Ja of je poppetje steeds in het vuur laten lopen.. Sukkelsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaaOf expres een plant naast de open haard zetten en de deuren weghalen
![]()
GTA 2. En dan geen missies doen maar gewoon auto's kapot knallen met een rocket launcherquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond alleen GTA Vice City leukDie heb ik dan ook helemaal uitgespeeld
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja of je poppetje steeds in het vuur laten lopen.. Sukkels
Ja, echt leuk.. Vond het toch wel een bazen idee over Sims en GTA samen, maar dat zullen de servers nooit aankunnen en het spel word te groot..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Als je een lelijk of dom kind had dan gewoon laten doodgaan of niet naar school laten gaan zodat ze het leger in moesten
Wel alle missies gedaan. En ook natuurlijk de taxi-missies, zodat je daarna kunt springen met de taxiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GTA 2. En dan geen missies doen maar gewoon auto's kapot knallen met een rocket launcher
Maar ik ben vooral fan van square RPG's.
Mij leek een combi van de sims en RCT altijd wel leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, echt leuk.. Vond het toch wel een bazen idee over Sims en GTA samen, maar dat zullen de servers nooit aankunnen en het spel word te groot..
Maar goed, nu speel ik voornamelijk GTA dus.
bestaat dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had GTA voor m'n gameboy. Ik was 8 toen ik dat speelde
Apparantlyquote:
GTA 2 voor gameboy colorquote:
Blijkbaar.quote:
Lijkt me onhandig spelen.quote:
ga restaurant etenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:04 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil naar huisssmaar moet nog twee uur en 53 min
en heb een twijfelkwestie
hoef vanavond an sich geen boodschappen te doen waardoor ik wel eerder thuis ben maar dan eet ik alleen een cheeseburger en een toetje
Weet je wat, ik heb je weer teruggezet waar je eigenlijk niet hoort te staanquote:
Was echt lelijk jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig spelen.
En er minder mooi uit zien.
ik mocht op m'n 8e geen GTA spelen en pokemon kijken van mijn moederquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Was echt lelijk ja
Maar mn eerste GTA dus onhandig vond ik het toen niet.
Zo, lolly gekregen van de zuster?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIEEEE
Ik heb het gekregen van m'n broer en m'n ouders wisten niet wat GTA nou was, dus jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik mocht op m'n 8e geen GTA spelen en pokemon kijken van mijn moeder
Schreeuw niet zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WHY'D YOU HAVE TO GO AND LET IT DIEEEE
Dat helptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het gekregen van m'n broer en m'n ouders wisten niet wat GTA nou was, dus ja
neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, lolly gekregen van de zuster?
quote:
Hier moet je er een afspraak voor maken. Nou ja goed, ik had die van mij een week geleden ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee
Kon wel direct doorlopen, alle oudjes waren al geweest. Vroeg op de middag was het stervensdruk
[..]
Heb je niet zoveel te doen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb nu al ongeveer 600 uur in GTA 4 zitten.
quote:
Mijn moeder wist wel wat het was. En pokemon mocht ik eindelijk een keer kijken op m'n 9e. Toen de rage al voorbij wasquote:
Verdeeld over drie jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb je niet zoveel te doen?
Ik mocht gta al op me 7e spelen ;$quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn moeder wist wel wat het was. En pokemon mocht ik eindelijk een keer kijken op m'n 9e. Toen de rage al voorbij was
Ja, wel aardig thanks, met jou ookquote:
Oh ik kreeg gewoon vandaag tussen 13:00 en 18:00 opgekregenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier moet je er een afspraak voor maken. Nou ja goed, ik had die van mij een week geleden ofzo![]()
Vandaag wel nog niks vervelends gebeurdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel aardig thanks, met jou ook
Lekker flexibel welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik kreeg gewoon vandaag tussen 13:00 en 18:00 opgekregen
En alle oudjes staan dan als eerste klaar
Mooi, hopelijk blijft dat ook zoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vandaag wel nog niks vervelends gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |