Gewoon even de klantenservice bellen, wat kan er gebeuren?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:24 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn account was ineens gedeactiveerd. Heb nu 7,99 moeten lappen op het weer te starten.. mijn 3 maanden coupon is geschrapt
De coupon, gezien de het apparaat waar die bijzat niet in NL wordt verkocht tevens is het natuurlijk niet de bedoeling dat die coupons worden verkocht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:24 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn account was ineens gedeactiveerd. Heb nu 7,99 moeten lappen op het weer te starten.. mijn 3 maanden coupon is geschrapt
Policy brekend gedrag mbt unblock-us wat me heeft gefucked? Ik heb geen mail gehad van netflix
US is beter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Alan_Bastard het volgende:
Heb speciaal Apple TV gekocht voor Netflix (althans, dat was de reden om er nu echt eentje te kopen), maar de content van de Nederlandse Netflix valt me nog wat tegen, vooral qua series. Als er niet (veel) meer bij komt de komende 2 a 3 maanden dan zijn ze weer een klant kwijt..
Op Android heb je nu nog alleen HD op de nieuwe Nexus 7.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:53 schreef Skv het volgende:
Hoe zet ik mobiele kwaliteit op HD? Op mijn apple tv gaat dat automatisch maar op mijn tablet is het korrelig. Terwijl ze op hetzelfde wifi netwerk zitten.
Waarom alleen daaropquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:46 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Op Android heb je nu nog alleen HD op de nieuwe Nexus 7.
Meteen even gecheckt, doet het hier gewoon. Misschien even je Apple TV even uit- en aanzetten door de stekker er even uit te halen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:04 schreef KaBuf het volgende:
Netflix speelt niet meer af op m'n Apple TV.![]()
Netflix op iPad werkt wel gewoon, en de rest van m'n Apple TV werkt ook goed. Meer mensen die dit hebben?
Profielen bestaan pas een drie maanden. Niet alle apparatuur/software is hier op ingesteld. Misschien is er een softwareupdate voor de TV dat dit oplost.quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:55 schreef Funksoldier het volgende:
@KaBuf. misschien wel, maar als ik Netflix open log ik automatisch in bij 'één", en weet niet hoe ik in opties komt oid....
Edit: Nu even opgelost door accountnaam te 'draaien', alleen is hij nu alles wat hij gezien heeft kwijt (hij had account al), die heb ik nu.
ah ok. thanks. Ik denk dat er nog geen nieuwe versie is dan, tv geeft dit aan, staat op auto-update.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Profielen bestaan pas een drie maanden. Niet alle apparatuur/software is hier op ingesteld. Misschien is er een softwareupdate voor de TV dat dit oplost.
Ja, dat heb ik wel eens. Wat ik dan doe, is Netflix afsluiten en opnieuw opstarten en dan werkt het weer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Nog meer mensen die titels niet beschikbaar voor direct streamen krijgen?
Apple tv. Us dns btw.
Klopt. Ze zijn hiermee bezig. Heb hetzelfde probleem met mijn vader. Hij logt automatisch in op mijn account bij zijn WD TV Live, terwijl ik op mijn Apple TV een profiel kan kiezen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Profielen bestaan pas een drie maanden. Niet alle apparatuur/software is hier op ingesteld. Misschien is er een softwareupdate voor de TV dat dit oplost.
Dit, heb het wel eens op mijn PS3.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens. Wat ik dan doe, is Netflix afsluiten en opnieuw opstarten en dan werkt het weer.
Ik heb het op mijn Apple TV bijna na elke aflevering/film, op mijn iPad veel minder. Bij de Apple TV moet ik het apparaat resetten, bij de iPad alleen de APP.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens. Wat ik dan doe, is Netflix afsluiten en opnieuw opstarten en dan werkt het weer.
vreemd he? Is pas sinds een paar dagen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn Apple TV bijna na elke aflevering/film, op mijn iPad veel minder. Bij de Apple TV moet ik het apparaat resetten, bij de iPad alleen de APP.
En ook Samsung Smart TV's hebben hetzelfde probleem, nog geen mogelijkheid om profiel te kiezen. Mocht je trouwens daar je account willen uitloggen, dan moet je de beroemde Konami code invoeren. Seriouslyquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt. Ze zijn hiermee bezig. Heb hetzelfde probleem met mijn vader. Hij logt automatisch in op mijn account bij zijn WD TV Live, terwijl ik op mijn Apple TV een profiel kan kiezen.
Heb het wel vaker gehad. Gebeurt bij mij eens in de paar dagen. Even rebooten en het werkt weer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vreemd he? Is pas sinds een paar dagen.
Ik zag het gisteren ook opeens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef Schunckelstar het volgende:
Omg, 42 afleveringen QI op de britse![]()
+ heel veel louis therouxquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren ook opeens.
Bedenk me nu dat ik zo maar eens die van dit weekend ga kijken.
Ontzettend veel overlap met iPlayer. Die steeds overbodiger wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
+ heel veel louis theroux![]()
Netfix UK word mijn nieuwe standaardinstelling iig
Oh, dat ken ik niet. Maar david mitchell is wel een ontzettende koning dus dat moet ik ook eens bekijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ontzettend veel overlap met iPlayer. Die steeds overbodiger wordt.
En Peep Show met mijn strange celebrity crush David Mitchell.
Dan moet je ook de sketch show That Mitchell and Webb Look kijken ...quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Schunckelstar het volgende:
Oh, dat ken ik niet. Maar david mitchell is wel een ontzettende koning dus dat moet ik ook eens bekijken
ik heb nog een hoop te kijken zie ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je ook de sketch show That Mitchell and Webb Look kijken ...
Met Prayer and a Pint.
Ik lig echt elke keer dubbel:
Op US Netflix alleen met US account en op NL Netflix alleen met NL account.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef Aventura het volgende:
Het is ongetwijfeld al langsgekomen, maar waar vind je je lijst terug? Zowel op iPad als op laptop zie ik 'm niet.
Open een geschilquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik heb uitgebreid contact gehad met de klantenservice over mijn plotseling gedeactiveerde account... de vouchercode die ik heb gekregen bleek "iets" niet mee te kloppen en daarom was die gecancelled. Meer info heb ik er niet over kunnen krijgen.
Ik kan alleen verzinnen dat het om een gejatte code gaat, ofzo.
Dus ik zou zeggen, denk goed na voordat je zo'n ebay ding koopt. Blijkbaar is het niet altijd zuivere koffie met die codes.
Nu ga ik via eBay eens even lekker zeuren tegen de verkoper, omdat het kan.
eBay klakkeloos vertrouwenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik heb uitgebreid contact gehad met de klantenservice over mijn plotseling gedeactiveerde account... de vouchercode die ik heb gekregen bleek "iets" niet mee te kloppen en daarom was die gecancelled. Meer info heb ik er niet over kunnen krijgen.
Dus ik zou zeggen, denk goed na voordat je zo'n ebay ding koopt. Blijkbaar is het niet altijd zuivere koffie met die codes.
Op de UK: allemaal. NL: niets. US heeft ze ook allemaal, maar volgens mij van het laatste seizoen alleen de eerste helft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef donroyco het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel seizoenen Breaking Bad op Netflix te vinden zijn?
laatste keer dat ik keek alle seizoen behalve de laatste 8 afleveringenquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef donroyco het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel seizoenen Breaking Bad op Netflix te vinden zijn?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de UK: allemaal. NL: niets. US heeft ze ook allemaal, maar volgens mij van het laatste seizoen alleen de eerste helft.
Wat is het nou?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:24 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
laatste keer dat ik keek alle seizoen behalve de laatste 8 afleveringen
Ik heb het even voor je gecheckt.quote:
Thanks!quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gecheckt.De US heeft ze allemaal, behalve van het laatste (5e) seizoen, daarvan heeft ie alleen de eerste 7 eps.
Ennnnn... de UK heeft ook heel seizoen 1 t/m 4 en de eerste 8 van seizoen 5. Huh, waar zijn de andere van S5 gebleven?
Dank.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef Copycat het volgende:
UK heeft alle 16 afleveringen van het laatste BB-seizoen. Net gecheckt.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:36 schreef RedFever007 het volgende:
Ik hoef niets meer te doen dus?
Mooi!
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar ik kon ze nergens vinden toen ik op de UK Netflix ging. Walt, waar zit je verstopt?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:33 schreef Copycat het volgende:
UK heeft alle 16 afleveringen van het laatste BB-seizoen. Net gecheckt.
Grote kans dat je landenswitch nog niet helemaal voltooid was toen je keek. Dat heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:03 schreef Cee het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar ik kon ze nergens vinden toen ik op de UK Netflix ging. Walt, waar zit je verstopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |