Hipsterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Zou je dat misschien ook willen doen met deze:
[ afbeelding ]
Maar dan wel graag nog een stuk slomer dan die ander, als het kan. Ik wil echt een rustgevend effect creeëren tussen al die amfetamine-avatars van jullie; een soort downer-effect.
Als je dat zou kunnen/willen zou dat wel supertjes zijn.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:33 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje gemaakt voor supersof
Ik doe het in photoshop, ben echt geen half uur bezigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
In het programma Animationshop je UI een keer of 30 gedupliceerd en er een effectje genaamd 'rotate colors' overheen gegooid. Minuutje werk dus eigenlijk maar. Als ik al die frames apart zou moeten maken minstens een half uur
Langzamer dan dit is niet mooi...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:32 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Ok, met deze mag het, als je wilt natuurlijk;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand een snelle Pino fixen? Wel gewoon mijn huidige UI bewerken graag.
Ja maar die van PP is maar 3 frames. Die van Spacy is meer dan 30 framesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik doe het in photoshop, ben echt geen half uur bezig
Die van supersof of PatriciaPrecies was 5 mins werk.
quote:
Als het kan graagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of moet 'ie ook nog een beetje flitsen?
gvdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nog oderiger aan murp:
[ afbeelding ]
Gecombineerd?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand snel maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |