maak jij?quote:
maak nou gewoon even voor me :s wat is de probleem?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Genoeg mensen die klagen over mijn UI wel.
Ik ben nooit weggeweest hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maak jij?
long time no see trouwenswist niet dat jij nog leefde. Woon je nog op Walcheren?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest hoor. En ja
jij vraagt het niet lievquote:
Eerst hier posten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
- PICS VAN TIETEN VOOR DEGENE DIE MIJN UI EPILEPSIE-ACTIEF MAAKT -
mij een ban wensenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mij een ban wensenbitchboi
wel spange dame jij zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:51 schreef -supergirl- het volgende:
wie wil van mijn UI ook een epilepsie UI maken
Het is een complotquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:19 schreef -supergirl- het volgende:
als ik hem opsla bij mn afbeeldingen en hem hier bij usericon upload dan blijft hij stilstaan??? how come
Ach, dat doet tinypic. Maakt overal jpg van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:19 schreef -supergirl- het volgende:
als ik hem opsla bij mn afbeeldingen en hem hier bij usericon upload dan blijft hij stilstaan??? how come
en hoe doe ik dat precies?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ach, dat doet tinypic. Maakt overal jpg van.
[ afbeelding ]
Opslaan als .gif is de oplossing.
Murp's avatar zie je toch ook geen grijs in?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met trage Liquid Crystal moleculen dan met een optische illusie. Pixels halen niet de kleur die ze moeten krijgen en daardoor blijven ze in een soort van tussenpositie van kleur zitten die grijs vormt.
Die laatste die ik gepost heb opslaan. Dat zou automatisch een .gif moeten zijn. Anders zelf even aanpassen.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef KaBuf het volgende:
Kan iemand die van mij aanpassen?
(Alsjeblieft)
whaha ja egt grappg xdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kill ik mijn telefoon browser: ga naar dit topic :|
iPhone zekerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kill ik mijn telefoon browser: ga naar dit topic :|
nope. hij is nog steeds geen gif. en als ik hem opsla kan ik alleen kiezen uit png en nog iets vaags. geen gifquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die laatste die ik gepost heb opslaan. Dat zou automatisch een .gif moeten zijn. Anders zelf even aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |