je hebt wit haar. natuurlijk ben je dan niet de ginger.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Dearest het volgende:
Ik hoorde op school een jongen die ik verder niet ken praten over mij en een klasgenoot, hij noemde ons "die ginger en die hipster"vraag me af welke ik ben
De hipsterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Dearest het volgende:
Ik hoorde op school een jongen die ik verder niet ken praten over mij en een klasgenoot, hij noemde ons "die ginger en die hipster"vraag me af welke ik ben
Sarcasme vriend.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
je hebt wit haar. natuurlijk ben je dan niet de ginger.
hipster danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef Dearest het volgende:
vriend no thanksquote:
Essiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
KLB / nieuwe trend van epileptische usericons
Terechten klacht
agreedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
Terechten klacht
Stuwiequote:
Hoi essquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
Terechten klacht
Blijkbaar was ik niet de enige die het opvielquote:
Xeorquote:
Eensch!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef essnhills het volgende:
Terechten klacht
quote:
Goed hoorquote:
En zijn ze dan ook lekkerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor
Bij gebrek aan een frituurpan en ontzettende zin in kaassoufflées heb ik net 2 kaassoufflées in de koekenpan gebakken![]()
Hoe is het met jullie
Haai Fubarquote:
Ja gaat prima hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Goed hoor
Bij gebrek aan een frituurpan en ontzettende zin in kaassoufflées heb ik net 2 kaassoufflées in de koekenpan gebakken![]()
Hoe is het met jullie
Ellow Ess (ben jij mega vrolijkquote:
Ja hoorquote:
Gelukkig is het succesvol verlopenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorSmaakt prima
Gewoon olie in de koekenpan, heet laten worden, soufflées erin doen, na een tijdje bakken omkeren en dan eruit halen
Zie mijn andere postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja gaat prima hoor![]()
Is dat lekker? Kaassoufflées in de koekenpan... kan dat eigenlijk wel
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ellow Ess (ben jij mega vrolijk)
Ik heb het al eerder gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig is het succesvol verlopen
Geen ideequote:
Not just a pretty facequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gedaanEen jaar terug toen ik ook een ontzettende trek kreeg in kaassoufflées en de frituurpan van m'n vriend net was overleden
Daaromquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zag het, goed als het smaakt waarom niet
Lief zijn voor elkaarquote:
Godver nu heb ik trekquote:
Zoals iemand tegen mij gaat doen, dat gedrag krijgt diegene terugquote:
Watquote:
quote:
En natuurlijk nog veel meerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Watomdat ik had bedacht dat ik kaassoufflées in de de koekenpan kan bakken?
quote:
Ik maak dan ook super veel mee. Echte avonturier.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
Dearest heeft vaak de grappigste verhalen hier
De wonderlijke avondturen van Dearestquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik maak dan ook super veel mee. Echte avonturier.
Doe je niet meer tekenen Dearest?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
In ieder geval geen saai levenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |