Wat een kut kaart is het tochquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:47 schreef Poit het volgende:
Zag deze op de Hearthstone Facebook voorbij komen. Aardig gek![]()
Tactisch spelen, dat helptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mind Control is echt een belachelijke kaartTering priests.
Ja leuk. Maar niet als je hem bijna op de knieen hebt maar daarna je beste kaart pakt en je alsnog afslacht (3 arena games achter elkaar)quote:
Nee ik bedoel dat je bewust moet kiezen rond beurt 8+ wat je neerlegt en wacht totdat er mind control wordt gespeeld. Priests hebben mind control voor 8 mana en ja, mind control is een goede kaart maar ook 8 mana. Polymorph is maar 4, hex 3, assassinate 5, execute 1, naturalize 1 dus mja...ik zie het probleem niet zo. Je moet er omheen spelen of er klaar voor zijn om mind control te counteren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar niet als je hem bijna op de knieen hebt maar daarna je beste kaart pakt en je alsnog afslacht (3 arena games achter elkaar)
Al is het van de priest uiteraard tactisch om er lang mee te wachten als je dat bedoelt
Laten we het erop houden dat ik daar het inzicht/geduld voor misquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je bewust moet kiezen rond beurt 8+ wat je neerlegt en wacht totdat er mind control wordt gespeeld. Priests hebben mind control voor 8 mana en ja, mind control is een goede kaart maar ook 8 mana. Polymorph is maar 4, hex 3, assassinate 5, execute 1, naturalize 1 dus mja...ik zie het probleem niet zo. Je moet er omheen spelen of er klaar voor zijn om mind control te counteren.
Ik speel mijn legendary antonidas vaak icm 1) counterspell of ik hou 2 goedkope mana kaarten om te spelen met antonidas zodat ik in ieder geval 2 fireballs eruit haal.
Als hij dus al bijna verloren heeft, dan speel je eerst lagere kaarten, dan forceer je hem om iets wat minder goed is te mc'en waarna je je beste kaart speelt. Priests zijn echter niet makkelijk, dat geef ik toe.
Dome vraag maar juiste client geinstaleerd?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb m'n key binnen maar:
Please note that the Hearthstone closed beta is currently only available to players from North America, South America, Australia, New Zealand, and Southeast Asia. We are planning to launch a separate closed beta for players in Europe and Asia, and will have more to share on those tests in the weeks to come.![]()
Domme vragen bestaan nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef Liandri het volgende:
[..]
Dome vraag maar juiste client geinstaleerd?
Het is niet of die lui geen fouten makenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet
Die tekst stond in de invite mail van Blizzard zelf. Dus niet in de app ofzo
Ik vind nog wel een behoorlijk verschil in het overnemen van een kaart of het vernietigen / onschadelijk maken van een kaart.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je bewust moet kiezen rond beurt 8+ wat je neerlegt en wacht totdat er mind control wordt gespeeld. Priests hebben mind control voor 8 mana en ja, mind control is een goede kaart maar ook 8 mana. Polymorph is maar 4, hex 3, assassinate 5, execute 1, naturalize 1 dus mja...ik zie het probleem niet zo. Je moet er omheen spelen of er klaar voor zijn om mind control te counteren.
Ik speel mijn legendary antonidas vaak icm 1) counterspell of ik hou 2 goedkope mana kaarten om te spelen met antonidas zodat ik in ieder geval 2 fireballs eruit haal.
Als hij dus al bijna verloren heeft, dan speel je eerst lagere kaarten, dan forceer je hem om iets wat minder goed is te mc'en waarna je je beste kaart speelt. Priests zijn echter niet makkelijk, dat geef ik toe.
Ik weet dat het de Beta is en ik snap wat het inhoud, maar aangezien de beta al evan aan de gang is had ik op zijn minst verwacht dat deze bugs er al uit waren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is beta hè. Je weet wat dat inhoudt? Dat het spel nog niet helemaal klaar is en dat ze er nu de bugs etc uit gaan halen door te kijken hoe het werkt met een bepaald aantal spelers.
Naja ik heb nog geen keyquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:22 schreef Fe2O3 het volgende:
Greetings Anthony,
Welcome to the Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta! We’re thrilled to have you join us! Your feedback will help us get the final touches in before the game is ready to launch!
Your Hearthstone Game Key:
[snip]
Dus, ik kan iemand blijmaken(Gaarne niet iemand die voor de 1e keer in de reeks post, en iemand die nog geen key heeft natuurlijk)
Geef die key toch aan Liandri, dan stopt hij ook eindelijk met zeuren ;-) haha!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:22 schreef Fe2O3 het volgende:
Greetings Anthony,
Welcome to the Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta! We’re thrilled to have you join us! Your feedback will help us get the final touches in before the game is ready to launch!
Your Hearthstone Game Key:
[snip]
Dus, ik kan iemand blijmaken(Gaarne niet iemand die voor de 1e keer in de reeks post, en iemand die nog geen key heeft natuurlijk)
ik ook van jou hoor schatjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:50 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Geef die key toch aan Liandri, dan stopt hij ook eindelijk met zeuren ;-) haha!
Geintje hoorquote:
hahah ik vate het ook niet serieus op hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Geintje hoorvind het zwaar vervelend dat je nog geen key hebt... hopelijk kun je deze key krijgen!
Nou vooruit, je hebt een DMquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef Liandri het volgende:
[..]
ik moeilijk? nooit ik ben altijd een goed gedragende user geweest (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |