Wat is je battletag? voeg ik je even toe aan de lijstquote:Op vrijdag 1 november 2013 08:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ohh, je hebt een key? Grats!En daar heb ik af en toe ook best wel moeite mee, al gaat het nu al een heel stuk beter dan in het begin, maar met sommige classes vind ik het ook makkelijker om de juiste balance te vinden. En meer packs helpen natuurlijk ook
En verder decks bekijken op Hearthhead
![]()
Nu de laatste 2 aan het lvlen, shammy en warrior, vind er weinig aan met die 2 classes.
je speelt wel op normal niveau? niet op expert?quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan nog geen priest gebruiken, want ik krijg Anduin niet verslagen
Ow, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:04 schreef Narcotical het volgende:
De bot bedoel je? Je kan decks ook gewoon unlocken als je tegen mensen speelt heh..
Blizzard is altijd pro-Horde geweestquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:32 schreef stbabylon het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat je in Stormwind vrijwel alles kunt slopen, en in Ogrimmar helemaal niks
Stupid Alliance
Rightfully soquote:Op vrijdag 1 november 2013 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blizzard is altijd pro-Horde geweest
Geen flauw idee waar je het over hebt, maar klinkt niet echt Hearthstone...quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Alleen jammer dat Horde geen gratis PvP trinket heeft
WoW mijn broeder.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over hebt, maar klinkt niet echt Hearthstone...
Beta wordt af en toe gereset. Weet niet wat het plan is als het live is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:58 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wordt die ranked mode eigenlijk ooit gereset?
Dacht dat er laatst hier voorbij kwam dat er geen flush meer op de planning stond. Ook niet bij overgang Beta -> Live.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beta wordt af en toe gereset. Weet niet wat het plan is als het live is.
Je houdt je kaarten als ze live gaan? Oh wow...quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Dacht dat er laatst hier voorbij kwam dat er geen flush meer op de planning stond. Ook niet bij overgang Beta -> Live.
Ja die behoud je. Overigens wordt de ranking nog wel aangepast hoor. Er komt in de toekomst (wanneer weet ik niet) een reward system voor ranked play zodat je ook daaruit wat gold/dust kunt scoren. Staat nog op de agenda als ik het goed heb begrepen!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je houdt je kaarten als ze live gaan? Oh wow...
Oke, thanks. Kan je trouwens ook een rank omlaag gaan als je verliest?quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beta wordt af en toe gereset. Weet niet wat het plan is als het live is.
nee nog nietquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:07 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Oke, thanks. Kan je trouwens ook een rank omlaag gaan als je verliest?
Hoe goed werkt priest tegen priest?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Godverdomme, iedereen en hun moeder speelt priest
Constant elkaars northshire cleric slopen met shadow word: pain, uiteindelijk elkaars minions mindcontrollen, niemand gaat dood. Het is een soort Paladin vs Paladin in WoW een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe goed werkt priest tegen priest?
Saret#2297quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:04 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Wat is je battletag? voeg ik je even toe aan de lijst
Zou juist een mage wel goed in moeten zijn, telkens zorgen dat de hunter geen beasts heeft staan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef LethalNinja het volgende:
opkenkeren met die hunter, wat wordt die imba na een tijdje. Achterelkaar bitches gooien icm charge, yeah right daar kan je als mage gewoon lastig tegen op.
Level 30 atm, best een lekker deck nu maar ik word ff gek van die hunters met charge spam
Tja makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zou juist een mage wel goed in moeten zijn, telkens zorgen dat de hunter geen beasts heeft staan.
quote:
De grap is dat ze alles in één keer kunnen summonen en vervolgens charge erop gooien om zo makkelijk 25 schade o.i.d. te doen. Denk bijvoorbeeld aan die 1 cost windfury minions die dan 4 attack hebben en dus 8 damage elk doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zou juist een mage wel goed in moeten zijn, telkens zorgen dat de hunter geen beasts heeft staan.
Persoonlijk vind ik priests niet leuk om te spelen helaas. Dan maar als mage afgeslacht worden.quote:Op zondag 3 november 2013 23:46 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Pff, ik kom 2 van de 3 keer priests tegen. Mensen hebben geen originaliteit...
Hoe werkt trouwens dat ranked systeem? Eerst ging ik steeds een rank omhoog per win, maar nu zit ik al een tijdje vast op platinum III.
Zijn voornamelijk lange potjes tegen priests.quote:Op maandag 4 november 2013 00:33 schreef VitaminWater het volgende:
Mage is anders ook erg sterk hoor, komt bij mij op nr 2 van meest sterke characters.
ik word zelf steeds gek van die mind control kaarten, had een keer bijna gewonnen, steelt hij m'n ironbark protector. kon ik niks meer tegen doen en werd verslagen. waarschijnlijk ben ik gewoon te noobquote:Op maandag 4 november 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik priests niet leuk om te spelen helaas. Dan maar als mage afgeslacht worden.
Die +3 attack for all minions kaart van shamans kan ook pijn doen overigens
Gewoon geen sterke minions summone op turn 7/8, en of probeer zijn mind control te baiten met een redelijke minion zodat je daarna een sterkere kan summonen, je moet sowieso zwaar agressive spelen tegen een priest.quote:Op maandag 4 november 2013 00:46 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
ik word zelf steeds gek van die mind control kaarten, had een keer bijna gewonnen, steelt hij m'n ironbark protector. kon ik niks meer tegen doen en werd verslagen. waarschijnlijk ben ik gewoon te noob
Je kan ze kopen voor 20 euro van bepaalde mensen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Heeft iemand toevallig een key over?
En kan zijn mede-Fokker wat blijer maken
Snap niet dat dat er niet bij zit neequote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Hearthstone heeft een chatfunctie nodig. Sommige mensen moeten flink verrot gescholden kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |