Ja dan ben ik helemaal nat als ik bij je aan kom.quote:
Een goedkopequote:
Ik heb wel kleren voor je grquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dan ben ik helemaal nat als ik bij je aan kom.
Of nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel kleren voor je gr
No worries!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die had ik niet gezien![]()
Alles goed?
Ghehe, ik moet eigenlijk nog een fatsoenlijke halenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een goedkope![]()
Geen idee welk merk. 65 liter.
Met 1 grote inhoud van binnen. en een regenhoes van onder
Zondag was het koudquote:
een roze bloemetjesjurkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb wel kleren voor je gr
Had ook geen andere op fb moeten zetten want daarna werd ik volledig natgegooid door ` aardige' Braziliaan in m`n groepjequote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een roze bloemetjesjurk
dan loop ik nog liever naakt
En regenachtig.. het wordt weer een graad of 18 ~ 20!!!quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ook geen andere op fb moeten zetten want daarna werd ik volledig natgegooid door ` aardige' Braziliaan in m`n groepje
Tot zaterdag jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
No worries!
Ja, wel okay thanks. Zit jij nog in het verre Oosten eigenlijk
Altijd pas je zomerkleren opbergen als we in wintertijd zittenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
En regenachtig.. het wordt weer een graad of 18 ~ 20!!!
Net al mijn T-Shirts opgeborgen en truien tevoorschijn getoverd
"ik loop nog liever naakt" is voor jou een teken dat ik kom?quote:
Ja in de rivier die oliftanten schoon wassen door water over ze heen te gooien, en over elkaarquote:
Ja man hé ghehequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd pas je zomerkleren opbergen als we in wintertijd zitten
Ik heb nog wel een stift voor je.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik teken jou wel, dan word ik wel helemaal warm
Goedgekeurdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
Fubar, Mexicanobakker en Cute in de OP gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |