quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:23 schreef KaBuf het volgende:
Kan iemand die van mij aanpassen?
(Alsjeblieft)
whaha ja egt grappg xdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kill ik mijn telefoon browser: ga naar dit topic :|
iPhone zekerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Nattekat het volgende:
nope. hij is nog steeds geen gif. en als ik hem opsla kan ik alleen kiezen uit png en nog iets vaags. geen gifquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Die laatste die ik gepost heb opslaan. Dat zou automatisch een .gif moeten zijn. Anders zelf even aanpassen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Niet eens. GS4 met een hoop op de achtergrondquote:
Komt omdat die niet met negatief werkt. De tussenkleur is dus anders. Bij het negatief van een plaatje is de kleur exact het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Murp's avatar zie je toch ook geen grijs in?
Probeer het eens met deze link naar tinypic. anders weet ik 't ook niet...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nope. hij is nog steeds geen gif. en als ik hem opsla kan ik alleen kiezen uit png en nog iets vaags. geen gif
Zelfs Bada niet, dus gewoon Android kak.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
iPhone heeft daar juist geen last van.
Gebruik dan ook gewoon Imgur. Veel beter dan Tinypic.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Probeer het eens met deze link naar tinypic. anders weet ik 't ook niet...
http://i44.tinypic.com/2rwsxus.jpg
jaaaaaaaaaa op die manier doet ie het wel. dankquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef HaJee het volgende:
[..]
Probeer het eens met deze link naar tinypic. anders weet ik 't ook niet...
http://i44.tinypic.com/2rwsxus.jpg
Gelukkigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa op die manier doet ie het wel. dank
Niet irritant genoegquote:
Dan zijn we al bijna op de helft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:41 schreef chroestjov het volgende:
Jullie hebben reeds 35 dode epilepsie patiënten op jullie geweten.
Hij hoeft toch niet irritant te zijn? Topic staat alleen snel..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Gelukkig
[..]
Niet irritant genoeg
[ afbeelding ]
Je moet er een epileptische aanval van krijgenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:47 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet irritant te zijn? Topic staat alleen snel..
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:36 schreef Freddeh het volgende:
Kan iemand mij DK ook doen?
[ afbeelding ]
Supertoll klasse jah!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je moet er een epileptische aanval van krijgen
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:41 schreef chroestjov het volgende:
Jullie hebben reeds 35 dode epilepsie patiënten op jullie geweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |