jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:09 schreef Bolters het volgende:
Even een vraagje; mijn gratis maand verloopt aankomende maandag. Nu wil ik niet direct gaan betalen, maar over 2 maanden wel. Wanneer ik mijn abonnement nu dus even stopzet, maar met dezelfde account doorga over twee maanden. Krijg ik dan mijn favorietenlijst etc gewoon terug, of is dat allemaal weg? Iemand een idee?
Ik ook, zit er echt helemaal inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik kijk Lost dankzij Netflix
Wel tof dat het vanaf seizoen 1 al hd is
Oh jee. Ik denk dat ze nu als een malle content bij elkaar aan het schrapen zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Alan_Bastard het volgende:
Als er niet (veel) meer bij komt de komende 2 a 3 maanden dan zijn ze weer een klant kwijt..
Paniek op het hoofdkantoor natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jee. Ik denk dat ze nu als een malle content bij elkaar aan het schrapen zijn.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh jee. Ik denk dat ze nu als een malle content bij elkaar aan het schrapen zijn.
http://forum.iculture.nl/(...)ent-op-apple-tv.htmlquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:29 schreef Alan_Bastard het volgende:
Heb speciaal Apple TV gekocht voor Netflix (althans, dat was de reden om er nu echt eentje te kopen), maar de content van de Nederlandse Netflix valt me nog wat tegen, vooral qua series. Als er niet (veel) meer bij komt de komende 2 a 3 maanden dan zijn ze weer een klant kwijt..
Bedankt voor de link, ik zal het eens proberen. Jammer dat Netflix het niet op de 'gewone' manier kan aanbieden, maar dat is vast een rechtenkwestiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:34 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
http://forum.iculture.nl/(...)ent-op-apple-tv.html
Daar kan Netflix idd erg weinig aan doen (behalve wellicht weinig levensvatbare abbo's van 50 euro/mdn aan gaan bieden...) maar ligt voornamelijk bij de rechthebbenden van de content.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, ik zal het eens proberen. Jammer dat Netflix het niet op de 'gewone' manier kan aanbieden, maar dat is vast een rechtenkwestie
Je geeft zelf het antwoord al aan inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef Alan_Bastard het volgende:
Bedankt voor de link, ik zal het eens proberen. Jammer dat Netflix het niet op de 'gewone' manier kan aanbieden, maar dat is vast een rechtenkwestie
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:46 schreef planethugo het volgende:
lets get together, have a few laughs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |