Thanks!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uit lui-heid maar even zo gedaan.
[ afbeelding ]
Misschien via imgur proberen te uploaden? Framesnelheid aanpassen had je waarschijnlijk al gedaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik hem niet echt snel krijg
Is via imgur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:52 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Misschien via imgur proberen te uploaden? Framesnelheid aanpassen had je waarschijnlijk al gedaan
Sneller dan 0,02 kan niet. Daarna wordt het juist weer langzamer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is via imgur.
Ik heb "No delay" geprobeert en 0.01 seconden..
Ah, zo even nog een poging doen dan. Wist ik nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sneller dan 0,02 kan niet. Daarna wordt het juist weer langzamer.
Dit dus!quote:
Ik geef geen neuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:47 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Maar bij die van jou kun je niks meer goed lezen
Terechte klacht, dat wel
Vervelend voor je...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kreeg zojuist een epileptische aanval.
Murp.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:02 schreef SpacyColours het volgende:
Wordt hier nou serieus iemand vrolijk van?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:04 schreef SpacyColours het volgende:
waar je zeg maar een tyfusload aan frames voor nodig hebt
Mag ik vragen hoe je die hebt gemaakt?quote:
In het programma Animationshop je UI een keer of 30 gedupliceerd en er een effectje genaamd 'rotate colors' overheen gegooid. Minuutje werk dus eigenlijk maar. Als ik al die frames apart zou moeten maken minstens een half uurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:18 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je die hebt gemaakt?
Jouw huidige UI is perfectquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
In het programma Animationshop je UI een keer of 30 gedupliceerd en er een effectje genaamd 'rotate colors' overheen gegooid. Minuutje werk dus eigenlijk maar. Als ik al die frames apart zou moeten maken minstens een half uur
Zou je dat misschien ook willen doen met deze:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
In het programma Animationshop je UI een keer of 30 gedupliceerd en er een effectje genaamd 'rotate colors' overheen gegooid. Minuutje werk dus eigenlijk maar. Als ik al die frames apart zou moeten maken minstens een half uur
Dank je of bedoelde je die van SpacyColours?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:22 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Jouw huidige UI is perfect
Hipsterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Zou je dat misschien ook willen doen met deze:
[ afbeelding ]
Maar dan wel graag nog een stuk slomer dan die ander, als het kan. Ik wil echt een rustgevend effect creeëren tussen al die amfetamine-avatars van jullie; een soort downer-effect.
Als je dat zou kunnen/willen zou dat wel supertjes zijn.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:33 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Nog eentje gemaakt voor supersof
Ik doe het in photoshop, ben echt geen half uur bezigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Langzamer dan dit is niet mooi...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:32 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Ok, met deze mag het, als je wilt natuurlijk;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand een snelle Pino fixen? Wel gewoon mijn huidige UI bewerken graag.
Ja maar die van PP is maar 3 frames. Die van Spacy is meer dan 30 framesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik doe het in photoshop, ben echt geen half uur bezig
Die van supersof of PatriciaPrecies was 5 mins werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |