Ik ben inmiddels verwend denk ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens hoor, alleen al met de series kan ik wel een half jaar met de nederlandse vooruit denk ik![]()
gewoon allebei gebruiken, the best of both worlds
jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:32 schreef King-Ernie het volgende:
Deze staat dat die alleen voor US is, maar is toch chromecast linkje, dus die kan ik toch gewoon gebruiken?:
http://www.ebay.nl/itm/Ne(...)&hash=item3a8669974f
Staat ie qua land ook op de VS?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef byah het volgende:
Ik krijg hier geen US content op mijn Apple tv2. Heb DNS aangepast en op andere apparaten werkt het prima, maar op de ATV2 niet. Iemand een idee?
Hoe? Door mijn DNS te wijzigen? NL aanbod is vergelijkbaar met de videotheek op de hoekquote:
op wat voor apparaat kijk je?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe? Door mijn DNS te wijzigen? NL aanbod is vergelijkbaar met de videotheek op de hoek.
Ok thanks!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan inderdaad DNS wijzigen.
Unlocator.com is nog steeds gratis
Ja de iTunes store lokatie staat op VS. Zie ook wel de us content in het hoofdscherm van de Apple tv, maar in Netflix zie ik nog steeds de NL content. Op mijn htpc werkte unblockus prima icm browser.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja
[..]
Staat ie qua land ook op de VS?
Heb je 'm uit en aan gezet?
Ik heb hetzelfde met mijn iPad. Ik switch naar UK, maar de USA-content blijft. Heb een mail naar unblock gestuurd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef byah het volgende:
Ja de iTunes store lokatie staat op VS. Zie ook wel de us content in het hoofdscherm van de Apple tv, maar in Netflix zie ik nog steeds de NL content. Op mijn htpc werkte unblockus prima icm browser.
Als ik unlocator gebruik werkt het wel.. Vaag
Your Account, dan Billing Details even kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:19 schreef King-Ernie het volgende:
Net een code voor 3 maanden gekocht voor een tientje! Toegevoegd aan het account, hoe kan ik nu zien wanneer mijn lidmaatschap afloopt?
En een reactie:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:21 schreef Copycat het volgende:
Ik heb hetzelfde met mijn iPad. Ik switch naar UK, maar de USA-content blijft. Heb een mail naar unblock gestuurd.
En zo werkt het wel goed.quote:I'm sorry to hear you've encountered a problem with our service.
When changing regions on the iPad, you must ensure you have closed down the Netflix app fully, or else despite making the change, your region will stay the same.
To close an app fully using iOS 7, double press the home button, find the app you want to close and simply swipe the app upwards to close it.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wall-e was eerst ook alleen nederlands, en die heeft nu ook engels dus denk het wel
Uhhh ik heb juist Robin Hood in het engels zitten kijken.... Dus ik heb eens gekeken net, maar je kan kiezen voor engels of nederlands gesproken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Weet iemand of de animatiefilms ondertussen al zijn voorzien van de originele soundtrack? Laatste keer dat ik checkte kon je (bijvoorbeeld) Disney's Robin Hood alleen maar Nederlands gesproken krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |