Klopt. Ze zijn hiermee bezig. Heb hetzelfde probleem met mijn vader. Hij logt automatisch in op mijn account bij zijn WD TV Live, terwijl ik op mijn Apple TV een profiel kan kiezen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Profielen bestaan pas een drie maanden. Niet alle apparatuur/software is hier op ingesteld. Misschien is er een softwareupdate voor de TV dat dit oplost.
Dit, heb het wel eens op mijn PS3.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens. Wat ik dan doe, is Netflix afsluiten en opnieuw opstarten en dan werkt het weer.
Ik heb het op mijn Apple TV bijna na elke aflevering/film, op mijn iPad veel minder. Bij de Apple TV moet ik het apparaat resetten, bij de iPad alleen de APP.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:40 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens. Wat ik dan doe, is Netflix afsluiten en opnieuw opstarten en dan werkt het weer.
vreemd he? Is pas sinds een paar dagen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:35 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn Apple TV bijna na elke aflevering/film, op mijn iPad veel minder. Bij de Apple TV moet ik het apparaat resetten, bij de iPad alleen de APP.
En ook Samsung Smart TV's hebben hetzelfde probleem, nog geen mogelijkheid om profiel te kiezen. Mocht je trouwens daar je account willen uitloggen, dan moet je de beroemde Konami code invoeren. Seriouslyquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt. Ze zijn hiermee bezig. Heb hetzelfde probleem met mijn vader. Hij logt automatisch in op mijn account bij zijn WD TV Live, terwijl ik op mijn Apple TV een profiel kan kiezen.
Heb het wel vaker gehad. Gebeurt bij mij eens in de paar dagen. Even rebooten en het werkt weer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vreemd he? Is pas sinds een paar dagen.
Ik zag het gisteren ook opeens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef Schunckelstar het volgende:
Omg, 42 afleveringen QI op de britse![]()
+ heel veel louis therouxquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren ook opeens.
Bedenk me nu dat ik zo maar eens die van dit weekend ga kijken.
Ontzettend veel overlap met iPlayer. Die steeds overbodiger wordt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
+ heel veel louis theroux![]()
Netfix UK word mijn nieuwe standaardinstelling iig
Oh, dat ken ik niet. Maar david mitchell is wel een ontzettende koning dus dat moet ik ook eens bekijkenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ontzettend veel overlap met iPlayer. Die steeds overbodiger wordt.
En Peep Show met mijn strange celebrity crush David Mitchell.
Dan moet je ook de sketch show That Mitchell and Webb Look kijken ...quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Schunckelstar het volgende:
Oh, dat ken ik niet. Maar david mitchell is wel een ontzettende koning dus dat moet ik ook eens bekijken
ik heb nog een hoop te kijken zie ikquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je ook de sketch show That Mitchell and Webb Look kijken ...
Met Prayer and a Pint.
Ik lig echt elke keer dubbel:
Op US Netflix alleen met US account en op NL Netflix alleen met NL account.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef Aventura het volgende:
Het is ongetwijfeld al langsgekomen, maar waar vind je je lijst terug? Zowel op iPad als op laptop zie ik 'm niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |