Nee, niets op FOX Kidsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En andere programma's wel?
Nee klopt maar ik moest ook een stage hebben enzo dat is allemaal al geregeld dus ik kan niet meer terug maar de theorie is echt bullshit. ik haal een 5.2 en dan mag ik die hele theorie(3000 woorden!) overschrijven -,-quote:
Ik al sinds 2005 ofzoquote:
Wat een ellendequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee klopt maar ik moest ook een stage hebben enzo dat is allemaal al geregeld dus ik kan niet meer terug maar de theorie is echt bullshit. ik haal een 5.2 en dan mag ik die hele theorie(3000 woorden!) overschrijven -,-
quote:
ja ik vind het echt bullshit maar ik wil niet blijven zitten maar ik moet dus ergens in gaan intreseren waar niks aan isquote:
Dat ja.quote:
Nou, sterkte dan maar!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik vind het echt bullshit maar ik wil niet blijven zitten maar ik moet dus ergens in gaan intreseren waar niks aan is![]()
Hoe was jou opleiding?
Dit is echt een ''onderneem'' opleiding. En zo ben ik dus niet, ik ben meer van geef me die opdrachten maar ik doe het welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, sterkte dan maar!
Mijn opleiding was op tijden ook redelijk saai eigenlijk. Vooral het creatieve is niet zozeer mijn ding
Bad boii Mexicanoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik keek het vaak stiekemOf bij m'n zus.
Living on the edge.quote:
Ze verwachten eigen initiatief bedoel je en je hebt liever concrete opdrachtenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dit is echt een ''onderneem'' opleiding. En zo ben ik dus niet, ik ben meer van geef me die opdrachten maar ik doe het wel
Like whatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar ik doe nu toch nog altijd alles wat niet mag.
Ja ze willen dat jij alles zelf regelt en ik wil gewoon opdrachten krijgen waar de basis er al is zeg maarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze verwachten eigen initiatief bedoel je en je hebt liever concrete opdrachten
snoeppapiertjes niet opruimen.quote:
sex drug and rock n rollquote:
Ik snap hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ze willen dat jij alles zelf regelt en ik wil gewoon opdrachten krijgen waar de basis er al is zeg maar
Liever werknemer dan baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |