OP-rellenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
En mij naar achter geplaatstach god.
Klopt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, straks gaan mensen nog vreemde dingen van me denken. Je bent immers nog niet eens 18.
Dan moet ik misschien toch maar voor die bloemetjesjurk gaan..quote:
/dancequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daar heb ik jou toch voor.
Wort jij nooid gec van jezelluf?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En je zegt niets over de interpunctie of de spelling?
ja pofferjobje ik wort der helenmaal kapod gek vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wort jij nooid gec van jezelluf?
Altijt maar dat geled op spelling
Of je wacht gewoon tot de zon schijntquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet ik misschien toch maar voor die bloemetjesjurk gaan..
Alleen vasthouden? Dat is saaiquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze mag mijn stift vasthouden.
Op WhatsAppquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ja pofferjobje ik wort der helenmaal kapod gek van
Mja, hij doet waarschijnlijk niets, misschien moet je eerst even goed schudden.quote:
Jaaaaa!quote:
iets warms eten of drinken of aantrekkenquote:
Pardon?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, hij doet waarschijnlijk niets, misschien moet je eerst even goed schudden.
Love you.quote:
Teringquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, hij doet waarschijnlijk niets, misschien moet je eerst even goed schudden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |