Hoezo mocht je geen Pokémon kijken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn moeder wist wel wat het was. En pokemon mocht ik eindelijk een keer kijken op m'n 9e. Toen de rage al voorbij was
Welk vak is hetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep ik heb wel een onvoldoende gehaald maar daar geef ik geen fuck om. Komt door het vak
Omstebeurten Rollercoaster Tycoon spelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:12 schreef essnhills het volgende:
Wij mochten 1 uur per dag spelletjes spelen op de computer, in principe alles. En het liefst EngelstaligDan konden we dat mooi leren
Ik ook niet. Was veel te agressief ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo mocht je geen Pokémon kijken?Wat is dezen.
RCTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omstebeurten Rollercoaster Tycoon spelenFreddie Fish enzo
Goede tijden
roller coasterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omstebeurten Rollercoaster Tycoon spelenFreddie Fish enzo
Goede tijden
Watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was veel te agressief ofzoEn Villa Achterwerk mocht ik ook niet kijken
nooit een gameboy gehad
Ik was heel serieus altijdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
roller coaster![]()
die rodelbaan zo maken dat die karretjes eruit vlogen en dan kijken wie de meeste bezoekers kon raken
Villa Achterwerkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was veel te agressief ofzoEn Villa Achterwerk mocht ik ook niet kijken
nooit een gameboy gehad
Hopelijk is het niet te belangrijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Van me opleiding iets met marketing maar het is niet leuk
Dat zette aan tot geweld enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo mocht je geen Pokémon kijken?Wat is dezen.
Eigenlijk wel maar ik heb niks met marketing dus ik had nooit deze opleiding moeten kiezen maar kan al niet meer terugquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet te belangrijk
wotquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zette aan tot geweld enzo
Ik heb mijn moeder uitgelegd wat GTA nou was. Dikke ruzie enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zette aan tot geweld enzo
Ja ik vind het ook nog steeds bullshit, zeker omdat mijn ouders absoluut niet gelovig zijn ofzo dus snapte nooit waaromquote:
Dat schiet niet echt op danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ik heb niks met marketing dus ik had nooit deze opleiding moeten kiezen maar kan al niet meer terug
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
fapfapfap. Nou die mag best wel met mijn toverstok spelen hoor
En andere programma's wel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook nog steeds bullshit, zeker omdat mijn ouders absoluut niet gelovig zijn ofzo dus snapte nooit waarom
RCTquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:16 schreef badschaap het volgende:
rct 3 valt toch beetje tegen.
rct 1 + 2 ftw ;$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |