Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel bevindt zich momenteel in een closed bèta. Je kunt een key krijgen door middel van een opt-in op Battle.net (de kans om een key te krijgen is niet erg groot).
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Wat leuk! Succes!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:01 schreef Holyme het volgende:
Ik werd wakker en vond een key in m'n mailboxInmiddels zijn we 4 uur verder, waar is die tijd gebleven
Hopelijk zit je er ook snel in Isabeau!
Main class?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:01 schreef Holyme het volgende:
Ik werd wakker en vond een key in m'n mailboxInmiddels zijn we 4 uur verder, waar is die tijd gebleven
Hopelijk zit je er ook snel in Isabeau!
Tot nu toe gewoon met mage verder gegaan, heb ze ook nog niet allemaal unlocked, maar priest zag er wel leuk uit, rogue ookquote:
Priest is wel erg sterk ja, heeft enorm veel removal. Alleen op boardclear valt het wel mee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
Tot nu toe gewoon met mage verder gegaan, heb ze ook nog niet allemaal unlocked, maar priest zag er wel leuk uit, rogue ook
Check.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:19 schreef Insomnium het volgende:
Gooi mij ook maar in de OP btw!
vikingvesk#2873
Mage is echt awesome!!!! Priest ook trouwensquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
Tot nu toe gewoon met mage verder gegaan, heb ze ook nog niet allemaal unlocked, maar priest zag er wel leuk uit, rogue ook
Shaman is tot nu toe mijn favoriete deckquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:05 schreef DjUntzUntz het volgende:
Zijn er mensen die ook gek zijn op warrior, druid en shaman? Ik vind ze maar niks maar heb er helaas wel ontzettend goeie kaarten voor... denk dat ik er wat DE voor m'n priest of hunter deck.
Ik weet hoe het voeltquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:05 schreef Astaat het volgende:
nog steeds geen key, hier word je toch depressief van....
Ik vind healen eigenlijk zo'n tof systeem, paladin is namelijk ook wel gaaf, maar priest helemaal. De control/verscheidenheid die je krijgt van healen/dmg doen is echt gaaf. Vind het wel skill als ik goeie priests tegenkom die alles netjes in samenhang hebben gebracht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:19 schreef Narcotical het volgende:
Priest is zeker tof, speel het veel. Je kan mooie plays maken idd met het healen etc
nice nice enjoyquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:32 schreef Sok41 het volgende:
Ik zit eindelijk ook in de beta, dankzij een vriendelijke user.
Ik speel main priest en ernaast soms paladin. Erg vermakelijk spel!
En tweede potje verloren doordat heartstone connection verloorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:46 schreef Krediax het volgende:
![]()
Had arena gekocht met 150 goud, dek gemaakt wilde gaan spelen maar had door dat het al laat was en cancelde en ging dus eten maken.
Kom ik net terug zie ik dat ik 1 verlies partij heb
Ik denk dat je op FOK! de meeste kans maakte op een key. *snif*quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:37 schreef ItsTheSebbe het volgende:
http://www.twitch.tv/bloodytech deze gasten geven nu allemaal keys weg, voor wie geïnteresseerd is. Wel maar een kans van 1/3000 ofzo.
edit: enn, het is voorbij. Ik heb meegedaan met een stuk of 20 keys, maar geen geluk. Maarja, alles bij elkaar het is natuurlijk nog steeds nog niet eens 1% kans.
Zou er geen giveaway zijn op FOK afgelopen week? Of heeft Pheno er geen tijd voor gehad?quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je op FOK! de meeste kans maakte op een key. *snif*
Jammer genoeg kom ik er altijd een dag te laat achter wanneer die giveaways zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 07:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je op FOK! de meeste kans maakte op een key. *snif*
Dan zou Isabeau alsnog niet mogen meedoen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Zou er geen giveaway zijn op FOK afgelopen week? Of heeft Pheno er geen tijd voor gehad?
http://www.eurogamer.net/(...)ft-beta-key-giveawayquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:41 schreef Sok41 het volgende:
Weet iemand nog of er nog ergens giveaways zijn?
Geregistreerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:16 schreef Salamando het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ft-beta-key-giveaway
Je kan die proberen, 2600 keys is best wat?
Ik heb me ingeschreven zodat ik een key kan weggeven hier als ik het winquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)ft-beta-key-giveaway
Je kan die proberen, 2600 keys is best wat?
én twee rares, motherfucker!quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Salamando het volgende:
1-3 gaan in arena. In mijn pakje zit een Edwin van Cleef en een Kidnapper
Gratz!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vannacht ook een key gekregen
Wel gevraagd, maar geen antwoord gehad plus dat ik qua werk overvol zit. Ik ben amper online voor mijn doenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Zou er geen giveaway zijn op FOK afgelopen week? Of heeft Pheno er geen tijd voor gehad?
Tof! En ja dat ging hier ook heel snelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:20 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik heb ook een key gekregen gisteren .. Eerste ingame purchase ook alweer gedaan
Haha, yayquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:17 schreef Martin-Ssempa het volgende:
IK BEN BINNEN KREEG EEN UUR GELEDEN EEN KEY
![]()
DANK U RNG GODS![]()
Ik heb dus 1 pack gekocht voor 2,69 en dan krijg je sowieso een gold card 6/6 die een random minion spawned... Die minion healt random +6, doet random 3 dmg of maakt een random minion een chicken. Maarja dus ook dmg op eigen minions en healen van enemy heroquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:24 schreef Silv het volgende:
Wat een waardeloze kaarten krijg ik steeds uit packs zeg. Na een stuk of 20 packs zijn mijn 'beste' kaarten een doomhammer en een pyroblast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |