je hebt wit haar. natuurlijk ben je dan niet de ginger.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Dearest het volgende:
Ik hoorde op school een jongen die ik verder niet ken praten over mij en een klasgenoot, hij noemde ons "die ginger en die hipster"vraag me af welke ik ben
De hipsterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Dearest het volgende:
Ik hoorde op school een jongen die ik verder niet ken praten over mij en een klasgenoot, hij noemde ons "die ginger en die hipster"vraag me af welke ik ben
Sarcasme vriend.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je hebt wit haar. natuurlijk ben je dan niet de ginger.
hipster danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Dearest het volgende:
vriend no thanksquote:
Essiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
KLB / nieuwe trend van epileptische usericons
Terechten klacht
agreedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
Terechten klacht
Stuwiequote:
Hoi essquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
Terechten klacht
Blijkbaar was ik niet de enige die het opvielquote:
Xeorquote:
Eensch!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
Terechten klacht
quote:
Goed hoorquote:
En zijn ze dan ook lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor
Bij gebrek aan een frituurpan en ontzettende zin in kaassoufflées heb ik net 2 kaassoufflées in de koekenpan gebakken![]()
Hoe is het met jullie
Haai Fubarquote:
Ja gaat prima hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor
Bij gebrek aan een frituurpan en ontzettende zin in kaassoufflées heb ik net 2 kaassoufflées in de koekenpan gebakken![]()
Hoe is het met jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |