Voor 11,99 per maand mag je onder één account op vier apparaten tegelijk kijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef Copycat het volgende:
Daarom. Als je met meer dan twee mensen deelt, kun je dus amper afzonderlijk kijken.
Maar volgens mij zijn er toch ook weer gereduceerde tarieven voor meerdere apparaten tegelijk op één account?
Nog niks zonder ondertiteling tegengekomen, ook niet bij series.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef Pussywagon het volgende:
zijn in de amerikaanse netflix alle films engels ondertiteld?
vind het moeilijk om een engelse film zonder ondertiteling te kijken
Ja, het is allemaal Engels (en soms Spaans).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:15 schreef Pussywagon het volgende:
oke ik ga nu ook over op amerika denk ik
maar als je op de amerikaanse zit neem ik aan dat je de nl ondertiteling van alle films/series die beschikbaar zijn op netflix nl ook kwijt bent toch?
op pc/laptop is het heel makkelijk met Hola unblocker voor Chrome en Firefoxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef Hilzillah het volgende:
Dat internationaal moet ik me ook nog eens in verdiepen!
Wordt het vanaf aflevering 5 zo veel beter enzo dan? Heb nu constant het idee dat het maar een beetje voortkabbelt..quote:
Ik vond de laatste paar afleveringen wel beter jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wordt het vanaf aflevering 5 zo veel beter enzo dan? Heb nu constant het idee dat het maar een beetje voortkabbelt..
Ik vond het eerst nog een beetje stagneren maar na een aantal eps komt er vaart in, ik zou zeggen, probeer het nog even!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:36 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Wordt het vanaf aflevering 5 zo veel beter enzo dan? Heb nu constant het idee dat het maar een beetje voortkabbelt..
jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:09 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje; mijn gratis maand verloopt aankomende maandag. Nu wil ik niet direct gaan betalen, maar over 2 maanden wel. Wanneer ik mijn abonnement nu dus even stopzet, maar met dezelfde account doorga over twee maanden. Krijg ik dan mijn favorietenlijst etc gewoon terug, of is dat allemaal weg? Iemand een idee?
Ik ook, zit er echt helemaal inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik kijk Lost dankzij Netflix
Wel tof dat het vanaf seizoen 1 al hd is
Oh jee. Ik denk dat ze nu als een malle content bij elkaar aan het schrapen zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Alan_Bastard het volgende:
Als er niet (veel) meer bij komt de komende 2 a 3 maanden dan zijn ze weer een klant kwijt..
Paniek op het hoofdkantoor natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jee. Ik denk dat ze nu als een malle content bij elkaar aan het schrapen zijn.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jee. Ik denk dat ze nu als een malle content bij elkaar aan het schrapen zijn.
http://forum.iculture.nl/(...)ent-op-apple-tv.htmlquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Alan_Bastard het volgende:
Heb speciaal Apple TV gekocht voor Netflix (althans, dat was de reden om er nu echt eentje te kopen), maar de content van de Nederlandse Netflix valt me nog wat tegen, vooral qua series. Als er niet (veel) meer bij komt de komende 2 a 3 maanden dan zijn ze weer een klant kwijt..
Bedankt voor de link, ik zal het eens proberen. Jammer dat Netflix het niet op de 'gewone' manier kan aanbieden, maar dat is vast een rechtenkwestiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:34 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
http://forum.iculture.nl/(...)ent-op-apple-tv.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |