Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel bevindt zich momenteel in een closed bèta. Je kunt een key krijgen door middel van een opt-in op Battle.net (de kans om een key te krijgen is niet erg groot).
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Wat leuk! Succes!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:01 schreef Holyme het volgende:
Ik werd wakker en vond een key in m'n mailboxInmiddels zijn we 4 uur verder, waar is die tijd gebleven
Hopelijk zit je er ook snel in Isabeau!
Main class?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:01 schreef Holyme het volgende:
Ik werd wakker en vond een key in m'n mailboxInmiddels zijn we 4 uur verder, waar is die tijd gebleven
Hopelijk zit je er ook snel in Isabeau!
Tot nu toe gewoon met mage verder gegaan, heb ze ook nog niet allemaal unlocked, maar priest zag er wel leuk uit, rogue ookquote:
Priest is wel erg sterk ja, heeft enorm veel removal. Alleen op boardclear valt het wel mee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
Tot nu toe gewoon met mage verder gegaan, heb ze ook nog niet allemaal unlocked, maar priest zag er wel leuk uit, rogue ook
Check.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:19 schreef Insomnium het volgende:
Gooi mij ook maar in de OP btw!
vikingvesk#2873
Mage is echt awesome!!!! Priest ook trouwensquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
Tot nu toe gewoon met mage verder gegaan, heb ze ook nog niet allemaal unlocked, maar priest zag er wel leuk uit, rogue ook
Shaman is tot nu toe mijn favoriete deckquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
Zijn er mensen die ook gek zijn op warrior, druid en shaman? Ik vind ze maar niks maar heb er helaas wel ontzettend goeie kaarten voor... denk dat ik er wat DE voor m'n priest of hunter deck.
Ik weet hoe het voeltquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:05 schreef Astaat het volgende:
nog steeds geen key, hier word je toch depressief van....
Ik vind healen eigenlijk zo'n tof systeem, paladin is namelijk ook wel gaaf, maar priest helemaal. De control/verscheidenheid die je krijgt van healen/dmg doen is echt gaaf. Vind het wel skill als ik goeie priests tegenkom die alles netjes in samenhang hebben gebracht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:19 schreef Narcotical het volgende:
Priest is zeker tof, speel het veel. Je kan mooie plays maken idd met het healen etc
nice nice enjoyquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:32 schreef Sok41 het volgende:
Ik zit eindelijk ook in de beta, dankzij een vriendelijke user.
Ik speel main priest en ernaast soms paladin. Erg vermakelijk spel!
En tweede potje verloren doordat heartstone connection verloorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Krediax het volgende:
![]()
Had arena gekocht met 150 goud, dek gemaakt wilde gaan spelen maar had door dat het al laat was en cancelde en ging dus eten maken.
Kom ik net terug zie ik dat ik 1 verlies partij heb
Ik denk dat je op FOK! de meeste kans maakte op een key. *snif*quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:37 schreef ItsTheSebbe het volgende:
http://www.twitch.tv/bloodytech deze gasten geven nu allemaal keys weg, voor wie geïnteresseerd is. Wel maar een kans van 1/3000 ofzo.
edit: enn, het is voorbij. Ik heb meegedaan met een stuk of 20 keys, maar geen geluk. Maarja, alles bij elkaar het is natuurlijk nog steeds nog niet eens 1% kans.
Zou er geen giveaway zijn op FOK afgelopen week? Of heeft Pheno er geen tijd voor gehad?quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je op FOK! de meeste kans maakte op een key. *snif*
Jammer genoeg kom ik er altijd een dag te laat achter wanneer die giveaways zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 07:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je op FOK! de meeste kans maakte op een key. *snif*
Dan zou Isabeau alsnog niet mogen meedoen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Zou er geen giveaway zijn op FOK afgelopen week? Of heeft Pheno er geen tijd voor gehad?
http://www.eurogamer.net/(...)ft-beta-key-giveawayquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:41 schreef Sok41 het volgende:
Weet iemand nog of er nog ergens giveaways zijn?
Geregistreerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:16 schreef Salamando het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ft-beta-key-giveaway
Je kan die proberen, 2600 keys is best wat?
Ik heb me ingeschreven zodat ik een key kan weggeven hier als ik het winquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)ft-beta-key-giveaway
Je kan die proberen, 2600 keys is best wat?
én twee rares, motherfucker!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Salamando het volgende:
1-3 gaan in arena. In mijn pakje zit een Edwin van Cleef en een Kidnapper
Gratz!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vannacht ook een key gekregen
Wel gevraagd, maar geen antwoord gehad plus dat ik qua werk overvol zit. Ik ben amper online voor mijn doenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Zou er geen giveaway zijn op FOK afgelopen week? Of heeft Pheno er geen tijd voor gehad?
Tof! En ja dat ging hier ook heel snelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:20 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik heb ook een key gekregen gisteren .. Eerste ingame purchase ook alweer gedaan
Haha, yayquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:17 schreef Martin-Ssempa het volgende:
IK BEN BINNEN KREEG EEN UUR GELEDEN EEN KEY
![]()
DANK U RNG GODS![]()
Ik heb dus 1 pack gekocht voor 2,69 en dan krijg je sowieso een gold card 6/6 die een random minion spawned... Die minion healt random +6, doet random 3 dmg of maakt een random minion een chicken. Maarja dus ook dmg op eigen minions en healen van enemy heroquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:24 schreef Silv het volgende:
Wat een waardeloze kaarten krijg ik steeds uit packs zeg. Na een stuk of 20 packs zijn mijn 'beste' kaarten een doomhammer en een pyroblast.
Heb jij ook al het gevoel dat de rest van de wereld het spel allemaal al hebben?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:39 schreef Liandri het volgende:
ik ben nog steeds wachtendega steeds meer denken dat mijn opt-in niet goed is ofzo
ik voel me daar idd een aardig onderdeel van iddquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij ook al het gevoel dat de rest van de wereld het spel allemaal al hebben?En dan hoor ik ook nog eens heel vaak 'ja, even gekeken, maar vond er niks aan'
Doe mij die Pyroblast maar, dan krijg je mijn "epics". Na zo'n 20 pakjes heb ik een Farsight (waarschijnlijk de meest nutteloze kaart in het spel), een Ancient of Lore en een Ancient of War...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:24 schreef Silv het volgende:
Wat een waardeloze kaarten krijg ik steeds uit packs zeg. Na een stuk of 20 packs zijn mijn 'beste' kaarten een doomhammer en een pyroblast.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij ook al het gevoel dat de rest van de wereld het spel allemaal al hebben?En dan hoor ik ook nog eens heel vaak 'ja, even gekeken, maar vond er niks aan'
Ouch, dat is ook niet al te best.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:23 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Doe mij die Pyroblast maar, dan krijg je mijn "epics". Na zo'n 20 pakjes heb ik een Farsight (waarschijnlijk de meest nutteloze kaart in het spel), een Ancient of Lore en een Ancient of War...
Onlangs wel mijn eerste 9 wins gehaald in de Arena (met een Paladin). 245 gold + 2 packs als reward.
Silence en klaar?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef LethalNinja het volgende:
pff verslavend spel maar die potjes waarbij tegenstanders overduidelijk imba kaarten hebben zijn wel kut, staat er een draak tegenover je met 4 damage en 12 health en taunt oid, ja fuck off.. Sowieso hebben veel mensen al kaarten met geld gekocht.
Ik ben nu level 17 maar nog steeds vooral beginners kaartjes
quote:
achja ik weet 't niet sommige mensen spelen mij gewoon helemaal weg, ik zoek ook nog wat naar de balans tussen de kaarten. Hoeveel magic, hoeveel monsters, van welke mana hoeveelheid de meeste kaarten? Etc etcquote:
zelfs tijdends de beta heb ik gehoord dat er wypes zijn... (mensen die dan iets gekocht hebben krijgen dan de waarde in gold terug zodat ze er niks aan verliezenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Worden alle kaarten e.d. gereset als het spel officieel uitkomt?
Heb je er al inmiddels een?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Als het goed is niet meer:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Worden alle kaarten e.d. gereset als het spel officieel uitkomt?
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11100276/quote:Will there be any wipes in the future?
We don’t anticipate any further wipes. This goes for both the Hearthstone beta and after the game’s official release.
Kerel...is jouw mage ook al 38 geweest? Heb je niks anders te doen of zo?! :-P haha, nee goed gedaan man! hopen dat ze er nu al rewards voor uitdelen. Dan krijgen we vast iets leuks van Sinterblizzard!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:19 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Als het goed is niet meer:
[..]
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/11100276/
En ik ben inmiddels ook Three Star Master. (Zonder epics/legendaries en zonder packs te kopen):
[ afbeelding ]
Mirror Entity heeft trouwens ook zo zijn momenten (heb ook al eens een Ysera gehad):
[ afbeelding ]
Als je wint krijg je meer exp. dan als je verliest hèquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Kerel...is jouw mage ook al 38 geweest? Heb je niks anders te doen of zo?! :-P haha, nee goed gedaan man! hopen dat ze er nu al rewards voor uitdelen. Dan krijgen we vast iets leuks van Sinterblizzard!
Hoeveel wins heb je al op je naam? kun je zien als je in je quest log kijkt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:39 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Als je wint krijg je meer exp. dan als je verliest hè. Daarnaast speel ik echt alleen maar mage.
Maar ik moet papers schrijven, waar ik nog weinig zin in heb -,-.
177quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:40 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Hoeveel wins heb je al op je naam? kun je zien als je in je quest log kijkt.
6 hier.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:40 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Hoeveel wins heb je al op je naam? kun je zien als je in je quest log kijkt.
holy shit, LOL! dat zijn er wel heel veel :-P haha oke top! go go 60, ben met m'n mage nu bijna 39 en heb erm... (net even gekeken) 117, dus valt nog aardig mee dacht ik zo :-).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:44 schreef Thormodo het volgende:
[..]
177. (En 94 arena wins.) Maar ik ben aan het multitasken, half scherm Hearthstone andere scherm wat nuttigers
.
Ja maar ik kan er voor kiezen om of eerst m'n hele mage deck golden te maken of m'n paladin/priest verzameling compleet te maken (ik wil mage/paladin/priest gaan spelen voorlopig).quote:
Kun je golden cards craften dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ja maar ik kan er voor kiezen om of eerst m'n hele mage deck golden te maken of m'n paladin/priest verzameling compleet te maken (ik wil mage/paladin/priest gaan spelen voorlopig).
Veel hoger juist? ;-) met minder wins/games played hetzelfde level? haha, geen idee. boeit me ook nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:55 schreef Thormodo het volgende:
Golden kaarten zijn wel grappig. Maar ik heb liever kaarten waar je wat nieuws mee kunt.
Overigens moet je win rate dan wel een stuk lager zijn als je evenveel experience hebt, maar zo veel minder wins.
Er zit zo'n vinkje bij "Card crafting" waarmee je golden kaarten kunt zien. Ze kosten wel 10x zoveel (in het geval van commons)...
Is het trouwens 10 keer ja? Ik dacht 8 keer voor common/rare, 4x voor epic en de legendary kaartenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:55 schreef Thormodo het volgende:
Golden kaarten zijn wel grappig. Maar ik heb liever kaarten waar je wat nieuws mee kunt.
Overigens moet je win rate dan wel een stuk lager zijn als je evenveel experience hebt, maar zo veel minder wins.
Er zit zo'n vinkje bij "Card crafting" waarmee je golden kaarten kunt zien. Ze kosten wel 10x zoveel (in het geval van commons)...
Je hebt minder wins (games played geeft hij niet weer helaas), maar je moet wel potjes spelen om die experience te krijgen. Aangezien we beide ongeveer hetzelfde level zijn, dus evenveel potjes moeten hebben gespeeld, en jij een stuk minder wins hebt zou dat dus kunnen komen doordat je meer verliest.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Veel hoger juist? ;-) met minder wins/games played hetzelfde level? haha, geen idee. boeit me ook nietmaar idd, misschien toch maar eerst tirion/velen craften.
en toch own ik je elke game weer ...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:18 schreef Salamando het volgende:
Ik ben het eens met Thormodo, djuntzuntz is een matige playah.
Ik weet al wat het probleem is. Jij hebt volgens mij alles in play mode gegrind. Ik heb behoorlijk wat levels in friendly practice verworven maar daarvan krijg je geen winsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:00 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je hebt minder wins (games played geeft hij niet weer helaas), maar je moet wel potjes spelen om die experience te krijgen. Aangezien we beide ongeveer hetzelfde level zijn, dus evenveel potjes moeten hebben gespeeld, en jij een stuk minder wins hebt zou dat dus kunnen komen doordat je meer verliest.
Of mijn potjes duren een stuk korter, dat kan ook natuurlijk. (Of nog weer wat anders, het experience systeem is niet bepaald transparant)
Commons kosten trouwens 40 om te craften. Ik heb ook maar eens een pyroblast gecraft (nu is mijn dust weer op).
Off-topic: ga aan het werk jonguh, beetje te loeren op FOK! onder het werk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:18 schreef Salamando het volgende:
Ik ben het eens met Thormodo, djuntzuntz is een matige playah.
Een nog matigerererere speler,truequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
en toch own ik je elke game weer ......wat maakt dat van jou dan?!
nee hoor gozer je bent fucking awesome, je liet me gewoon winnen...ik zal eerlijk zijn tegen de mensen hierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Een nog matigerererere speler,true
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Heb je er al inmiddels een?Nee, nog niet. Net thuis uit mijn werk en dan uiteraard als eerste mijn email gecheckt, maar nee dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
level 60 is max, per hero. x 9 = 540 levels totaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:27 schreef LethalNinja het volgende:
Is level 20 de max? net iig ff wat setjes kaarten gekocht, deels omdat ik ook eens echt sterke kaarten wilde hebben en deels omdat Blizzard best wat support mocht krijgen. Heartstone is de enige game die ik atm speel.
dus ook in de beta kan ik verder dan level 20?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
level 60 is max, per hero. x 9 = 540 levels totaal
level 2, 4, 6, 8, 10 = basic cards.
Daarna krijg je golden basic cards op 15, 20, 23, 26, 28, 30, 32, 34,36,38,40,42,44 t/m 59 en 60 is golden hero portrait.
werkt je chat nog of? volgens mij is chat weer eens bugged.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:00 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Je hebt minder wins (games played geeft hij niet weer helaas), maar je moet wel potjes spelen om die experience te krijgen. Aangezien we beide ongeveer hetzelfde level zijn, dus evenveel potjes moeten hebben gespeeld, en jij een stuk minder wins hebt zou dat dus kunnen komen doordat je meer verliest.
Of mijn potjes duren een stuk korter, dat kan ook natuurlijk. (Of nog weer wat anders, het experience systeem is niet bepaald transparant)
Commons kosten trouwens 40 om te craften. Ik heb ook maar eens een pyroblast gecraft (nu is mijn dust weer op).
??? oh okquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:55 schreef Sok41 het volgende:
Met 1 deck is het ook niet zo moeilijk om masters te worden. Het is beter als je alle classes kan spelen. Heeft zo zijn voordelen om kennis te hebben van alles, voor in bijv. arena.
Region locked volgens mij, aangezien de beta in de US ook eerder hitte dan de EU en de EU mensen de beta niet in kondenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:17 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Speel je tegen mensen uit de hele wereld of is het region locked (EU, NA, etc)?
Ligt eraan op welk niveau je speelt natuurlijk. Tot aan platinum win je denk ik wel een ster per win. vanaf platinum 1-2 wins, vanaf diamond kan het wat langer gaan duren, en master helemaalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:26 schreef GooseFM het volgende:
Hoeveel wins heb je nodig om een ster erbij te krijgen op je ranking(in Playmode)?
Illidan is geen epic, maar een legendaryquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Snap niet hoe je illidan nutteloos kan noemen?
Enige legendary die ik tot nu toe heb is fucking millhouse mana storm
Jij zei dat ik Illidan nutteloos noemde, maar ik noemde de epic (de piraat) tamelijk nutteloos.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:02 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik zeg toch ook nergens dat illidan epic is
Fijn dat je het met me eens bent, wat is die millhouse manastorm nutteloosquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:47 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Illidan is geen epic, maar een legendary. De Southsea Captain is een epic. Dus er zat een rare, epic én een legendary in dat pakje (mag trouwens ook wel een keer na zo'n 25 flut pakjes).
En Millhouse gebruiken staat inderdaad vaak gelijk aan zelfmoord.
Ach een beurt 1 Millhouse kan wel goed zijn qua stats, maar dan maar hopen dat de andere geen spreukkaarten hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:13 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Fijn dat je het met me eens bent, wat is die millhouse manastorm nutteloos
dat is het probleem inderdaad :-P Millhouse heeft er, zonder gein, welgeteld 1 keer voor gezorgd dat ik er beter uit kwam door hem te summonen. nutteloze kaart dusquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ach een beurt 1 Millhouse kan wel goed zijn qua stats, maar dan maar hopen dat de andere geen spreukkaarten hebben
Bijna 20 mage, zit beetje switchen met heroes. Shadow Priest deck gemaakt. Auchenai Priest met Circle of Healingquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:44 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
dat is het probleem inderdaad :-P Millhouse heeft er, zonder gein, welgeteld 1 keer voor gezorgd dat ik er beter uit kwam door hem te summonen. nutteloze kaart dus![]()
hoe gaat ie trouwens met spelen? welk level is je hoogste char?
nice!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bijna 20 mage, zit beetje switchen met heroes. Shadow Priest deck gemaakt. Auchenai Priest met Circle of Healing
Van bol.com?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef Vitwiz het volgende:
Ik heb vrijdag ook eindelijk een beta key gekregen van bol.com.![]()
Heb alleen nog niet heel veel tijd om te spelen.
quote:"CLOSED
Oops ! Playful sprites have disrupted hearthstone as it was linking up to the battle.net service. Please wait a few minutes for them to disperse and try re-launching the game."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door TheGloaming op 29-10-2013 21:11:53 ]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:59 schreef TheGloaming het volgende:
Voor de liefhebber een keyHeb er namelijk zelf al één:
BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:04 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Kan iemand mij hiermee helpen? Ik kon de eerste keer dat ik hem opstartte doorspelen tot de tutorial tot millhouse en toen kon ik opeens nergens meer op klikken. Telkens als ik hem opstart, blijft die hangen op "Click to play". Ik heb al geprobeerd om te reinstallen, maar hij doet het nog steeds niet.
Hmm, meer mensen hebben hier last van, de servers zullen wel overbelast zijn van alle nieuwe spelers. Ik wacht wel even een paar uur.
Ja, klopt. Dit kan alleen als je de tutorial al hebt gedaan, maar als je de tutorial nog niet hebt afgerond heb je nog geen kaartenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:42 schreef Someguy_ het volgende:
Fixed!
rechtsonder op het tandwieltje klikken> options> credits
Werkte voor mij in ieder geval
Tutorial wil niet starten
Het is beta hè. Je weet wat dat inhoudt? Dat het spel nog niet helemaal klaar is en dat ze er nu de bugs etc uit gaan halen door te kijken hoe het werkt met een bepaald aantal spelers.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:25 schreef Scheringa het volgende:
Van wat ik er tot nu toe van gezien heb is het wel een leuke game, maar vind het erg jammer dat het nog zo buggy is..
"Concede"quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:08 schreef GooseFM het volgende:
Haat aan spelers die perse willen laten zien hoe groot hun penis wel niet is. (Lees: alle kaarten die ze kunnen spelen in de laatste beurt nog spelen/buffen en dan pas het laatste HP-puntje bij je wegspelen)
Oh. ik dacht dat dat de bevestiging was van mijn key. Even vergelijken of het twee verschillende zijn want dan heb ik er dus één over.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:13 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[ afbeelding ]Na vele pogingen om giveaways te winnen heb ik uiteindelijk toch de mail van Blizzard gekregen! Add mij maar als je dat wil, mijn naam is hetzelfde!
Oh, da's juist heerlijk om te doen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:08 schreef GooseFM het volgende:
Haat aan spelers die perse willen laten zien hoe groot hun penis wel niet is. (Lees: alle kaarten die ze kunnen spelen in de laatste beurt nog spelen/buffen en dan pas het laatste HP-puntje bij je wegspelen)
Isabeau zoekt er volgens mij nog 1 jaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik heb er dus één over. Isa, zocht jij er nog één voor jezelf?
Ik heb Isa al eentje gegeven.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:10 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik heb er dus één over. Isa, zocht jij er nog één voor jezelf?
Ik heb zelf even gekeken maar het was niet helemaal mijn ding.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:14 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Isabeau zoekt er volgens mij nog 1 ja! hartstikke leuk dat je er een over hebt. Speel je zelf ook al?
HOLY SHIT!!!! goed man!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hij werkt weer voor mij, heb al 2 keer gewonnen en nog niet verloren met m'n mage deck
Wat een kut kaart is het tochquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:47 schreef Poit het volgende:
Zag deze op de Hearthstone Facebook voorbij komen. Aardig gek![]()
Tactisch spelen, dat helptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mind Control is echt een belachelijke kaartTering priests.
Ja leuk. Maar niet als je hem bijna op de knieen hebt maar daarna je beste kaart pakt en je alsnog afslacht (3 arena games achter elkaar)quote:
Nee ik bedoel dat je bewust moet kiezen rond beurt 8+ wat je neerlegt en wacht totdat er mind control wordt gespeeld. Priests hebben mind control voor 8 mana en ja, mind control is een goede kaart maar ook 8 mana. Polymorph is maar 4, hex 3, assassinate 5, execute 1, naturalize 1 dus mja...ik zie het probleem niet zo. Je moet er omheen spelen of er klaar voor zijn om mind control te counteren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar niet als je hem bijna op de knieen hebt maar daarna je beste kaart pakt en je alsnog afslacht (3 arena games achter elkaar)
Al is het van de priest uiteraard tactisch om er lang mee te wachten als je dat bedoelt
Laten we het erop houden dat ik daar het inzicht/geduld voor misquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je bewust moet kiezen rond beurt 8+ wat je neerlegt en wacht totdat er mind control wordt gespeeld. Priests hebben mind control voor 8 mana en ja, mind control is een goede kaart maar ook 8 mana. Polymorph is maar 4, hex 3, assassinate 5, execute 1, naturalize 1 dus mja...ik zie het probleem niet zo. Je moet er omheen spelen of er klaar voor zijn om mind control te counteren.
Ik speel mijn legendary antonidas vaak icm 1) counterspell of ik hou 2 goedkope mana kaarten om te spelen met antonidas zodat ik in ieder geval 2 fireballs eruit haal.
Als hij dus al bijna verloren heeft, dan speel je eerst lagere kaarten, dan forceer je hem om iets wat minder goed is te mc'en waarna je je beste kaart speelt. Priests zijn echter niet makkelijk, dat geef ik toe.
Dome vraag maar juiste client geinstaleerd?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb m'n key binnen maar:
Please note that the Hearthstone closed beta is currently only available to players from North America, South America, Australia, New Zealand, and Southeast Asia. We are planning to launch a separate closed beta for players in Europe and Asia, and will have more to share on those tests in the weeks to come.![]()
Domme vragen bestaan nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef Liandri het volgende:
[..]
Dome vraag maar juiste client geinstaleerd?
Het is niet of die lui geen fouten makenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet
Die tekst stond in de invite mail van Blizzard zelf. Dus niet in de app ofzo
Ik vind nog wel een behoorlijk verschil in het overnemen van een kaart of het vernietigen / onschadelijk maken van een kaart.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je bewust moet kiezen rond beurt 8+ wat je neerlegt en wacht totdat er mind control wordt gespeeld. Priests hebben mind control voor 8 mana en ja, mind control is een goede kaart maar ook 8 mana. Polymorph is maar 4, hex 3, assassinate 5, execute 1, naturalize 1 dus mja...ik zie het probleem niet zo. Je moet er omheen spelen of er klaar voor zijn om mind control te counteren.
Ik speel mijn legendary antonidas vaak icm 1) counterspell of ik hou 2 goedkope mana kaarten om te spelen met antonidas zodat ik in ieder geval 2 fireballs eruit haal.
Als hij dus al bijna verloren heeft, dan speel je eerst lagere kaarten, dan forceer je hem om iets wat minder goed is te mc'en waarna je je beste kaart speelt. Priests zijn echter niet makkelijk, dat geef ik toe.
Ik weet dat het de Beta is en ik snap wat het inhoud, maar aangezien de beta al evan aan de gang is had ik op zijn minst verwacht dat deze bugs er al uit waren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is beta hè. Je weet wat dat inhoudt? Dat het spel nog niet helemaal klaar is en dat ze er nu de bugs etc uit gaan halen door te kijken hoe het werkt met een bepaald aantal spelers.
Naja ik heb nog geen keyquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:22 schreef Fe2O3 het volgende:
Greetings Anthony,
Welcome to the Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta! We’re thrilled to have you join us! Your feedback will help us get the final touches in before the game is ready to launch!
Your Hearthstone Game Key:
[snip]
Dus, ik kan iemand blijmaken(Gaarne niet iemand die voor de 1e keer in de reeks post, en iemand die nog geen key heeft natuurlijk)
Geef die key toch aan Liandri, dan stopt hij ook eindelijk met zeuren ;-) haha!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:22 schreef Fe2O3 het volgende:
Greetings Anthony,
Welcome to the Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta! We’re thrilled to have you join us! Your feedback will help us get the final touches in before the game is ready to launch!
Your Hearthstone Game Key:
[snip]
Dus, ik kan iemand blijmaken(Gaarne niet iemand die voor de 1e keer in de reeks post, en iemand die nog geen key heeft natuurlijk)
ik ook van jou hoor schatjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:50 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Geef die key toch aan Liandri, dan stopt hij ook eindelijk met zeuren ;-) haha!
Geintje hoorquote:
hahah ik vate het ook niet serieus op hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Geintje hoorvind het zwaar vervelend dat je nog geen key hebt... hopelijk kun je deze key krijgen!
Nou vooruit, je hebt een DMquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef Liandri het volgende:
[..]
ik moeilijk? nooit ik ben altijd een goed gedragende user geweest (A)
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9499430148#10quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als allebei de heroes 3 health of minder hebben en een van de twee speelt bijvoorbeeld hellfire? Is het dan een tie?
Verlies je allebei. Tie bestaat niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als allebei de heroes 3 health of minder hebben en een van de twee speelt bijvoorbeeld hellfire? Is het dan een tie?
Waarom Ysera? Die is goeeeedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:39 schreef DjUntzUntz het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is nummer 2. Heb er wel m'n golden ysera en lorewalker cho voor gedisenchant maar dan heb je ook wat! wat een brute kaart :-)
Omdat ze golden was en ik er dus verreweg het meeste dust van kreeg. Overigens had ik d'r, in de korte tijd dat ik d'r had, nog geen enkele keer fatsoenlijk kunnen spelen. Tirion is, buiten het feit om dat het een goede kaart is, gewoon een betere kaart vanwege o.a. z'n deathrattle. 5/3 ashbringer vind ik een goede trade voor een legendary die insta kapot gemaakt kan worden. Ysera werd geassassinate, gehexed, gepolymorphedquote:
Dat kan ook met Tyrion gebeuren juhquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:42 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Omdat ze golden was en ik er dus verreweg het meeste dust van kreeg. Overigens had ik d'r, in de korte tijd dat ik d'r had, nog geen enkele keer fatsoenlijk kunnen spelen. Tirion is, buiten het feit om dat het een goede kaart is, gewoon een betere kaart vanwege o.a. z'n deathrattle. 5/3 ashbringer vind ik een goede trade voor een legendary die insta kapot gemaakt kan worden. Ysera werd geassassinate, gehexed, gepolymorphed...
Volgende is voor jouquote:
Oké laat ik het dan zo zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat kan ook met Tyrion gebeuren juh
[..]
Volgende is voor jou
Tevens ga ik dinsdag verhuizen neger, hierbij ben je uitgenodigd voor de housewarming, tijd en locatie volgt nog gr. neem je kwasten meequote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat kan ook met Tyrion gebeuren juh
[..]
Volgende is voor jou
brb kwasten kopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef leeell het volgende:
[..]
Tevens ga ik dinsdag verhuizen neger, hierbij ben je uitgenodigd voor de housewarming, tijd en locatie volgt nog gr. neem je kwasten mee
Blijf in Amsterdam West, maar nu wel 50 m2 , 3 kamers en shit negerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
brb kwasten kopen
waarheen verhuizen trouwens? stad
Wat is je battletag? voeg ik je toe, (als je wilquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:11 schreef Liandri het volgende:
Als ik onverhoopt toch een key krijg zal ik het melden
Dat is wel een beetje het hele idee achter arenaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef Trigalti het volgende:
Kun je in de arena ook kaarten krijgen die nog niet in je eigen deck zitten?
Mijn battle Tag voor de liefhebbers is Mouce#2269quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Wat is je battletag? voeg ik je toe, (als je wil)
Dan zal ik eerst wat meer ervaring moeten opdoen met verschillende chars.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het hele idee achter arena. Spelen met (semi-)random kaarten.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 01:25 schreef Liandri het volgende:
de laatse overwinning wel een mooie comback gemaakt van 11 health tegen 26
Ohh, je hebt een key? Grats!quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nice
Ik vind mezelf vooral erg slechtHet lukt me maar niet om een goed deck te maken.
Naja ik heb op dit moment een mage deck van een blog haald dat gewoon bestaat uit de basic cards dus nog geen packs ofzo dat vooral gericht is op snel en directe dmg naar je tegenstanders. Dat betekent dus dat of je wint vrij snel of je verliest heel snelquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ohh, je hebt een key? Grats!En daar heb ik af en toe ook best wel moeite mee, al gaat het nu al een heel stuk beter dan in het begin, maar met sommige classes vind ik het ook makkelijker om de juiste balance te vinden. En meer packs helpen natuurlijk ook
En verder decks bekijken op Hearthhead
![]()
Nu de laatste 2 aan het lvlen, shammy en warrior, vind er weinig aan met die 2 classes.
Ik heb gewoon nog veel te lerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:28 schreef Holyme het volgende:
Ohh, je hebt een key? Grats!En daar heb ik af en toe ook best wel moeite mee, al gaat het nu al een heel stuk beter dan in het begin, maar met sommige classes vind ik het ook makkelijker om de juiste balance te vinden. En meer packs helpen natuurlijk ook
![]()
Nu de laatste 2 aan het lvlen, shammy en warrior, vind er weinig aan met die 2 classes.
Ik kan nog geen priest gebruiken, want ik krijg Anduin niet verslagenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef Liandri het volgende:
Ben ik btw de enige die vind dat het priest deck nogsteeds aan de OP kant van de lijn staat
Echt he.. Je daar ook aan ergerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10387789257
wat een babby
De bot bedoel je? Je kan decks ook gewoon unlocken als je tegen mensen speelt heh..quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan nog geen priest gebruiken, want ik krijg Anduin niet verslagen
Wat is je battletag? voeg ik je even toe aan de lijstquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
![]()
je speelt wel op normal niveau? niet op expert?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan nog geen priest gebruiken, want ik krijg Anduin niet verslagen
Ow, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:04 schreef Narcotical het volgende:
De bot bedoel je? Je kan decks ook gewoon unlocken als je tegen mensen speelt heh..
Blizzard is altijd pro-Horde geweestquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:32 schreef stbabylon het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat je in Stormwind vrijwel alles kunt slopen, en in Ogrimmar helemaal niks
Stupid Alliance
Rightfully soquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blizzard is altijd pro-Horde geweest
Geen flauw idee waar je het over hebt, maar klinkt niet echt Hearthstone...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Alleen jammer dat Horde geen gratis PvP trinket heeft
WoW mijn broeder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over hebt, maar klinkt niet echt Hearthstone...
Beta wordt af en toe gereset. Weet niet wat het plan is als het live is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:58 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wordt die ranked mode eigenlijk ooit gereset?
Dacht dat er laatst hier voorbij kwam dat er geen flush meer op de planning stond. Ook niet bij overgang Beta -> Live.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beta wordt af en toe gereset. Weet niet wat het plan is als het live is.
Je houdt je kaarten als ze live gaan? Oh wow...quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Dacht dat er laatst hier voorbij kwam dat er geen flush meer op de planning stond. Ook niet bij overgang Beta -> Live.
Ja die behoud je. Overigens wordt de ranking nog wel aangepast hoor. Er komt in de toekomst (wanneer weet ik niet) een reward system voor ranked play zodat je ook daaruit wat gold/dust kunt scoren. Staat nog op de agenda als ik het goed heb begrepen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je houdt je kaarten als ze live gaan? Oh wow...
Oke, thanks. Kan je trouwens ook een rank omlaag gaan als je verliest?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beta wordt af en toe gereset. Weet niet wat het plan is als het live is.
nee nog nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:07 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Oke, thanks. Kan je trouwens ook een rank omlaag gaan als je verliest?
Hoe goed werkt priest tegen priest?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Godverdomme, iedereen en hun moeder speelt priest
Constant elkaars northshire cleric slopen met shadow word: pain, uiteindelijk elkaars minions mindcontrollen, niemand gaat dood. Het is een soort Paladin vs Paladin in WoW een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe goed werkt priest tegen priest?
Saret#2297quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:04 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Wat is je battletag? voeg ik je even toe aan de lijst
Zou juist een mage wel goed in moeten zijn, telkens zorgen dat de hunter geen beasts heeft staan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef LethalNinja het volgende:
opkenkeren met die hunter, wat wordt die imba na een tijdje. Achterelkaar bitches gooien icm charge, yeah right daar kan je als mage gewoon lastig tegen op.
Level 30 atm, best een lekker deck nu maar ik word ff gek van die hunters met charge spam
Tja makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zou juist een mage wel goed in moeten zijn, telkens zorgen dat de hunter geen beasts heeft staan.
quote:
De grap is dat ze alles in één keer kunnen summonen en vervolgens charge erop gooien om zo makkelijk 25 schade o.i.d. te doen. Denk bijvoorbeeld aan die 1 cost windfury minions die dan 4 attack hebben en dus 8 damage elk doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zou juist een mage wel goed in moeten zijn, telkens zorgen dat de hunter geen beasts heeft staan.
Persoonlijk vind ik priests niet leuk om te spelen helaas. Dan maar als mage afgeslacht worden.quote:Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Pff, ik kom 2 van de 3 keer priests tegen. Mensen hebben geen originaliteit...
Hoe werkt trouwens dat ranked systeem? Eerst ging ik steeds een rank omhoog per win, maar nu zit ik al een tijdje vast op platinum III.
Zijn voornamelijk lange potjes tegen priests.quote:Op maandag 4 november 2013 00:33 schreef VitaminWater het volgende:
Mage is anders ook erg sterk hoor, komt bij mij op nr 2 van meest sterke characters.
ik word zelf steeds gek van die mind control kaarten, had een keer bijna gewonnen, steelt hij m'n ironbark protector. kon ik niks meer tegen doen en werd verslagen. waarschijnlijk ben ik gewoon te noobquote:Op maandag 4 november 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik priests niet leuk om te spelen helaas. Dan maar als mage afgeslacht worden.
Die +3 attack for all minions kaart van shamans kan ook pijn doen overigens
Gewoon geen sterke minions summone op turn 7/8, en of probeer zijn mind control te baiten met een redelijke minion zodat je daarna een sterkere kan summonen, je moet sowieso zwaar agressive spelen tegen een priest.quote:Op maandag 4 november 2013 00:46 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
ik word zelf steeds gek van die mind control kaarten, had een keer bijna gewonnen, steelt hij m'n ironbark protector. kon ik niks meer tegen doen en werd verslagen. waarschijnlijk ben ik gewoon te noob
Je kan ze kopen voor 20 euro van bepaalde mensen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Heeft iemand toevallig een key over?
En kan zijn mede-Fokker wat blijer maken
Snap niet dat dat er niet bij zit neequote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hearthstone heeft een chatfunctie nodig. Sommige mensen moeten flink verrot gescholden kunnen worden.
Nu weer zo'n ontiegelijke debiel welke al 4 beurten achter elkaar 'running out of time' is. Om in de laatste seconde al zijn zetten te doen. Ik zal daar de charme wel gewoon niet van inzien.quote:Op maandag 4 november 2013 16:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snap niet dat dat er niet bij zit nee
http://eu.battle.net/hearthstone/en/ en dan beta sign-upquote:Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef nickhguitar het volgende:
Waar kan ik precies zo'n key aanvragen? Kan het op de site niet vinden..
En dan gewoon wachten? Heb nu Hearthstone aangevinkt, verder kan ik niks doen tochquote:Op maandag 4 november 2013 17:16 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/hearthstone/en/ en dan beta sign-up
quote:Op maandag 4 november 2013 16:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snap niet dat dat er niet bij zit nee
Daar je reden.quote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Sommige mensen moeten flink verrot gescholden kunnen worden.
Sommigen verdienen het dan ook wel.quote:
Gewoon keihard inmaken.quote:Op maandag 4 november 2013 18:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sommigen verdienen het dan ook wel.
Ik heb er ook pas 18 gewoonen in play mode Het merendeel zul je denk ik in het begin ook wel verliezen. het komt heel veel neer (imo) de kaarten kennen die je kunt verwachten en aangezien je er maar max 2 mag hebben van elke kaart (niet elke "classe") komt het vooral op onthouden aan wat er evt uit is en strategie bedenken om met bepaalde kaarten te handelen.quote:
Play mode wil wel. (ik zit in een lage klasse) maar verlies tegen mijn battlenet matties.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:50 schreef Liandri het volgende:
[..]
Ik heb er ook pas 18 gewoonen in play mode Het merendeel zul je denk ik in het begin ook wel verliezen. het komt heel veel neer (imo) de kaarten kennen die je kunt verwachten en aangezien je er maar max 2 mag hebben van elke kaart (niet elke "classe") komt het vooral op onthouden aan wat er evt uit is en strategie bedenken om met bepaalde kaarten te handelen.
Zo zijn er een aantal kaarten waar ik op het moment gewoon heel slecht mee om kan gaan omdat ik geen vast idee heb hoe er mee om te gaan.
En dat is exact waarom die chatfunctie er niet in zit. Bravo.quote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hearthstone heeft een chatfunctie nodig. Sommige mensen moeten flink verrot gescholden kunnen worden.
Dit argument gaat enkel op als je stelt dat 'volwassenen' de snelheid missen om eerder dan 1 seconde voor de deadline hun zetten te doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:01 schreef stbabylon het volgende:
Stel je toch voor, elk potje weer zo'n zeikerig nerdje van een jaar of 18 die je vriendje wil worden
Rot op zeg. Fantastisch dat die kinderen niks kunnen zeggen. Diegene die iets interessants te melden hebben, doen dat niet, want die weten dat men daar niet komt om te chatten, maar om te spelen.
Lekker invullen zegquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit argument gaat enkel op als je stelt dat 'volwassenen' de snelheid missen om eerder dan 1 seconde voor de deadline hun zetten te doen.
Maar waarschijnlijk vind jij het ook leuk om je tegenstanders expres lang te laten wachten, en dat vind ik prima maar wat mij betreft is 'threaten' niet afdoende als het een potje lang aanhoudt.
Daarbij uitte ik gewoon mijn frustratie hier.
geen last van gehad. misschien een fout op de website ofzo. weinig aan te doen behalve afwachten misschien is ie gewoon "geaccepteerd" en krijg je van zelf de mailquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef nickhguitar het volgende:
Waarom kan ik hearthstone niet aangevinkt houden? Als ik hearthstone aanvink en up update preferences klik, dan is hij daarna weer 'unchecked', meer mensen die hier last van hebben?
Ik zou dan juist denken dat als je gaat lopen schelden op iemand dat ie wel wat sneller kan zijn dat je het tegenovergestelde effect gaat krijgen.. namelijk dat ie gewoon langzaam blijft werken. in de hoop dat jij misschien wel leaved en hij dus (als nog) wintquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lekker invullen zeg
Omdat ik tegen een chatfunctie ben, zal ik wel iemand zijn die anderen laat wachten? Wait.. what?
Ik snap dat dat vervelend is, maar als je denkt dat een chatfunctie daar iets aan veranderd, you are sorelly mistaking sir.
Precies. Als je hapt, is het natuurlijk nog leuker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:50 schreef Liandri het volgende:
[..]
Ik zou dan juist denken dat als je gaat lopen schelden op iemand dat ie wel wat sneller kan zijn dat je het tegenovergestelde effect gaat krijgen.. namelijk dat ie gewoon langzaam blijft werken. in de hoop dat jij misschien wel leaved en hij dus (als nog) wint
Ach ik laat het gewoon gaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. Als je hapt, is het natuurlijk nog leuker.
Ik doe, als het lang duurt, 1 emote als reminder (mensen kunnen het ook echt vergeten). Voor de rest laat ik het gaan.
Dit dus, tab regelmatig even tussendoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:26 schreef Liandri het volgende:
[..]
Ach ik laat het gewoon gaan
Ik heb em niet op full schreen staan dus soms ben ik ook wel ff wat aan het doen ondertussen. meestal ben ik er wel zodra het mijn beurt net is ik kan me er verder niet geweldig druk om maken
helle lelijke tactiek idd en als je niet op de juiste tijd de juiste kaarten krijgt gaat het je ook niet lukken maar als je low mana cost combos kan maken met hoge dmg kaarten kan het snel gaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:09 schreef Holyme het volgende:
Van de week echt zwaar ingemaakt door een mage trouwens, voelde de bui al hangen, die deed amper iets en bleef maar kaarten sparen. En jawel hoor, hij was al redelijk laag maar daar kwamen de pyroblasts enzo
Ik heb meestal tijdens het spelen gewoon een Youtube video aan zodat ik iets te doen heb als m'n tegenstander lang niks doet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:26 schreef Liandri het volgende:
[..]
Ach ik laat het gewoon gaan
Ik heb em niet op full schreen staan dus soms ben ik ook wel ff wat aan het doen ondertussen. meestal ben ik er wel zodra het mijn beurt net is ik kan me er verder niet geweldig druk om maken
Losses niet wins wel in je quest tabquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:24 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Kan je eigenlijk ergens je aantal wins en losses zien?
[..]
Ik heb meestal tijdens het spelen gewoon een Youtube video aan zodat ik iets te doen heb als m'n tegenstander lang niks doet.
Yep, erg kut.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef Holyme het volgende:
Die screenshake mag van mij ook wel een uit-knopje hebben.
Hadden ze voor ze het spel uitbrachten maar een testperiode gehad waartijdens je dit soort zaken aan de makers kon aangeven..quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:44 schreef Narcotical het volgende:
Ik hoop dat er ooit nog een keer een win-loss statistiekje bijkomt. Weten hoeveel wins ik heb is leuk, maar toch net jammer. Overigens zijn er nog wel meer dingen die er wat mij betreft in zouden mogen, zoals een optie om de laatste x wijzigingen aan een deck terug te zien
Het spel is nog gewoon in beta hoor dus geen idee waar je het over hebt. bovendien is dit al gemeld bij de makers van hearthstone en komt er iets dergelijks in de nabije toekomst.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hadden ze voor ze het spel uitbrachten maar een testperiode gehad waartijdens je dit soort zaken aan de makers kon aangeven..
Is jouw chat bugged (of de mijne?) had je een aantal keer aangesproken maar geen reactie. Kan zijn dat de chat weer eens klote doet. Heb je inmiddels de classes al unlocked en hoe gaat het spelen verder?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:00 schreef Holyme het volgende:
Aan het eind van een match, die aardbeving op je scherm, ik zet dat soort dingen altijd snel uit
Uhm, dan zal m'n chat wel bugged zijn, niks gezienquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:56 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Is jouw chat bugged (of de mijne?) had je een aantal keer aangesproken maar geen reactie. Kan zijn dat de chat weer eens klote doet. Heb je inmiddels de classes al unlocked en hoe gaat het spelen verder?
Oke tof! bedankt voor je snelle reactie trouwens!quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:58 schreef Holyme het volgende:
[..]
Uhm, dan zal m'n chat wel bugged zijn, niks gezienHeb alles unlocked ja, doe her en der wat dailies en hopelijk AI op expert 'n keer, op die manier ook een beetje uitvinden welke class ik het leukste vind om echt te lvlen
Is goedquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Oke tof! bedankt voor je snelle reactie trouwens!top! als je nog een keer wil duellen oid, laat het maar weten, lijkt me leuk
!
haha ja dat ben ik ja, maar ik kies wel een ander deck!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Holyme het volgende:
[..]
Is goedAl was jij het toch met Tirion in je deck? Wat zal dat pijn gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom eraan, bitch!quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:21 schreef Liandri het volgende:
Voor mensen die mij een lesje willen lerenadd me gerust Mouce#2269
Bijdehandquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hadden ze voor ze het spel uitbrachten maar een testperiode gehad waartijdens je dit soort zaken aan de makers kon aangeven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |