Ja hoorquote:
Gelukkig is het succesvol verlopenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorSmaakt prima
Gewoon olie in de koekenpan, heet laten worden, soufflées erin doen, na een tijdje bakken omkeren en dan eruit halen
Zie mijn andere postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja gaat prima hoor![]()
Is dat lekker? Kaassoufflées in de koekenpan... kan dat eigenlijk wel
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ellow Ess (ben jij mega vrolijk)
Ik heb het al eerder gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig is het succesvol verlopen
Geen ideequote:
Not just a pretty facequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gedaanEen jaar terug toen ik ook een ontzettende trek kreeg in kaassoufflées en de frituurpan van m'n vriend net was overleden
Daaromquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zag het, goed als het smaakt waarom niet
Lief zijn voor elkaarquote:
Godver nu heb ik trekquote:
Zoals iemand tegen mij gaat doen, dat gedrag krijgt diegene terugquote:
Watquote:
quote:
En natuurlijk nog veel meerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Watomdat ik had bedacht dat ik kaassoufflées in de de koekenpan kan bakken?
quote:
Ik maak dan ook super veel mee. Echte avonturier.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
Dearest heeft vaak de grappigste verhalen hier
De wonderlijke avondturen van Dearestquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik maak dan ook super veel mee. Echte avonturier.
Doe je niet meer tekenen Dearest?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
In ieder geval geen saai levenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |