Hoezo mocht je geen Pokémon kijken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn moeder wist wel wat het was. En pokemon mocht ik eindelijk een keer kijken op m'n 9e. Toen de rage al voorbij was
Welk vak is hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep ik heb wel een onvoldoende gehaald maar daar geef ik geen fuck om. Komt door het vak
Omstebeurten Rollercoaster Tycoon spelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:12 schreef essnhills het volgende:
Wij mochten 1 uur per dag spelletjes spelen op de computer, in principe alles. En het liefst EngelstaligDan konden we dat mooi leren
Ik ook niet. Was veel te agressief ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo mocht je geen Pokémon kijken?Wat is dezen.
RCTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omstebeurten Rollercoaster Tycoon spelenFreddie Fish enzo
Goede tijden
roller coasterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omstebeurten Rollercoaster Tycoon spelenFreddie Fish enzo
Goede tijden
Watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was veel te agressief ofzoEn Villa Achterwerk mocht ik ook niet kijken
nooit een gameboy gehad
Ik was heel serieus altijdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
roller coaster![]()
die rodelbaan zo maken dat die karretjes eruit vlogen en dan kijken wie de meeste bezoekers kon raken
Villa Achterwerkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was veel te agressief ofzoEn Villa Achterwerk mocht ik ook niet kijken
nooit een gameboy gehad
Hopelijk is het niet te belangrijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Van me opleiding iets met marketing maar het is niet leuk
Dat zette aan tot geweld enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo mocht je geen Pokémon kijken?Wat is dezen.
Eigenlijk wel maar ik heb niks met marketing dus ik had nooit deze opleiding moeten kiezen maar kan al niet meer terugquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet te belangrijk
wotquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zette aan tot geweld enzo
Ik heb mijn moeder uitgelegd wat GTA nou was. Dikke ruzie enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zette aan tot geweld enzo
Ja ik vind het ook nog steeds bullshit, zeker omdat mijn ouders absoluut niet gelovig zijn ofzo dus snapte nooit waaromquote:
Dat schiet niet echt op danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ik heb niks met marketing dus ik had nooit deze opleiding moeten kiezen maar kan al niet meer terug
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
fapfapfap. Nou die mag best wel met mijn toverstok spelen hoor
En andere programma's wel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook nog steeds bullshit, zeker omdat mijn ouders absoluut niet gelovig zijn ofzo dus snapte nooit waarom
RCTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef badschaap het volgende:
rct 3 valt toch beetje tegen.
rct 1 + 2 ftw ;$
Nee, niets op FOX Kidsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En andere programma's wel?
Nee klopt maar ik moest ook een stage hebben enzo dat is allemaal al geregeld dus ik kan niet meer terug maar de theorie is echt bullshit. ik haal een 5.2 en dan mag ik die hele theorie(3000 woorden!) overschrijven -,-quote:
Ik al sinds 2005 ofzoquote:
Wat een ellendequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee klopt maar ik moest ook een stage hebben enzo dat is allemaal al geregeld dus ik kan niet meer terug maar de theorie is echt bullshit. ik haal een 5.2 en dan mag ik die hele theorie(3000 woorden!) overschrijven -,-
quote:
ja ik vind het echt bullshit maar ik wil niet blijven zitten maar ik moet dus ergens in gaan intreseren waar niks aan isquote:
Dat ja.quote:
Nou, sterkte dan maar!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik vind het echt bullshit maar ik wil niet blijven zitten maar ik moet dus ergens in gaan intreseren waar niks aan is![]()
Hoe was jou opleiding?
Dit is echt een ''onderneem'' opleiding. En zo ben ik dus niet, ik ben meer van geef me die opdrachten maar ik doe het welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, sterkte dan maar!
Mijn opleiding was op tijden ook redelijk saai eigenlijk. Vooral het creatieve is niet zozeer mijn ding
Bad boii Mexicanoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik keek het vaak stiekemOf bij m'n zus.
Living on the edge.quote:
Ze verwachten eigen initiatief bedoel je en je hebt liever concrete opdrachtenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dit is echt een ''onderneem'' opleiding. En zo ben ik dus niet, ik ben meer van geef me die opdrachten maar ik doe het wel
Like whatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar ik doe nu toch nog altijd alles wat niet mag.
Ja ze willen dat jij alles zelf regelt en ik wil gewoon opdrachten krijgen waar de basis er al is zeg maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze verwachten eigen initiatief bedoel je en je hebt liever concrete opdrachten
snoeppapiertjes niet opruimen.quote:
sex drug and rock n rollquote:
Ik snap hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ze willen dat jij alles zelf regelt en ik wil gewoon opdrachten krijgen waar de basis er al is zeg maar
Liever werknemer dan baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |