Tactisch spelen, dat helptquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mind Control is echt een belachelijke kaartTering priests.
Ja leuk. Maar niet als je hem bijna op de knieen hebt maar daarna je beste kaart pakt en je alsnog afslacht (3 arena games achter elkaar)quote:
Nee ik bedoel dat je bewust moet kiezen rond beurt 8+ wat je neerlegt en wacht totdat er mind control wordt gespeeld. Priests hebben mind control voor 8 mana en ja, mind control is een goede kaart maar ook 8 mana. Polymorph is maar 4, hex 3, assassinate 5, execute 1, naturalize 1 dus mja...ik zie het probleem niet zo. Je moet er omheen spelen of er klaar voor zijn om mind control te counteren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar niet als je hem bijna op de knieen hebt maar daarna je beste kaart pakt en je alsnog afslacht (3 arena games achter elkaar)
Al is het van de priest uiteraard tactisch om er lang mee te wachten als je dat bedoelt
Laten we het erop houden dat ik daar het inzicht/geduld voor misquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je bewust moet kiezen rond beurt 8+ wat je neerlegt en wacht totdat er mind control wordt gespeeld. Priests hebben mind control voor 8 mana en ja, mind control is een goede kaart maar ook 8 mana. Polymorph is maar 4, hex 3, assassinate 5, execute 1, naturalize 1 dus mja...ik zie het probleem niet zo. Je moet er omheen spelen of er klaar voor zijn om mind control te counteren.
Ik speel mijn legendary antonidas vaak icm 1) counterspell of ik hou 2 goedkope mana kaarten om te spelen met antonidas zodat ik in ieder geval 2 fireballs eruit haal.
Als hij dus al bijna verloren heeft, dan speel je eerst lagere kaarten, dan forceer je hem om iets wat minder goed is te mc'en waarna je je beste kaart speelt. Priests zijn echter niet makkelijk, dat geef ik toe.
Dome vraag maar juiste client geinstaleerd?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb m'n key binnen maar:
Please note that the Hearthstone closed beta is currently only available to players from North America, South America, Australia, New Zealand, and Southeast Asia. We are planning to launch a separate closed beta for players in Europe and Asia, and will have more to share on those tests in the weeks to come.![]()
Domme vragen bestaan nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:38 schreef Liandri het volgende:
[..]
Dome vraag maar juiste client geinstaleerd?
Het is niet of die lui geen fouten makenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet
Die tekst stond in de invite mail van Blizzard zelf. Dus niet in de app ofzo
Ik vind nog wel een behoorlijk verschil in het overnemen van een kaart of het vernietigen / onschadelijk maken van een kaart.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je bewust moet kiezen rond beurt 8+ wat je neerlegt en wacht totdat er mind control wordt gespeeld. Priests hebben mind control voor 8 mana en ja, mind control is een goede kaart maar ook 8 mana. Polymorph is maar 4, hex 3, assassinate 5, execute 1, naturalize 1 dus mja...ik zie het probleem niet zo. Je moet er omheen spelen of er klaar voor zijn om mind control te counteren.
Ik speel mijn legendary antonidas vaak icm 1) counterspell of ik hou 2 goedkope mana kaarten om te spelen met antonidas zodat ik in ieder geval 2 fireballs eruit haal.
Als hij dus al bijna verloren heeft, dan speel je eerst lagere kaarten, dan forceer je hem om iets wat minder goed is te mc'en waarna je je beste kaart speelt. Priests zijn echter niet makkelijk, dat geef ik toe.
Ik weet dat het de Beta is en ik snap wat het inhoud, maar aangezien de beta al evan aan de gang is had ik op zijn minst verwacht dat deze bugs er al uit waren.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is beta hè. Je weet wat dat inhoudt? Dat het spel nog niet helemaal klaar is en dat ze er nu de bugs etc uit gaan halen door te kijken hoe het werkt met een bepaald aantal spelers.
Naja ik heb nog geen keyquote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:22 schreef Fe2O3 het volgende:
Greetings Anthony,
Welcome to the Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta! We’re thrilled to have you join us! Your feedback will help us get the final touches in before the game is ready to launch!
Your Hearthstone Game Key:
[snip]
Dus, ik kan iemand blijmaken(Gaarne niet iemand die voor de 1e keer in de reeks post, en iemand die nog geen key heeft natuurlijk)
Geef die key toch aan Liandri, dan stopt hij ook eindelijk met zeuren ;-) haha!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 08:22 schreef Fe2O3 het volgende:
Greetings Anthony,
Welcome to the Hearthstone™: Heroes of Warcraft™ beta! We’re thrilled to have you join us! Your feedback will help us get the final touches in before the game is ready to launch!
Your Hearthstone Game Key:
[snip]
Dus, ik kan iemand blijmaken(Gaarne niet iemand die voor de 1e keer in de reeks post, en iemand die nog geen key heeft natuurlijk)
ik ook van jou hoor schatjequote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:50 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Geef die key toch aan Liandri, dan stopt hij ook eindelijk met zeuren ;-) haha!
Geintje hoorquote:
hahah ik vate het ook niet serieus op hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Geintje hoorvind het zwaar vervelend dat je nog geen key hebt... hopelijk kun je deze key krijgen!
Nou vooruit, je hebt een DMquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef Liandri het volgende:
[..]
ik moeilijk? nooit ik ben altijd een goed gedragende user geweest (A)
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/9499430148#10quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als allebei de heroes 3 health of minder hebben en een van de twee speelt bijvoorbeeld hellfire? Is het dan een tie?
Verlies je allebei. Tie bestaat niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 12:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk als allebei de heroes 3 health of minder hebben en een van de twee speelt bijvoorbeeld hellfire? Is het dan een tie?
Waarom Ysera? Die is goeeeedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:39 schreef DjUntzUntz het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is nummer 2. Heb er wel m'n golden ysera en lorewalker cho voor gedisenchant maar dan heb je ook wat! wat een brute kaart :-)
Omdat ze golden was en ik er dus verreweg het meeste dust van kreeg. Overigens had ik d'r, in de korte tijd dat ik d'r had, nog geen enkele keer fatsoenlijk kunnen spelen. Tirion is, buiten het feit om dat het een goede kaart is, gewoon een betere kaart vanwege o.a. z'n deathrattle. 5/3 ashbringer vind ik een goede trade voor een legendary die insta kapot gemaakt kan worden. Ysera werd geassassinate, gehexed, gepolymorphedquote:
Dat kan ook met Tyrion gebeuren juhquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:42 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Omdat ze golden was en ik er dus verreweg het meeste dust van kreeg. Overigens had ik d'r, in de korte tijd dat ik d'r had, nog geen enkele keer fatsoenlijk kunnen spelen. Tirion is, buiten het feit om dat het een goede kaart is, gewoon een betere kaart vanwege o.a. z'n deathrattle. 5/3 ashbringer vind ik een goede trade voor een legendary die insta kapot gemaakt kan worden. Ysera werd geassassinate, gehexed, gepolymorphed...
Volgende is voor jouquote:
Oké laat ik het dan zo zeggen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat kan ook met Tyrion gebeuren juh
[..]
Volgende is voor jou
Tevens ga ik dinsdag verhuizen neger, hierbij ben je uitgenodigd voor de housewarming, tijd en locatie volgt nog gr. neem je kwasten meequote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat kan ook met Tyrion gebeuren juh
[..]
Volgende is voor jou
brb kwasten kopenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:52 schreef leeell het volgende:
[..]
Tevens ga ik dinsdag verhuizen neger, hierbij ben je uitgenodigd voor de housewarming, tijd en locatie volgt nog gr. neem je kwasten mee
Blijf in Amsterdam West, maar nu wel 50 m2 , 3 kamers en shit negerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
brb kwasten kopen
waarheen verhuizen trouwens? stad
Wat is je battletag? voeg ik je toe, (als je wilquote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:11 schreef Liandri het volgende:
Als ik onverhoopt toch een key krijg zal ik het melden
Dat is wel een beetje het hele idee achter arenaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:01 schreef Trigalti het volgende:
Kun je in de arena ook kaarten krijgen die nog niet in je eigen deck zitten?
Mijn battle Tag voor de liefhebbers is Mouce#2269quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Wat is je battletag? voeg ik je toe, (als je wil)
Dan zal ik eerst wat meer ervaring moeten opdoen met verschillende chars.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:05 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het hele idee achter arena. Spelen met (semi-)random kaarten.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 01:25 schreef Liandri het volgende:
de laatse overwinning wel een mooie comback gemaakt van 11 health tegen 26
Ohh, je hebt een key? Grats!quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nice
Ik vind mezelf vooral erg slechtHet lukt me maar niet om een goed deck te maken.
Naja ik heb op dit moment een mage deck van een blog haald dat gewoon bestaat uit de basic cards dus nog geen packs ofzo dat vooral gericht is op snel en directe dmg naar je tegenstanders. Dat betekent dus dat of je wint vrij snel of je verliest heel snelquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ohh, je hebt een key? Grats!En daar heb ik af en toe ook best wel moeite mee, al gaat het nu al een heel stuk beter dan in het begin, maar met sommige classes vind ik het ook makkelijker om de juiste balance te vinden. En meer packs helpen natuurlijk ook
En verder decks bekijken op Hearthhead
![]()
Nu de laatste 2 aan het lvlen, shammy en warrior, vind er weinig aan met die 2 classes.
Ik heb gewoon nog veel te lerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:28 schreef Holyme het volgende:
Ohh, je hebt een key? Grats!En daar heb ik af en toe ook best wel moeite mee, al gaat het nu al een heel stuk beter dan in het begin, maar met sommige classes vind ik het ook makkelijker om de juiste balance te vinden. En meer packs helpen natuurlijk ook
En verder decks bekijken op Hearthhead
![]()
Nu de laatste 2 aan het lvlen, shammy en warrior, vind er weinig aan met die 2 classes.
Ik kan nog geen priest gebruiken, want ik krijg Anduin niet verslagenquote:Op vrijdag 1 november 2013 10:00 schreef Liandri het volgende:
Ben ik btw de enige die vind dat het priest deck nogsteeds aan de OP kant van de lijn staat
Echt he.. Je daar ook aan ergerenquote:Op vrijdag 1 november 2013 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
http://us.battle.net/hearthstone/en/forum/topic/10387789257
wat een babby
De bot bedoel je? Je kan decks ook gewoon unlocken als je tegen mensen speelt heh..quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan nog geen priest gebruiken, want ik krijg Anduin niet verslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |