http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9499430148#10quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als allebei de heroes 3 health of minder hebben en een van de twee speelt bijvoorbeeld hellfire? Is het dan een tie?
Verlies je allebei. Tie bestaat niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als allebei de heroes 3 health of minder hebben en een van de twee speelt bijvoorbeeld hellfire? Is het dan een tie?
Waarom Ysera? Die is goeeeedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:39 schreef DjUntzUntz het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is nummer 2. Heb er wel m'n golden ysera en lorewalker cho voor gedisenchant maar dan heb je ook wat! wat een brute kaart :-)
Omdat ze golden was en ik er dus verreweg het meeste dust van kreeg. Overigens had ik d'r, in de korte tijd dat ik d'r had, nog geen enkele keer fatsoenlijk kunnen spelen. Tirion is, buiten het feit om dat het een goede kaart is, gewoon een betere kaart vanwege o.a. z'n deathrattle. 5/3 ashbringer vind ik een goede trade voor een legendary die insta kapot gemaakt kan worden. Ysera werd geassassinate, gehexed, gepolymorphedquote:
Dat kan ook met Tyrion gebeuren juhquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:42 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Omdat ze golden was en ik er dus verreweg het meeste dust van kreeg. Overigens had ik d'r, in de korte tijd dat ik d'r had, nog geen enkele keer fatsoenlijk kunnen spelen. Tirion is, buiten het feit om dat het een goede kaart is, gewoon een betere kaart vanwege o.a. z'n deathrattle. 5/3 ashbringer vind ik een goede trade voor een legendary die insta kapot gemaakt kan worden. Ysera werd geassassinate, gehexed, gepolymorphed...
Volgende is voor jouquote:
Oké laat ik het dan zo zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat kan ook met Tyrion gebeuren juh
[..]
Volgende is voor jou
Tevens ga ik dinsdag verhuizen neger, hierbij ben je uitgenodigd voor de housewarming, tijd en locatie volgt nog gr. neem je kwasten meequote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat kan ook met Tyrion gebeuren juh
[..]
Volgende is voor jou
brb kwasten kopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef leeell het volgende:
[..]
Tevens ga ik dinsdag verhuizen neger, hierbij ben je uitgenodigd voor de housewarming, tijd en locatie volgt nog gr. neem je kwasten mee
Blijf in Amsterdam West, maar nu wel 50 m2 , 3 kamers en shit negerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
brb kwasten kopen
waarheen verhuizen trouwens? stad
Wat is je battletag? voeg ik je toe, (als je wilquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:11 schreef Liandri het volgende:
Als ik onverhoopt toch een key krijg zal ik het melden
Dat is wel een beetje het hele idee achter arenaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef Trigalti het volgende:
Kun je in de arena ook kaarten krijgen die nog niet in je eigen deck zitten?
Mijn battle Tag voor de liefhebbers is Mouce#2269quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Wat is je battletag? voeg ik je toe, (als je wil)
Dan zal ik eerst wat meer ervaring moeten opdoen met verschillende chars.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het hele idee achter arena. Spelen met (semi-)random kaarten.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 01:25 schreef Liandri het volgende:
de laatse overwinning wel een mooie comback gemaakt van 11 health tegen 26
Ohh, je hebt een key? Grats!quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nice
Ik vind mezelf vooral erg slechtHet lukt me maar niet om een goed deck te maken.
Naja ik heb op dit moment een mage deck van een blog haald dat gewoon bestaat uit de basic cards dus nog geen packs ofzo dat vooral gericht is op snel en directe dmg naar je tegenstanders. Dat betekent dus dat of je wint vrij snel of je verliest heel snelquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ohh, je hebt een key? Grats!En daar heb ik af en toe ook best wel moeite mee, al gaat het nu al een heel stuk beter dan in het begin, maar met sommige classes vind ik het ook makkelijker om de juiste balance te vinden. En meer packs helpen natuurlijk ook
En verder decks bekijken op Hearthhead
![]()
Nu de laatste 2 aan het lvlen, shammy en warrior, vind er weinig aan met die 2 classes.
Ik heb gewoon nog veel te lerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:28 schreef Holyme het volgende:
Ohh, je hebt een key? Grats!En daar heb ik af en toe ook best wel moeite mee, al gaat het nu al een heel stuk beter dan in het begin, maar met sommige classes vind ik het ook makkelijker om de juiste balance te vinden. En meer packs helpen natuurlijk ook
En verder decks bekijken op Hearthhead
![]()
Nu de laatste 2 aan het lvlen, shammy en warrior, vind er weinig aan met die 2 classes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |