Je kan ze kopen voor 20 euro van bepaalde mensen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Heeft iemand toevallig een key over?
En kan zijn mede-Fokker wat blijer maken
Snap niet dat dat er niet bij zit neequote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hearthstone heeft een chatfunctie nodig. Sommige mensen moeten flink verrot gescholden kunnen worden.
Nu weer zo'n ontiegelijke debiel welke al 4 beurten achter elkaar 'running out of time' is. Om in de laatste seconde al zijn zetten te doen. Ik zal daar de charme wel gewoon niet van inzien.quote:Op maandag 4 november 2013 16:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snap niet dat dat er niet bij zit nee
http://eu.battle.net/hearthstone/en/ en dan beta sign-upquote:Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef nickhguitar het volgende:
Waar kan ik precies zo'n key aanvragen? Kan het op de site niet vinden..
En dan gewoon wachten? Heb nu Hearthstone aangevinkt, verder kan ik niks doen tochquote:Op maandag 4 november 2013 17:16 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/hearthstone/en/ en dan beta sign-up
quote:Op maandag 4 november 2013 16:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snap niet dat dat er niet bij zit nee
Daar je reden.quote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Sommige mensen moeten flink verrot gescholden kunnen worden.
Sommigen verdienen het dan ook wel.quote:
Gewoon keihard inmaken.quote:Op maandag 4 november 2013 18:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sommigen verdienen het dan ook wel.
Ik heb er ook pas 18 gewoonen in play mode Het merendeel zul je denk ik in het begin ook wel verliezen. het komt heel veel neer (imo) de kaarten kennen die je kunt verwachten en aangezien je er maar max 2 mag hebben van elke kaart (niet elke "classe") komt het vooral op onthouden aan wat er evt uit is en strategie bedenken om met bepaalde kaarten te handelen.quote:
Play mode wil wel. (ik zit in een lage klasse) maar verlies tegen mijn battlenet matties.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:50 schreef Liandri het volgende:
[..]
Ik heb er ook pas 18 gewoonen in play mode Het merendeel zul je denk ik in het begin ook wel verliezen. het komt heel veel neer (imo) de kaarten kennen die je kunt verwachten en aangezien je er maar max 2 mag hebben van elke kaart (niet elke "classe") komt het vooral op onthouden aan wat er evt uit is en strategie bedenken om met bepaalde kaarten te handelen.
Zo zijn er een aantal kaarten waar ik op het moment gewoon heel slecht mee om kan gaan omdat ik geen vast idee heb hoe er mee om te gaan.
En dat is exact waarom die chatfunctie er niet in zit. Bravo.quote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hearthstone heeft een chatfunctie nodig. Sommige mensen moeten flink verrot gescholden kunnen worden.
Dit argument gaat enkel op als je stelt dat 'volwassenen' de snelheid missen om eerder dan 1 seconde voor de deadline hun zetten te doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:01 schreef stbabylon het volgende:
Stel je toch voor, elk potje weer zo'n zeikerig nerdje van een jaar of 18 die je vriendje wil worden
Rot op zeg. Fantastisch dat die kinderen niks kunnen zeggen. Diegene die iets interessants te melden hebben, doen dat niet, want die weten dat men daar niet komt om te chatten, maar om te spelen.
Lekker invullen zegquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit argument gaat enkel op als je stelt dat 'volwassenen' de snelheid missen om eerder dan 1 seconde voor de deadline hun zetten te doen.
Maar waarschijnlijk vind jij het ook leuk om je tegenstanders expres lang te laten wachten, en dat vind ik prima maar wat mij betreft is 'threaten' niet afdoende als het een potje lang aanhoudt.
Daarbij uitte ik gewoon mijn frustratie hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |