Illidan is geen epic, maar een legendaryquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Snap niet hoe je illidan nutteloos kan noemen?
Enige legendary die ik tot nu toe heb is fucking millhouse mana storm
Jij zei dat ik Illidan nutteloos noemde, maar ik noemde de epic (de piraat) tamelijk nutteloos.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:02 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik zeg toch ook nergens dat illidan epic is
Fijn dat je het met me eens bent, wat is die millhouse manastorm nutteloosquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:47 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Illidan is geen epic, maar een legendary. De Southsea Captain is een epic. Dus er zat een rare, epic én een legendary in dat pakje (mag trouwens ook wel een keer na zo'n 25 flut pakjes).
En Millhouse gebruiken staat inderdaad vaak gelijk aan zelfmoord.
Ach een beurt 1 Millhouse kan wel goed zijn qua stats, maar dan maar hopen dat de andere geen spreukkaarten hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:13 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Fijn dat je het met me eens bent, wat is die millhouse manastorm nutteloos
dat is het probleem inderdaad :-P Millhouse heeft er, zonder gein, welgeteld 1 keer voor gezorgd dat ik er beter uit kwam door hem te summonen. nutteloze kaart dusquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ach een beurt 1 Millhouse kan wel goed zijn qua stats, maar dan maar hopen dat de andere geen spreukkaarten hebben
Bijna 20 mage, zit beetje switchen met heroes. Shadow Priest deck gemaakt. Auchenai Priest met Circle of Healingquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:44 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
dat is het probleem inderdaad :-P Millhouse heeft er, zonder gein, welgeteld 1 keer voor gezorgd dat ik er beter uit kwam door hem te summonen. nutteloze kaart dus![]()
hoe gaat ie trouwens met spelen? welk level is je hoogste char?
nice!quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bijna 20 mage, zit beetje switchen met heroes. Shadow Priest deck gemaakt. Auchenai Priest met Circle of Healing
Van bol.com?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:45 schreef Vitwiz het volgende:
Ik heb vrijdag ook eindelijk een beta key gekregen van bol.com.![]()
Heb alleen nog niet heel veel tijd om te spelen.
quote:"CLOSED
Oops ! Playful sprites have disrupted hearthstone as it was linking up to the battle.net service. Please wait a few minutes for them to disperse and try re-launching the game."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door TheGloaming op 29-10-2013 21:11:53 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |