quote:
Die van jou beweegt ook!!111!!quote:
nauwelijksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:46 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Die van jou beweegt ook!!111!!
Oke. Dan is jouwe UI een stilstaand plaatje. Ik vind het goed.quote:
*jouwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:47 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Oke. Dan is jou UI een stilstaand plaatje. Ik vind het goed.
Die ik nu heb, heb jij ook gemaakt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die 0 seconden GIF.![]()
0,02 GIF.![]()
[ afbeelding ]
Fijn...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die ik nu heb, heb jij ook gemaakt.
Ik neem nu deze.
Zomg haal je UI weg nuuuuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die ik nu heb, heb jij ook gemaakt.
Ik neem nu deze.
¿Que pasa?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Zomg haal je UI weg nuuuu_!
Ja hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, het kan dus altijd erger.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:42 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Iets langzamer en hij kan ermee door
Van mij mag je hem pimpen hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een beetje saai zo.
Geen idee wat ik ermee moet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:48 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Van mij mag je hem pimpen hoor
gewoon als gif opslaan en uploaden tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef HaJee het volgende:
Hoe doe ik dit?Ik heb een heel irritante gemaakt maar op FOK! loopt 'ie veel te langzaam
Klopt die van mij loopt ook veel te langzaamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef HaJee het volgende:
Hoe doe ik dit?Ik heb een heel irritante gemaakt maar op FOK! loopt 'ie veel te langzaam
Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:00 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
gewoon als gif opslaan en uploaden toch
of ben ik nou een noob
Die van Dimens en Bitterlemon stond op 0.02 volgens mij. Kun je proberen tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik![]()
Maar ik maak een gifje op 0,1 seconde per frame en hier draait 'ie op 0,5 seconden per frame. Hoe kan dat?
Ha, dat werkt wel. Volgens mij lag het probleem bij tinypic.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:06 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Die van Dimens en Bitterlemon stond op 0.02 volgens mij. Kun je proberen toch
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:24 schreef murp het volgende:
Hé, wel gebruiken he? Anders telt het niet
nopequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef bondage het volgende:
Ga jij ff een nieuwe computer betalen murp? Ik kreeg een aanval waardoor ik mijn armen niet meer onder controle had en sloeg daardoor mijn scherm, speakers, pc kast en koffie van het bureau
Die word groter dan het vakje waar het in pastquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het lijkt alsof die naar je toekomt
Yush!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb nog andere van je!
[ afbeelding ]
Paintbaas wist niet eens hoe je dit moest doen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:59 schreef HaJee het volgende:
Ik wilde 'm net iets te snelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Paintbaas wist niet eens hoe je dit moest doen?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand zin om mijn UI te murpen?
ik heb hier zo even geen gif animator
als je dan toch nog bezig bent, kun je ook het murp-icoon erdoor gooien?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb net nog een versie gepost die iets meer "flitst".
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De mijne kan niet sneller lopen.
Ik heb jou door murp gegooidquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je dan toch nog bezig bent, kun je ook het murp-icoon erdoor gooien?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb jou door murp gegooid
[ afbeelding ]
quote:
Jezusquote:
quote:
quote:
Je huidige UI is echt zoooo langzaam nu.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
Heb ze allemaal opgeslagen, komen vast nog wel eens van pasThx
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef Trollscience het volgende:
nee, dimmie had wel een snellere versie gemaakt maar die heb ik niet meer
Je gif zit vaag in elkaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:15 schreef Stink-ui het volgende:
kan iemand die van mij wat turbo geven?
Gelukt:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:15 schreef Stink-ui het volgende:
kan iemand die van mij wat turbo geven?
quote:
Past goed bij mij dan!quote:
Niet leuk?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:28 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Mijn ogen gaan stuk aan deze topics
de zure topics laten tot nu toe nog op zich wachtenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:29 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
geen bezwaar, vind het wel vermakelijk
KLB 'users die een te snelle UI hebben' enzovoort bedoel je? Nee, zulke topics zijn er nog niet volgens mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:30 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
de zure topics laten tot nu toe nog op zich wachten
Kan er ook nog een zwarte doorheenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Of pure oogaids:
[ afbeelding ]
krijg hem alleen niet sneller
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:28 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Mijn ogen gaan stuk aan deze topics
moment. even zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:33 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Kan er ook nog een zwarte doorheen??
leuk topic!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik had hier eerst iets op tegen, nu ist wel geinig.
Thanks!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uit lui-heid maar even zo gedaan.
[ afbeelding ]
Misschien via imgur proberen te uploaden? Framesnelheid aanpassen had je waarschijnlijk al gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik hem niet echt snel krijg
Is via imgur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:52 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Misschien via imgur proberen te uploaden? Framesnelheid aanpassen had je waarschijnlijk al gedaan
Sneller dan 0,02 kan niet. Daarna wordt het juist weer langzamer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is via imgur.
Ik heb "No delay" geprobeert en 0.01 seconden..
Ah, zo even nog een poging doen dan. Wist ik nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sneller dan 0,02 kan niet. Daarna wordt het juist weer langzamer.
Dit dus!quote:
Ik geef geen neuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:47 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Maar bij die van jou kun je niks meer goed lezen
Terechte klacht, dat wel
Vervelend voor je...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kreeg zojuist een epileptische aanval.
Murp.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef SpacyColours het volgende:
Wordt hier nou serieus iemand vrolijk van?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:04 schreef SpacyColours het volgende:
waar je zeg maar een tyfusload aan frames voor nodig hebt
Mag ik vragen hoe je die hebt gemaakt?quote:
In het programma Animationshop je UI een keer of 30 gedupliceerd en er een effectje genaamd 'rotate colors' overheen gegooid. Minuutje werk dus eigenlijk maar. Als ik al die frames apart zou moeten maken minstens een half uurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:18 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je die hebt gemaakt?
Jouw huidige UI is perfectquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
In het programma Animationshop je UI een keer of 30 gedupliceerd en er een effectje genaamd 'rotate colors' overheen gegooid. Minuutje werk dus eigenlijk maar. Als ik al die frames apart zou moeten maken minstens een half uur
Zou je dat misschien ook willen doen met deze:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
In het programma Animationshop je UI een keer of 30 gedupliceerd en er een effectje genaamd 'rotate colors' overheen gegooid. Minuutje werk dus eigenlijk maar. Als ik al die frames apart zou moeten maken minstens een half uur
Dank je of bedoelde je die van SpacyColours?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:22 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Jouw huidige UI is perfect
Hipsterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Zou je dat misschien ook willen doen met deze:
[ afbeelding ]
Maar dan wel graag nog een stuk slomer dan die ander, als het kan. Ik wil echt een rustgevend effect creeëren tussen al die amfetamine-avatars van jullie; een soort downer-effect.
Als je dat zou kunnen/willen zou dat wel supertjes zijn.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:33 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje gemaakt voor supersof
Ik doe het in photoshop, ben echt geen half uur bezigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Langzamer dan dit is niet mooi...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:32 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Ok, met deze mag het, als je wilt natuurlijk;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand een snelle Pino fixen? Wel gewoon mijn huidige UI bewerken graag.
Ja maar die van PP is maar 3 frames. Die van Spacy is meer dan 30 framesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik doe het in photoshop, ben echt geen half uur bezig
Die van supersof of PatriciaPrecies was 5 mins werk.
quote:
Als het kan graagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of moet 'ie ook nog een beetje flitsen?
gvdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nog oderiger aan murp:
[ afbeelding ]
Gecombineerd?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand snel maken
Hij is prachtig! Thanks!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Langzamer dan dit is niet mooi...
[ afbeelding ]
Nee, die van jouquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dank je of bedoelde je die van SpacyColours?
blocken met css dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:04 schreef jogy het volgende:
Vroegâh werden deze nog wel eens verwijderd wegens het verstorende effect.
Ja, probleem eerder gehad deze week. Programma zegt 49kb en als je 'm wilt gebruiken hier blijkt 'ie opeens 65kb te zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:58 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Hij is prachtig! Thanks!
Mm-m-mmaar hij is te groot om up te loaden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut, de verkeerde gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja, probleem eerder gehad deze week. Programma zegt 49kb en als je 'm wilt gebruiken hier blijkt 'ie opeens 65kb te zijn.
Deze past wel als 't goed is:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:58 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Hij is prachtig! Thanks!
Mm-m-mmaar hij is te groot om up te loaden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat maakt hem juist een beetje dof. Doordat het zoveel grijs is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nog oderiger aan murp:
[ afbeelding ]
Je hebt de verkeerde van mij er tussen gezetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:59 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toch nog effe een ode aan de mensen met deze prachtige usericoon...
heb je er ook 1tje? post dan effe hier en ik zal m "dagelijks" bijwerken..
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde van mij er tussen gezet
[ afbeelding ]![]()
Dan moet je m ook gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde van mij er tussen gezet
[ afbeelding ]![]()
Checkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:10 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mijn huidige staat er nog niet bij. Gebruik nu weer een variatie op mijn 'bekende' UI.
Toch grappig die optische illusie:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt hem juist een beetje dof. Doordat het zoveel grijs is.
Het is ook nog niet erg genoeg om zo lang achter de computer te zittenquote:
Heeft meer te maken met trage Liquid Crystal moleculen dan met een optische illusie. Pixels halen niet de kleur die ze moeten krijgen en daardoor blijven ze in een soort van tussenpositie van kleur zitten die grijs vormt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toch grappig die optische illusie:
ik zet jou er ook bij danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:57 schreef Tchock het volgende:
Jezus ik krijg wel eens klachten over mijn UI maar dit slaat nergens op
quote:
maak jij?quote:
maak nou gewoon even voor me :s wat is de probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Genoeg mensen die klagen over mijn UI wel.
Ik ben nooit weggeweest hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maak jij?
long time no see trouwenswist niet dat jij nog leefde. Woon je nog op Walcheren?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest hoor. En ja
jij vraagt het niet lievquote:
Eerst hier posten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
- PICS VAN TIETEN VOOR DEGENE DIE MIJN UI EPILEPSIE-ACTIEF MAAKT -
mij een ban wensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mij een ban wensenbitchboi
wel spange dame jij zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:51 schreef -supergirl- het volgende:
wie wil van mijn UI ook een epilepsie UI maken
Het is een complotquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:19 schreef -supergirl- het volgende:
als ik hem opsla bij mn afbeeldingen en hem hier bij usericon upload dan blijft hij stilstaan??? how come
Ach, dat doet tinypic. Maakt overal jpg van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:19 schreef -supergirl- het volgende:
als ik hem opsla bij mn afbeeldingen en hem hier bij usericon upload dan blijft hij stilstaan??? how come
en hoe doe ik dat precies?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ach, dat doet tinypic. Maakt overal jpg van.
[ afbeelding ]
Opslaan als .gif is de oplossing.
Murp's avatar zie je toch ook geen grijs in?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met trage Liquid Crystal moleculen dan met een optische illusie. Pixels halen niet de kleur die ze moeten krijgen en daardoor blijven ze in een soort van tussenpositie van kleur zitten die grijs vormt.
Die laatste die ik gepost heb opslaan. Dat zou automatisch een .gif moeten zijn. Anders zelf even aanpassen.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef KaBuf het volgende:
Kan iemand die van mij aanpassen?
(Alsjeblieft)
whaha ja egt grappg xdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kill ik mijn telefoon browser: ga naar dit topic :|
iPhone zekerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Nattekat het volgende:
nope. hij is nog steeds geen gif. en als ik hem opsla kan ik alleen kiezen uit png en nog iets vaags. geen gifquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die laatste die ik gepost heb opslaan. Dat zou automatisch een .gif moeten zijn. Anders zelf even aanpassen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Niet eens. GS4 met een hoop op de achtergrondquote:
Komt omdat die niet met negatief werkt. De tussenkleur is dus anders. Bij het negatief van een plaatje is de kleur exact het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Murp's avatar zie je toch ook geen grijs in?
Probeer het eens met deze link naar tinypic. anders weet ik 't ook niet...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nope. hij is nog steeds geen gif. en als ik hem opsla kan ik alleen kiezen uit png en nog iets vaags. geen gif
Zelfs Bada niet, dus gewoon Android kak.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPhone heeft daar juist geen last van.
Gebruik dan ook gewoon Imgur. Veel beter dan Tinypic.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Probeer het eens met deze link naar tinypic. anders weet ik 't ook niet...
http://i44.tinypic.com/2rwsxus.jpg
jaaaaaaaaaa op die manier doet ie het wel. dankquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Probeer het eens met deze link naar tinypic. anders weet ik 't ook niet...
http://i44.tinypic.com/2rwsxus.jpg
Gelukkigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa op die manier doet ie het wel. dank
Niet irritant genoegquote:
Dan zijn we al bijna op de helft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:41 schreef chroestjov het volgende:
Jullie hebben reeds 35 dode epilepsie patiënten op jullie geweten.
Hij hoeft toch niet irritant te zijn? Topic staat alleen snel..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Niet irritant genoeg
[ afbeelding ]
Je moet er een epileptische aanval van krijgenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet irritant te zijn? Topic staat alleen snel..
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef Freddeh het volgende:
Kan iemand mij DK ook doen?
[ afbeelding ]
Supertoll klasse jah!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je moet er een epileptische aanval van krijgen
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:41 schreef chroestjov het volgende:
Jullie hebben reeds 35 dode epilepsie patiënten op jullie geweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |