Ik ook, maar dan vervolgens geen breaking bad of nieuwe homeland seizoenen in NL hebben, dat is crimineel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik was vroeger ook tegen betalen maar nu betaal ik netjes voor netflix
tja ik snap je punt, maar ik ben nu wel gewend om te regiohoppenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan vervolgens geen breaking bad of nieuwe homeland seizoenen in NL hebben, dat is crimineel.
Ik had verwacht dat ze rond dit tijdstip wel wat meer zouden toevoegen als lokkertje voordat mensen hun trial abo opzeggen.
Inderdaad, heb genoeg nieuwe series waar ik nu naar kijk. Parcs & Recreation, HIMYM, Weeds etc. Mijn Samsung heeft blijkbaar een optie waardoor ik met mijn afstandsbediening mijn PS3 kan bedienen. Erg handig voor Netflix.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:50 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben vooral erg benieuwd hoelang het duurt voordat de nieuwe Pretty Little Liars erop komt. Tot nu toe staat alles erop.
Het aanbod nieuwere films vind ik ook tegenvallen, maar ik vermaak me nog prima met de series.
Precies! En dan die aanbevelingenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:56 schreef baniekje het volgende:
Ik vind het wel lekker. Op de bank hangen en je afvragen wat je nu eens wil gaan kijken. Lekker gemakkelijk.
dan geef je het toch weinig sterren?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies! En dan die aanbevelingenwel stom dat je ook aanbevelingen krijgt op basis van iets waarvan je na 5 minuten dacht ' meh, dit is niks voor mij'
Njah, via Apple TV is dat iets meer moeitequote:Op maandag 21 oktober 2013 17:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan geef je het toch weinig sterren?
Dus dan kan je via iTunes kaarten/tegoed, die regelmatig ergens in de aanbieding zijn, betalen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:10 schreef Aether het volgende:
[..]
In de VS kun je Netflix via iTunes betalen.
Wist niet dat dat hier ook kon.
Mogelijk, ik zal zelf ook eens controleren:quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus dan kan je via iTunes kaarten/tegoed, die regelmatig ergens in de aanbieding zijn, betalen?
Geweldige serie maar op de helft van seizoen 2 kakt het helemaal in. Maar toch geniaal. Zeker met de film erbij!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:53 schreef Jovatov het volgende:
Nu aan Twin Peaks begonnen, nooit gezien, maar ik vind het fantastisch
Zeker voor die tijd revolutionair. Nu wat minder indrukwekkend wellicht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Geweldige serie maar op de helft van seizoen 2 kakt het helemaal in. Maar toch geniaal. Zeker met de film erbij!
Welke film is dat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:07 schreef chansadres het volgende:
[..]
Geweldige serie maar op de helft van seizoen 2 kakt het helemaal in. Maar toch geniaal. Zeker met de film erbij!
RTquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:08 schreef King-Ernie het volgende:
Ik las ergens iets dat je een keer zo'n 3 maanden kaartje goedkoop kon krijgen, iemand een goede link/verkoper? Ik heb de een Nederlands account geactiveerd met gratis maand.
De link is meerdere keren gepost hier. Even teruglezen.quote:
speelt ook in star trek.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu gezien: Derek, Extras en Orphan Black, allemaal grote aanraders! Nu begonnen met Sherlock, halve aflevering gezien maar vind het nu al leuk.
Bedoel je Red uit OITNB?quote:
USA netflix gebruikenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:56 schreef SEMTEX het volgende:
Wanneer komt AHS, seizoen 2? Ik vind het aanbod tot nu toe matigjes, wat jullie?
Dat dusquote:
daar ben ik het niet mee eens hoor, alleen al met de series kan ik wel een half jaar met de nederlandse vooruit denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat dusAnders is het idd niet de moeite waard
Nee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
De link is meerdere keren gepost hier. Even teruglezen.
Ik ook vooralsnog. Als ik alles gezien heb ga ik wel naar de US versie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:53 schreef DonnaRush het volgende:
Volgens mij ben ik hier bijna de enige die alleen maar NL Netflix gebruikt.
Same here, ben nog lang niet klaar met het Nederlandse aanbod.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ook vooralsnog. Als ik alles gezien heb ga ik wel naar de US versie.
Ik ook, eerst maar NL series bekijkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:53 schreef DonnaRush het volgende:
Volgens mij ben ik hier bijna de enige die alleen maar NL Netflix gebruikt.
wall-e was eerst ook alleen nederlands, en die heeft nu ook engels dus denk het welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Weet iemand of de animatiefilms ondertussen al zijn voorzien van de originele soundtrack? Laatste keer dat ik checkte kon je (bijvoorbeeld) Disney's Robin Hood alleen maar Nederlands gesproken krijgen.
Nee, het gaat om Sherlock = Benedict Cumberbatch. Zit in de laatste Star Trek film als ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Of je gaat gewoon wegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef speedcore het volgende:
minimaal 2 jaar oude films en series, LOL
Al gecheckt. USA Netflix heeft ook seizoen 2 van AHS niet.quote:
Ik ben inmiddels verwend denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens hoor, alleen al met de series kan ik wel een half jaar met de nederlandse vooruit denk ik![]()
gewoon allebei gebruiken, the best of both worlds
jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:32 schreef King-Ernie het volgende:
Deze staat dat die alleen voor US is, maar is toch chromecast linkje, dus die kan ik toch gewoon gebruiken?:
http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)&hash=item3a8669974f
Staat ie qua land ook op de VS?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef byah het volgende:
Ik krijg hier geen US content op mijn Apple tv2. Heb DNS aangepast en op andere apparaten werkt het prima, maar op de ATV2 niet. Iemand een idee?
Hoe? Door mijn DNS te wijzigen? NL aanbod is vergelijkbaar met de videotheek op de hoekquote:
op wat voor apparaat kijk je?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe? Door mijn DNS te wijzigen? NL aanbod is vergelijkbaar met de videotheek op de hoek.
Ok thanks!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan inderdaad DNS wijzigen.
Unlocator.com is nog steeds gratis
Ja de iTunes store lokatie staat op VS. Zie ook wel de us content in het hoofdscherm van de Apple tv, maar in Netflix zie ik nog steeds de NL content. Op mijn htpc werkte unblockus prima icm browser.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja
[..]
Staat ie qua land ook op de VS?
Heb je 'm uit en aan gezet?
Ik heb hetzelfde met mijn iPad. Ik switch naar UK, maar de USA-content blijft. Heb een mail naar unblock gestuurd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef byah het volgende:
Ja de iTunes store lokatie staat op VS. Zie ook wel de us content in het hoofdscherm van de Apple tv, maar in Netflix zie ik nog steeds de NL content. Op mijn htpc werkte unblockus prima icm browser.
Als ik unlocator gebruik werkt het wel.. Vaag
Your Account, dan Billing Details even kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:19 schreef King-Ernie het volgende:
Net een code voor 3 maanden gekocht voor een tientje! Toegevoegd aan het account, hoe kan ik nu zien wanneer mijn lidmaatschap afloopt?
En een reactie:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:21 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hetzelfde met mijn iPad. Ik switch naar UK, maar de USA-content blijft. Heb een mail naar unblock gestuurd.
En zo werkt het wel goed.quote:I'm sorry to hear you've encountered a problem with our service.
When changing regions on the iPad, you must ensure you have closed down the Netflix app fully, or else despite making the change, your region will stay the same.
To close an app fully using iOS 7, double press the home button, find the app you want to close and simply swipe the app upwards to close it.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wall-e was eerst ook alleen nederlands, en die heeft nu ook engels dus denk het wel
Uhhh ik heb juist Robin Hood in het engels zitten kijken.... Dus ik heb eens gekeken net, maar je kan kiezen voor engels of nederlands gesproken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Weet iemand of de animatiefilms ondertussen al zijn voorzien van de originele soundtrack? Laatste keer dat ik checkte kon je (bijvoorbeeld) Disney's Robin Hood alleen maar Nederlands gesproken krijgen.
Mag gewoon / ze treden er niet tegen opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:08 schreef Hilzillah het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk. Ik gebruik mijn vaders profiel. Hij woont ergens anders dus ook ander IP adres. Mag dat? Of moet ik zelf een account aanmaken?
Had er eerlijkwaar niet bij stil gestaan dat ze dan de 8 euro inkomsten mislopen
Je zou dan technisch gezien met 4 adressen op 1 account kunnen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:28 schreef MMUFC het volgende:
Gister aflevering 4 van Orange is the new black gekeken.. maar ik weet het niet.. Het is nu niet dusdanig leuk dat ik na aflevering 4 sta te springen om 5 te gaan kijken..
Ik deel hem wel met nog meer personen. Een eigen profiel boeit mij niet zoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:16 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat kan. Je kunt voor acht euro twee afzonderlijke profielen op een account aanmaken. Zo deel ik het ook samen met mijn moeder. En ik woon al heel lang niet meer thuis.
Met hoeveel kun je dan afzonderlijk tegelijk kijken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:18 schreef RobertNL het volgende:
Ik deel hem wel met nog meer personen. Een eigen profiel boeit mij niet zo. Als ik maar een jaar kan kijken voor die 1.50 / maand
Daarom. Als je met meer dan twee mensen deelt, kun je dus amper afzonderlijk kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef Ori het volgende:
Je kunt met het standaardabonnement van 8 euro op maximaal 2 apparaten tegelijk kijken.
Maar het profiel instellen kan op veel meer apparaten. Ik kom hier thuis op 5 apparaten waarop Netflix is ingesteld, werkt gewoon.
Ik heb er nu een paar gehad die geen ondertiteling hadden, de meeste hebben het wel is mijn ervaring.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef Pussywagon het volgende:
zijn in de amerikaanse netflix alle films engels ondertiteld?
vind het moeilijk om een engelse film zonder ondertiteling te kijken
Voor 11,99 per maand mag je onder één account op vier apparaten tegelijk kijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Als je met meer dan twee mensen deelt, kun je dus amper afzonderlijk kijken.
Maar volgens mij zijn er toch ook weer gereduceerde tarieven voor meerdere apparaten tegelijk op één account?
Nog niks zonder ondertiteling tegengekomen, ook niet bij series.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef Pussywagon het volgende:
zijn in de amerikaanse netflix alle films engels ondertiteld?
vind het moeilijk om een engelse film zonder ondertiteling te kijken
Ja, het is allemaal Engels (en soms Spaans).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:15 schreef Pussywagon het volgende:
oke ik ga nu ook over op amerika denk ik
maar als je op de amerikaanse zit neem ik aan dat je de nl ondertiteling van alle films/series die beschikbaar zijn op netflix nl ook kwijt bent toch?
op pc/laptop is het heel makkelijk met Hola unblocker voor Chrome en Firefoxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef Hilzillah het volgende:
Dat internationaal moet ik me ook nog eens in verdiepen!
Wordt het vanaf aflevering 5 zo veel beter enzo dan? Heb nu constant het idee dat het maar een beetje voortkabbelt..quote:
Ik vond de laatste paar afleveringen wel beter jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wordt het vanaf aflevering 5 zo veel beter enzo dan? Heb nu constant het idee dat het maar een beetje voortkabbelt..
Ik vond het eerst nog een beetje stagneren maar na een aantal eps komt er vaart in, ik zou zeggen, probeer het nog even!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wordt het vanaf aflevering 5 zo veel beter enzo dan? Heb nu constant het idee dat het maar een beetje voortkabbelt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |