je hebt wit haar. natuurlijk ben je dan niet de ginger.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Dearest het volgende:
Ik hoorde op school een jongen die ik verder niet ken praten over mij en een klasgenoot, hij noemde ons "die ginger en die hipster"vraag me af welke ik ben
De hipsterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Dearest het volgende:
Ik hoorde op school een jongen die ik verder niet ken praten over mij en een klasgenoot, hij noemde ons "die ginger en die hipster"vraag me af welke ik ben
Sarcasme vriend.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je hebt wit haar. natuurlijk ben je dan niet de ginger.
hipster danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Dearest het volgende:
vriend no thanksquote:
Essiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
KLB / nieuwe trend van epileptische usericons
Terechten klacht
agreedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
Terechten klacht
Stuwiequote:
Hoi essquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
Terechten klacht
Blijkbaar was ik niet de enige die het opvielquote:
Xeorquote:
Eensch!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
Terechten klacht
quote:
Goed hoorquote:
En zijn ze dan ook lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor
Bij gebrek aan een frituurpan en ontzettende zin in kaassoufflées heb ik net 2 kaassoufflées in de koekenpan gebakken![]()
Hoe is het met jullie
Haai Fubarquote:
Ja gaat prima hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor
Bij gebrek aan een frituurpan en ontzettende zin in kaassoufflées heb ik net 2 kaassoufflées in de koekenpan gebakken![]()
Hoe is het met jullie
Ellow Ess (ben jij mega vrolijkquote:
Ja hoorquote:
Gelukkig is het succesvol verlopenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorSmaakt prima
Gewoon olie in de koekenpan, heet laten worden, soufflées erin doen, na een tijdje bakken omkeren en dan eruit halen
Zie mijn andere postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja gaat prima hoor![]()
Is dat lekker? Kaassoufflées in de koekenpan... kan dat eigenlijk wel
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ellow Ess (ben jij mega vrolijk)
Ik heb het al eerder gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig is het succesvol verlopen
Geen ideequote:
Not just a pretty facequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gedaanEen jaar terug toen ik ook een ontzettende trek kreeg in kaassoufflées en de frituurpan van m'n vriend net was overleden
Daaromquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zag het, goed als het smaakt waarom niet
Lief zijn voor elkaarquote:
Godver nu heb ik trekquote:
Zoals iemand tegen mij gaat doen, dat gedrag krijgt diegene terugquote:
Watquote:
quote:
En natuurlijk nog veel meerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Watomdat ik had bedacht dat ik kaassoufflées in de de koekenpan kan bakken?
quote:
Ik maak dan ook super veel mee. Echte avonturier.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
Dearest heeft vaak de grappigste verhalen hier
De wonderlijke avondturen van Dearestquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik maak dan ook super veel mee. Echte avonturier.
Doe je niet meer tekenen Dearest?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
In ieder geval geen saai levenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jou schuld!quote:
Stuquote:
Xeorquote:
Pinoquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
is er geen addon die ui's kan blokkeren
Mexicanoquote:
Mag niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
helaas niet. ik denk dat ik straks maar mobiel ga fokken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas niet. ik denk dat ik straks maar mobiel ga fokken.
wie is met die onzin begonnen en waarom? was het murp?
Haaiquote:
Ik ga zomestraks verse champignonsoep makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Jou schuld!
Dus hoe ga je het goed maken
quote:
Vandaar deze postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
Terechten klacht
Hier schijnt de zonquote:
Top! met jou?quote:
Essquote:
geef de zon eens hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon
[..]
Top! met jou?
[..]
Ess![]()
Wat neit weet wat niet deert, En de addserver geeft toch van tijd tot tijd spam of virusen en word door avast gebloktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag niet.
Tenzij je abo hebt.
Haaiquote:
Oh die had ik niet gezienquote:
Kom maarquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon
[..]
Top! met jou?
[..]
Ess![]()
Ja nu opeens snel haai zeggen hequote:
Tssquote:
Hoi olifantquote:
Mooiquote:
Je mag wel wat van mijn zon lenen. Hioj schijnt hier al de hele dag vol op m\n raam waardoor het hier gewoon echt warm isquote:
ja maar dan moet ik door de regen naar de zonquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
TssGeef me even de tijd om bij te scrollen ja
quote:
quote:
Boeienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik door de regen naar de zon
Jaquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Grapje mopje fopje
[..]olifant met backpackersbaardje
Jajaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]Grapje mopje fopje
[..]olifant met backpackersbaardje
Ja dan ben ik helemaal nat als ik bij je aan kom.quote:
Een goedkopequote:
Ik heb wel kleren voor je grquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dan ben ik helemaal nat als ik bij je aan kom.
Of nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel kleren voor je gr
No worries!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die had ik niet gezien![]()
Alles goed?
Ghehe, ik moet eigenlijk nog een fatsoenlijke halenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een goedkope![]()
Geen idee welk merk. 65 liter.
Met 1 grote inhoud van binnen. en een regenhoes van onder
Zondag was het koudquote:
een roze bloemetjesjurkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel kleren voor je gr
Had ook geen andere op fb moeten zetten want daarna werd ik volledig natgegooid door ` aardige' Braziliaan in m`n groepjequote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een roze bloemetjesjurk
dan loop ik nog liever naakt
En regenachtig.. het wordt weer een graad of 18 ~ 20!!!quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ook geen andere op fb moeten zetten want daarna werd ik volledig natgegooid door ` aardige' Braziliaan in m`n groepje
Tot zaterdag jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
No worries!
Ja, wel okay thanks. Zit jij nog in het verre Oosten eigenlijk
Altijd pas je zomerkleren opbergen als we in wintertijd zittenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
En regenachtig.. het wordt weer een graad of 18 ~ 20!!!
Net al mijn T-Shirts opgeborgen en truien tevoorschijn getoverd
"ik loop nog liever naakt" is voor jou een teken dat ik kom?quote:
Ja in de rivier die oliftanten schoon wassen door water over ze heen te gooien, en over elkaarquote:
Ja man hé ghehequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd pas je zomerkleren opbergen als we in wintertijd zitten
Ik heb nog wel een stift voor je.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik teken jou wel, dan word ik wel helemaal warm
Goedgekeurdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
Fubar, Mexicanobakker en Cute in de OP gezet
Wat bedoel jequote:
En mij naar achter geplaatstquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
Fubar, Mexicanobakker en Cute in de OP gezet
Je kan ook goeie krijgen voor onder 200quote:
Dat klinkt goed manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot zaterdag jaEn saved the best for last. Echt supertoffe dag gehad in olifanten rescue center vandaag
:$quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"ik loop nog liever naakt" is voor jou een teken dat ik kom?
Dit vind ik opvallend.
Die is leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja in de rivier die oliftanten schoon wassen door water over ze heen te gooien, en over elkaar
Klopt, die anderen posten hier veel langer dan jij, dat stond niet goedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
En mij naar achter geplaatstach god.
Ja ik betaal dan liever 50 euro meer voor een tas die lekker zitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook goeie krijgen voor onder 200Goed zoeken, ook op actie enzo. Maar je hebt wel een goeie nodig. Lekker zittend en zo, veel kwijt kunnen.
Pardon?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stift voor je.
Ik zeg maar niets.quote:
quote:
Nah 5quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt goed man![]()
Zaterdag vlieg je weer terug naar NL? Zal wel wennen zijn met de grote temperatuurverschillen. Nou ja, met alles wel. Toch wel bijzonder waar je nu bent voor zo lang. Week of 6 of 7 toch
Ja supersof post hier inderdaad langer als mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, die anderen posten hier veel langer dan jij, dat stond niet goed
dan ik*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja supersof post hier inderdaad langer als mij
maar fair enough!!
Zo, dan zal je wel gesloopt aankomen in Nederland. In ieder geval alvast goede vluchten zaterdag!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah 5![]()
Maar inderdaad, zal wel wennen zijn. Zeker omdat je hier tropische temperaturen hebt en in Nederland is het weer bijna winter![]()
En 3 vluchten achter elkaar, 2 keer overstappen, en dan ook nog kut tijden dus
Ik heb 5 uur m`n eerste vlucht. en ik vlieg pass om 12 uur naar Nederland, kan je nagaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dan zal je wel gesloopt aankomen in Nederland. In ieder geval alvast goede vluchten zaterdag!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja supersof post hier inderdaad langer als mij
maar fair enough!!
dan*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Xeor het volgende:
Oh en ess post hier natuurlijk langer als iedereenje doet het er gewoon om hé stu
Ja, straks gaan mensen nog vreemde dingen van me denken. Je bent immers nog niet eens 18.quote:
Daar heb ik jou toch voor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En je zegt niets over de interpunctie of de spelling?
Uhhuh en nu mijn andere postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]indeed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OP-rellenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
En mij naar achter geplaatstach god.
Klopt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, straks gaan mensen nog vreemde dingen van me denken. Je bent immers nog niet eens 18.
Dan moet ik misschien toch maar voor die bloemetjesjurk gaan..quote:
/dancequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik jou toch voor.
Wort jij nooid gec van jezelluf?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En je zegt niets over de interpunctie of de spelling?
ja pofferjobje ik wort der helenmaal kapod gek vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wort jij nooid gec van jezelluf?
Altijt maar dat geled op spelling
Of je wacht gewoon tot de zon schijntquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien toch maar voor die bloemetjesjurk gaan..
Alleen vasthouden? Dat is saaiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze mag mijn stift vasthouden.
Op WhatsAppquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ja pofferjobje ik wort der helenmaal kapod gek van
Jaaaaa!quote:
iets warms eten of drinken of aantrekkenquote:
Pardon?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, hij doet waarschijnlijk niets, misschien moet je eerst even goed schudden.
Love you.quote:
Teringquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat heugelijke moment is bijna zoverquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon tot de zon schijnt
beetje schudden en dan gaat de inkt misschien weer lopenquote:
En ik dan?quote:
Oh ja, natuurlijk. Dan komt er pas wat uitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
It's gonna be okayquote:
Als dat niet werkt kun je hem ook in je mond nemen. Om er op te ademen, weet je wel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Dan komt er pas wat uit
Een beetje eraan zuigen om de inkt naar de punt te trekkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als dat niet werkt kun je hem ook in je mond nemen. Om er op te ademen, weet je wel?
Heb jij nog nooit een succesvol gezin gemaakt om ze vervolgens te laten verdrinken in het zwembad door het trappetje weg te halen?quote:
En als ie 't dan nog niet doet, fuck it dan, dan kan ik 'm net zo goed als dildo gebruiken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als dat niet werkt kun je hem ook in je mond nemen. Om er op te ademen, weet je wel?
IKKE IKKE IKKE!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een succesvol gezin gemaakt om ze vervolgens te laten verdrinken in het zwembad door het trappetje weg te halen?
Jij snapt het.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
En als ie 't dan nog niet doet, fuck it dan, dan kan ik 'm net zo goed als dildo gebruiken.
/dancequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, jij mag wel meeschudden.
Nee, omdat het op volgorde staat van wie hier het langst komt. Alleen Fubar en Ess staan niet goed.quote:
Nee. Nog nooit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een succesvol gezin gemaakt om ze vervolgens te laten verdrinken in het zwembad door het trappetje weg te halen?
Jaaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
IKKE IKKE IKKE!Hahaha, dat was leuk! Of opsluiten in een brandende keuken
Ik vond alleen GTA Vice City leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Nog nooit.
Ik speelde liever GTA.
Nora Sparrowquote:
Ja of je poppetje steeds in het vuur laten lopen.. Sukkelsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaaOf expres een plant naast de open haard zetten en de deuren weghalen
![]()
GTA 2. En dan geen missies doen maar gewoon auto's kapot knallen met een rocket launcherquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond alleen GTA Vice City leukDie heb ik dan ook helemaal uitgespeeld
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja of je poppetje steeds in het vuur laten lopen.. Sukkels
Ja, echt leuk.. Vond het toch wel een bazen idee over Sims en GTA samen, maar dat zullen de servers nooit aankunnen en het spel word te groot..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Als je een lelijk of dom kind had dan gewoon laten doodgaan of niet naar school laten gaan zodat ze het leger in moesten
Wel alle missies gedaan. En ook natuurlijk de taxi-missies, zodat je daarna kunt springen met de taxiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GTA 2. En dan geen missies doen maar gewoon auto's kapot knallen met een rocket launcher
Maar ik ben vooral fan van square RPG's.
Mij leek een combi van de sims en RCT altijd wel leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, echt leuk.. Vond het toch wel een bazen idee over Sims en GTA samen, maar dat zullen de servers nooit aankunnen en het spel word te groot..
Maar goed, nu speel ik voornamelijk GTA dus.
bestaat dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had GTA voor m'n gameboy. Ik was 8 toen ik dat speelde
Apparantlyquote:
GTA 2 voor gameboy colorquote:
Blijkbaar.quote:
Lijkt me onhandig spelen.quote:
ga restaurant etenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:04 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil naar huisssmaar moet nog twee uur en 53 min
en heb een twijfelkwestie
hoef vanavond an sich geen boodschappen te doen waardoor ik wel eerder thuis ben maar dan eet ik alleen een cheeseburger en een toetje
Weet je wat, ik heb je weer teruggezet waar je eigenlijk niet hoort te staanquote:
Was echt lelijk jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig spelen.
En er minder mooi uit zien.
ik mocht op m'n 8e geen GTA spelen en pokemon kijken van mijn moederquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was echt lelijk ja
Maar mn eerste GTA dus onhandig vond ik het toen niet.
Zo, lolly gekregen van de zuster?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIEEEE
Ik heb het gekregen van m'n broer en m'n ouders wisten niet wat GTA nou was, dus jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik mocht op m'n 8e geen GTA spelen en pokemon kijken van mijn moeder
Schreeuw niet zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIEEEE
Dat helptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het gekregen van m'n broer en m'n ouders wisten niet wat GTA nou was, dus ja
neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, lolly gekregen van de zuster?
quote:
Hier moet je er een afspraak voor maken. Nou ja goed, ik had die van mij een week geleden ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee
Kon wel direct doorlopen, alle oudjes waren al geweest. Vroeg op de middag was het stervensdruk
[..]
Heb je niet zoveel te doen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb nu al ongeveer 600 uur in GTA 4 zitten.
quote:
Mijn moeder wist wel wat het was. En pokemon mocht ik eindelijk een keer kijken op m'n 9e. Toen de rage al voorbij wasquote:
Verdeeld over drie jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb je niet zoveel te doen?
Ik mocht gta al op me 7e spelen ;$quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn moeder wist wel wat het was. En pokemon mocht ik eindelijk een keer kijken op m'n 9e. Toen de rage al voorbij was
Ja, wel aardig thanks, met jou ookquote:
Oh ik kreeg gewoon vandaag tussen 13:00 en 18:00 opgekregenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier moet je er een afspraak voor maken. Nou ja goed, ik had die van mij een week geleden ofzo![]()
Vandaag wel nog niks vervelends gebeurdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel aardig thanks, met jou ook
Lekker flexibel welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik kreeg gewoon vandaag tussen 13:00 en 18:00 opgekregen
En alle oudjes staan dan als eerste klaar
Mooi, hopelijk blijft dat ook zoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vandaag wel nog niks vervelends gebeurd
Hoezo mocht je geen Pokémon kijken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn moeder wist wel wat het was. En pokemon mocht ik eindelijk een keer kijken op m'n 9e. Toen de rage al voorbij was
Welk vak is hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep ik heb wel een onvoldoende gehaald maar daar geef ik geen fuck om. Komt door het vak
Omstebeurten Rollercoaster Tycoon spelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:12 schreef essnhills het volgende:
Wij mochten 1 uur per dag spelletjes spelen op de computer, in principe alles. En het liefst EngelstaligDan konden we dat mooi leren
Ik ook niet. Was veel te agressief ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo mocht je geen Pokémon kijken?Wat is dezen.
RCTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omstebeurten Rollercoaster Tycoon spelenFreddie Fish enzo
Goede tijden
roller coasterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omstebeurten Rollercoaster Tycoon spelenFreddie Fish enzo
Goede tijden
Watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was veel te agressief ofzoEn Villa Achterwerk mocht ik ook niet kijken
nooit een gameboy gehad
Ik was heel serieus altijdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
roller coaster![]()
die rodelbaan zo maken dat die karretjes eruit vlogen en dan kijken wie de meeste bezoekers kon raken
Villa Achterwerkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was veel te agressief ofzoEn Villa Achterwerk mocht ik ook niet kijken
nooit een gameboy gehad
Hopelijk is het niet te belangrijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Van me opleiding iets met marketing maar het is niet leuk
Dat zette aan tot geweld enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo mocht je geen Pokémon kijken?Wat is dezen.
Eigenlijk wel maar ik heb niks met marketing dus ik had nooit deze opleiding moeten kiezen maar kan al niet meer terugquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet te belangrijk
wotquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zette aan tot geweld enzo
Ik heb mijn moeder uitgelegd wat GTA nou was. Dikke ruzie enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zette aan tot geweld enzo
Ja ik vind het ook nog steeds bullshit, zeker omdat mijn ouders absoluut niet gelovig zijn ofzo dus snapte nooit waaromquote:
Dat schiet niet echt op danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ik heb niks met marketing dus ik had nooit deze opleiding moeten kiezen maar kan al niet meer terug
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
fapfapfap. Nou die mag best wel met mijn toverstok spelen hoor
En andere programma's wel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook nog steeds bullshit, zeker omdat mijn ouders absoluut niet gelovig zijn ofzo dus snapte nooit waarom
RCTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef badschaap het volgende:
rct 3 valt toch beetje tegen.
rct 1 + 2 ftw ;$
Nee, niets op FOX Kidsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En andere programma's wel?
Nee klopt maar ik moest ook een stage hebben enzo dat is allemaal al geregeld dus ik kan niet meer terug maar de theorie is echt bullshit. ik haal een 5.2 en dan mag ik die hele theorie(3000 woorden!) overschrijven -,-quote:
Ik al sinds 2005 ofzoquote:
Wat een ellendequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee klopt maar ik moest ook een stage hebben enzo dat is allemaal al geregeld dus ik kan niet meer terug maar de theorie is echt bullshit. ik haal een 5.2 en dan mag ik die hele theorie(3000 woorden!) overschrijven -,-
quote:
ja ik vind het echt bullshit maar ik wil niet blijven zitten maar ik moet dus ergens in gaan intreseren waar niks aan isquote:
Dat ja.quote:
Nou, sterkte dan maar!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik vind het echt bullshit maar ik wil niet blijven zitten maar ik moet dus ergens in gaan intreseren waar niks aan is![]()
Hoe was jou opleiding?
Dit is echt een ''onderneem'' opleiding. En zo ben ik dus niet, ik ben meer van geef me die opdrachten maar ik doe het welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, sterkte dan maar!
Mijn opleiding was op tijden ook redelijk saai eigenlijk. Vooral het creatieve is niet zozeer mijn ding
Bad boii Mexicanoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik keek het vaak stiekemOf bij m'n zus.
Living on the edge.quote:
Ze verwachten eigen initiatief bedoel je en je hebt liever concrete opdrachtenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dit is echt een ''onderneem'' opleiding. En zo ben ik dus niet, ik ben meer van geef me die opdrachten maar ik doe het wel
Like whatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar ik doe nu toch nog altijd alles wat niet mag.
Ja ze willen dat jij alles zelf regelt en ik wil gewoon opdrachten krijgen waar de basis er al is zeg maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze verwachten eigen initiatief bedoel je en je hebt liever concrete opdrachten
snoeppapiertjes niet opruimen.quote:
sex drug and rock n rollquote:
Ik snap hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ze willen dat jij alles zelf regelt en ik wil gewoon opdrachten krijgen waar de basis er al is zeg maar
Liever werknemer dan baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |