En mij naar achter geplaatstquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
Fubar, Mexicanobakker en Cute in de OP gezet
Je kan ook goeie krijgen voor onder 200quote:
Dat klinkt goed manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot zaterdag jaEn saved the best for last. Echt supertoffe dag gehad in olifanten rescue center vandaag
:$quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"ik loop nog liever naakt" is voor jou een teken dat ik kom?
Dit vind ik opvallend.
Die is leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja in de rivier die oliftanten schoon wassen door water over ze heen te gooien, en over elkaar
Klopt, die anderen posten hier veel langer dan jij, dat stond niet goedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
En mij naar achter geplaatstach god.
Ja ik betaal dan liever 50 euro meer voor een tas die lekker zitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook goeie krijgen voor onder 200Goed zoeken, ook op actie enzo. Maar je hebt wel een goeie nodig. Lekker zittend en zo, veel kwijt kunnen.
Pardon?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stift voor je.
Ik zeg maar niets.quote:
quote:
Nah 5quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt goed man![]()
Zaterdag vlieg je weer terug naar NL? Zal wel wennen zijn met de grote temperatuurverschillen. Nou ja, met alles wel. Toch wel bijzonder waar je nu bent voor zo lang. Week of 6 of 7 toch
Ja supersof post hier inderdaad langer als mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, die anderen posten hier veel langer dan jij, dat stond niet goed
dan ik*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja supersof post hier inderdaad langer als mij
maar fair enough!!
Zo, dan zal je wel gesloopt aankomen in Nederland. In ieder geval alvast goede vluchten zaterdag!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah 5![]()
Maar inderdaad, zal wel wennen zijn. Zeker omdat je hier tropische temperaturen hebt en in Nederland is het weer bijna winter![]()
En 3 vluchten achter elkaar, 2 keer overstappen, en dan ook nog kut tijden dus
Ik heb 5 uur m`n eerste vlucht. en ik vlieg pass om 12 uur naar Nederland, kan je nagaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dan zal je wel gesloopt aankomen in Nederland. In ieder geval alvast goede vluchten zaterdag!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja supersof post hier inderdaad langer als mij
maar fair enough!!
dan*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Xeor het volgende:
Oh en ess post hier natuurlijk langer als iedereenje doet het er gewoon om hé stu
Ja, straks gaan mensen nog vreemde dingen van me denken. Je bent immers nog niet eens 18.quote:
Daar heb ik jou toch voor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En je zegt niets over de interpunctie of de spelling?
Uhhuh en nu mijn andere postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]indeed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |