohw vet.Ik had nog niet eens door dat dat kon.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:32 schreef Aventura het volgende:
Dns kun je laten staan. Als je inlogt op de unlocatorsite, zie je ergens 'channels' staan. Kies het land dat je wilt, herstart je device (in jouw geval de ps3) en je krijgt de juiste content te zien.
Kijk dat zocht ik! Vanavond even in de settings van m`n iPad kijken. Wist echt niet waar ik het zoeken moest.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je kunt kiezen uit verschillende fonts, kleuren en achtergronden. De mijne onderscheidt zich amper van reguliere ondertiteling.
Ik had het over AppleTV.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:23 schreef DonnaRush het volgende:
Kijk dat zocht ik! Vanavond even in de settings van m`n iPad kijken. Wist echt niet waar ik het zoeken moest.
In die link staat ook informatie om de ondertiteling op andere apparaten te veranderen, waaronder de iPad.quote:
Ahaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:46 schreef DonnaRush het volgende:
In die link staat ook informatie om de ondertiteling op andere apparaten te veranderen, waaronder de iPad.
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat kun je ergens instellen hoor.
https://support.netflix.com/nl/node/11185
Heldin & Held! Dank voor de infoquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je kunt kiezen uit verschillende fonts, kleuren en achtergronden. De mijne onderscheidt zich amper van reguliere ondertiteling.
Op de Netflix app voor de tv kan je alleen de taal instellen, echt waardeloos.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je het wel over de Nederlandse Netflix? De Amerikaanse is overal geel en caps verschild per serie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:32 schreef Copycat het volgende:
Op mijn iPad werkt het ook niet. Ondertiteling blijft geel en in caps. Opnieuw opgestart, maar geen verandering.
Aha! Nee, op mijn iPad heb ik idd de internationale content. In dit geval checkte ik het met Southpark binnen de UK-versie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Heb je het wel over de Nederlandse Netflix? De Amerikaanse is overal geel en caps verschild per serie.
haha gayquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik ben nu begonnen aan New Girl.
nope, ik kijk net Grey's Anatomy met mooie witte en kleine (onderkast) ondertitelsquote:Op woensdag 30 oktober 2013 18:02 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Heb je het wel over de Nederlandse Netflix? De Amerikaanse is overal geel en caps verschild per serie.
is erg leuk hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |